Whatsapp

مشاوره رایگان

ساخت اولین وان سنگی رودخانه ای در ایران

ساخت اولین وان سنگی رودخانه ای در ایران

فهرست

مجموعه زد دیزاین با ساخت اولین وان سنگی دست ساز در ایران ، لذت دوش گرفتن در داخل یک قطعه سنگ غول آسا را به شما خواهد بخشید .در کنار تمام محصولات و سازه های ساختمانی روستیک ، جای وان سنگی و حتی مسی و بتنی  را خالی دیدیم و چون هیچ نمونه مشابه داخلی برای آن پیدا نکردیم ، خود دست به کار شدیم و با وجود مشقت های فراوان موفق به ساخت این محصول خاص شده ایم .

چنانچه به مراحل ساخت این سازه ی خاص و متفاوت علاقمند هستید ،فیلم کوتاه زیر را مشاهده نمایید تا از مراحل ساخت این وان های خاص مطلع شوید .

در رودخانه ای خروشان خود را بشویید

این جمله عجیب ولی باورکردنی است . مجموعه زد دیزاین در اقدامی بی سابقه اولین وان سنگی ایران را طراحی و تولید نموده و جزء سه کشوری است که در دنیا این محصول جذاب را تولید کرده اند .

زیبایی این وان های سنگی به قدری است که حتی افرادی که از ملزومات سنگی و دست ساز چندان استقبال نمی کنند ، به محض دیدن این وان خاص ،مجذوب آن می شوند و از نزدیک شروع به لمس و پرس و جو درباره چگونگی ساخت این کالای کمیاب می نمایند .ما به کمک نیروهای متخصص و کارآمد خود با صرف زمان و هزینه بالا ،موفق شده ایم تا با استفاده از تراش سنگ های بسیار بزرگ و غول آسا وان های سنگی دست ساز را تولید نماییم که در نوع خود بی نظیر هستند .

 

 وان سنگی دست ساز

نحوه نگهداری و نظافت وان سنگی

این محصول به جهت وزن بالایش نسبت به سایر مدل های مشابه وان حمام ، حمل و نقل و جابه جایی سختی دارد ؛ ولی به محض جاگیری در محل مورد نظر هیچ گونه دغدغه و نگرانی از بابت نظافت و شستشوی آن نخواهید داشت .

متریال اولیه این وان ها ، سنگ های طبیعی بستر رودخانه های بزرگ و خروشان بوده و عمر برخی از آن ها به هزاران سال قبل بازمی گردد .این سنگ ها به مرور که در مسیر آب های پر فشار بوده اند ، صیقل یافته و به اشکال زیبای طبیعی در آمده اند .

برای نظافت محصولات سنگ طبیعی از جمله وان سنگی ، روشویی سنگی و حتی ظروف کوچک سنگی نیاز به هیچ گونه مواد اسیدی و شیمیایی قوی و جرم زدا نیست و با مقدار کمی پودر صابون ، مایع ظرفشویی و یا در صورت وجود لکه ،پودرهای بدون آنزیم سطح تمیز و درخشان می شود .و به محض جاری شدن آب درون آن زیبایی و جلای آن صد برابر می شود .

برای مشاهده و اطلاع از موجودی این محصول زیبا بر روی کلمه وان سنگی کلیک نمایید .

خرید وان حمام

مدت زمان ساخت وان سنگی دست ساز

مراحل ساخت وان های سنگی به چهار بخش بزرگ تقسیم می شوند . مرحله اول انتخاب سنگ با کیفیت ، بدون ترک ، خوشرنگ و بزرگ می باشد . شاید انتخاب سنگ برای وان ، یک روز کامل زمان لازم داشته باشد . برای انتخاب سنگ همیشه یکی از مدیران فروش مجموعه به همراه استاد سنگ شناسی و سنگ کار مجموعه باید حضور داشته باشند ؛تا بهترین سنگ انتخاب شده و با تدابیر بالا به کارگاه در استان البرز منتقل شود .

مرحله دوم حمل آن به کمک جرثقیل های پیشرفته و بارگیری به سمت کارگاه می باشد . که این دو مرحله به خودی خود چیزی حدود ۴۸ ساعت و با حضور حداقل ۳ نفر از مجموعه ،به طول خواهد انجامید . در قسمت حمل و نقل باید دقت فراوان داشته باشیم ؛ زیرا با کوچکترین سهل انگاری علاوه بر شکستن سنگ و آسیب جدی به ماشین آلات ، خطر جانی نیز در پی خواهد  داشت .

مرحله سوم ، خارج کردن سنگ از کامیون و گذاشتن در محل تراش سنگ در کارگاه زد دیزاین می باشد ، که این نیز  زمانی مشابه مرحله دوم دارد . این سنگ باید مستقیم در محل تراش قرار داده شود ، زیرا جابه جایی آن بدون دستگاه امکانپذیر نخواهد بود .در نهایت کار تراش و مرحله نهایی شروع می شود .

مرحله چهارم بسیار سخت ، طاقت فرسا و خطرناک نیز می باشد .تمام مراحل حفر ،تراش سنگ و صیقلی نمودن سطحی داخلی وان ، آب بندی و … به کمک دست و یدی انجام می گیرد . به طور متوسط این قسمت حدودا ۲۵ الی ۳۰ روز و هر روز ۶ ساعت زمان می برد .به هیچ  عنوان در فضای بسته نمی توان کار تراش سنگ را انجام داد زیرا گرد و خاک ناشی از آن بسیار زیاد می باشد و به شدت برای سلامتی ریه خطرناک می باشد . پس باید تمامی مراحل بیرون از کارگاه صورت گیرد و این خود یکی از دشواری های تولید نیز به حساب می آید . زیرا گرما و آفتاب در تابستان و سرما در زمستان ، برای سنگ کاران کمی دشوار می باشد .

 

ساخت اولین وان سنگی رودخانه ای در ایران

موارد استفاده از وان سنگی دست ساز

از این وان های دست ساز و طبیعی در مراکز بسیار خاص و لاکچری نظیر استخرهای لوکس ، مراکز ماساژ ، سالن های بدنسازی فوق حرفه ایی و … به زیبایی می توان استفاده نمود .

هم چنین در حیاط منازل ، ویلاها و خانه باغ های مدرن وجود این وان سنگی تبدیل به یک اکسسوری فوق خاص و نایاب می شود که مورد توجه همگان قرار خواهد گرفت .این وان های سنگی اگر برای سالیان سال هم در معرض آفتاب و برف و باران و… قرار گیرند ، هیچ گونه آسیبی نخواهند گرفت .

از این وان ها چندین نمونه برای تراس های بزرگ ، به عنوان جکوزی و آبنمای طبیعی استفاده شده که در نوع خود بینظیر می باشد . این وان های سنگی هیچ نمونه مشابه دیگری در ایران ندارند و مجموعه زد دیزاین تنها کارگاهی می باشد که به صورت تخصصی ساخت این وان های زیبا را انجام می دهد .از این وان های سنگی مجموعه ما ، در چندین ویلا در شهرهای شمالی ، پنت هاوس هایی در جزیره کیش و چندین مرکز ماساژ و استخر در تهران استفاده شده است .

متریال آب بسیار برای سلامتی و ایجاد حس آرامش مفید خواهد بود و در کنار آن سنگ طبیعی بسیار انرژی بالایی داشته و از بین برنده استرس و فشارهای روزانه می باشد .حال اگر وان سنگی را انتخاب کنید در واقع با یک تیر ، دو نشان زده اید .

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و منتظر محصولات خاص و جذاب ما باشید .

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.