Whatsapp

مشاوره رایگان

لزوم داشتن یک میزکار استاندارد

لزوم داشتن یک میزکار استاندارد در منزل چیست ؟

فهرست

از آن جا که سبک زندگی ها تغییر کرده و مدل کسب و کار متحول شده ، بسیاری از افراد بخشی از کارهای روزانه خود را در منزل انجام می دهند. گسترش ویروس کرونا و لزوم تحصیل فرزندان در منزل و دور کاری طیف وسیعی از والدین، باعث شد که ما در مجموعه زد دیزاین به فکر طراحی و ساخت میز کار استاندارد باشیم.

اگر شما نیز ساعاتی از روز را به انجام کارهایتان در منزل مشغول بوده و از میز کار برای این منظور استفاده می کنید ، استاندارد بودن آن قطعا برایتان حائز اهمیت است .در ادامه با ما همراه باشید تا با ابعاد میز کار استاندارد و لزوم استفاده از آن در منزل بیشتر آشنا شوید .

میزکار استاندارد

چرا باید در منزل میز کار داشته باشیم ؟

شاید این سوال به ذهن تان خطور کرده باشد که چه لزومی به استفاده از یک میز جداگانه برای کارهای اداری و درس خواندن در منزل وجود دارد ؟

با خرید یک میز کار استاندارد ، چندین نفر می توانند از آن استفاده کنند و هرج و مرج و بهم ریختگی سایر قسمت های منزل کاهش می یاید .پسر خانواده مشق های خود را روی آن می نویسد ، دختر خانواده نقاشی و کار دستی اش را روی آن انجام می دهد و همین طور پدر خانواده به کارهای رایانه ای و غیره خود خواهد پرداخت . یک میز کار استاندارد ، باعث بالارفتن راندمان و بهرهوری در کار می شود .

اگر یک میز کار در منزل وجود نداشته باشد ، قطعا باید سراغ دفتر نقاشی ، ماشین حساب ، کتاب ریاضی و … را از میز غذاخوری در سالن پذیرایی و یا اپن آشپزخانه و یا کف اتاق گرفت . از این رو مجموعه ما ، به ساخت انواع میز تحریر و کار با طرح و ابعاد مورد نظر شما عزیزان پرداخته است .

لزوم داشتن یک میزکار استاندارد در منزل چیست ؟

میز کار استاندارد :

ارتفاع بیشتر میزهای تحریر حدوداً ۷۵ سانتی‌متر است. اما این ارتفاع برای یک فرد عادی با قد متوسط ، مناسب است. اگر قدی بلندتر یا کوتاهتر از معمول دارید یا هر ویژگی دیگری که باعث می‌شود این ابعاد برای شما مناسب نباشد برای ارتفاع میز تحریر باید به این نکته توجه کنید که وقتی پشت میز قرار می‌گیرید، باید فضای کافی برای قرار دادن پاهای تان داشته باشید. پاهای تان را باید بتوانید نود درجه خم کنید و در همین حالت که نشسته‌اید، دست‌های شما باید به راحتی روی میز قرار بگیرد.

فضای کاری نامناسب و استفاده از میز کار غیر استاندارد باعث افزایش آسیب‌های مرتبط با کار می‌شود که عبارت‌ اند از درد و ناراحتی در گردن ، شانه و کمر . حتی دردهای عضلانی و مشکلات در مفاصل نیز نتیجه استفاده از میز و صندلی نامناسب است . هر چقدر زمان بیشتری را پشت میز بگذرانید، احتمال این آسیبها هم بیشتر می‌شود.

به دلیل نیازهای متفاوت افراد، ابعاد سطح میز کار استاندارد هم تنوع زیادی دارد و باید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. میزی انتخاب کنید که اگر تغییر مکان دادید، در همه جا به راحتی قابل استفاده باشد و برای گذاشتن آن در محیط مورد نظر با مشکل مواجه نشوید.

اگر شما فضای کاری کمی در محیط دارید، می توانید از انواع مدل میز کار با قابلیت تاشو استفاده کنید. با این کار تا حدود زیادی در استفاده از فضای کار صرفه جویی کرده اید.

میزهای تمام چوب زد دیزاین :

امروزه شاهد انواع مختلفی از میزهای کار هستیم ؛ از جمله میز کنفرانس ، میز کامپیوتر ، میز تحریر ، میزهای مدیریتی و بسیاری مدل های دیگر که در جنس های مختلف : چوب ، فلز ، ام دی اف ، شیشه و… ساخته می شوند .

میز کار چوبی انتخاب اول مدیران و کارمندان است . این میزهای چوبی زیبایی بسیار زیادی داشته و تقریبا با اکثر سبک های چیدمان به راحتی ست می شوند .تنها عیب آن قیمت بالا آن نسبت به مدل های مشابه دیگر است . برای مشاهده و اطلاع از موجودی انواع میز صد در صد چوبی ، با ما در تماس باشید .

لزوم داشتن یک میزکار استاندارد در منزل چیست ؟  تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰                                     لزوم داشتن یک میزکار استاندارد در منزل چیست ؟ تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴                                               لزوم داشتن یک میزکار استاندارد در منزل چیست ؟ ZDesign_Group@yahoo.com
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.