Whatsapp

مشاوره رایگان

سنگ مرمر

روشویی از جنس سنگ مرمر

فهرست

برخی از وسایل کاربردی اطراف ما ضمن داشتن دوام، بایستی از ظاهری مناسب برخوردار باشند. ظاهر مناسب، ضمن ارائه رنگ و طرحی زیبا، به جنس ساختاری و متریال مورد استفاده نیز مرتبط است. یکی از وسایل کاربردی در هر مکان عمومی و شخصی، روشویی ها هستند. این گروه از وسایل برای سرویس های بهداشتی قابل استفاده هستند. همان طور که می دانید امکان حذف و نادیده گرفتن آن ها وجود ندارد. یکی از متریال ارزشمند و زیبا برای تولید آن سنگ مرمر می باشد. روشویی از جنس سنگ مرمر همراه با تمام جوانب آن در این جا بررسی می شود. در ادامه، مزایا و معایب یک چنین وسیله ای روشن خواهد شد.

سنگ مرمر

از دگرگون شدن سنگ آهک، سنگ مرمر به وجود می آید. سنگی که از کانی کلسیت به مقدار فراوانی در دل خود بهره می برد. این متریال، زیبایی فوق العاده چشمگیری را به خود اختصاص می دهد. در کنار زیبایی مسحور کننده، قادر به عبور نور از درون خود می باشد. سطحی صاف داشته و یک متریال لوکس و مجلل محسوب می شود. نقش گسترده ای در طراحی دکوراسیون داخلی و نماسازی ایفا می نماید. در کنار تمام خصایص مثبت خود متاسفانه ایراداتی نیز دارد. این سنگ به راحتی دچار خراش و آسیب دیدگی سطحی می شود. اگر مراقب نباشید، لکه دار شده و این لکه ها تثبیت می شوند. بنابراین چنان چه یک روشویی از جنس مرمر دارید به خوبی از آن مراقبت نمایید.

روشویی از جنس سنگ مرمر

روشویی سنگی

روشویی ها در نمونه های مختلفی از نظر ساختار و جنس طراحی شده اند. برخی به صورت پایه دار بوده و با کمک پایه به زمین تکیه می دهند. برخی به صورت دیواری طراحی شده اند و بایستی به خوبی به دیوار متصل شوند. یکی از متریال محبوب برای ساخت این وسیله بهداشتی، سنگ ها از جمله مرمر می باشد. در میان انواع سنگ مناسب، جنس مرمر با استقبال بیشتری روبرو شده است. در واقع این نمونه هم به صورت زمینی یا پایه دار طراحی شده و هم امکان نصب دیواری دارد. دانستن مزایا و معایب این نمونه از روشویی ها در انتخاب و خرید آن نقش به سزایی دارد. آیا شما هم دوست دارید با خصایص مثبت و منفی این محصول آشنا شوید؟؟؟

مزایای روشویی سنگ مرمر

  • اولین و مهم ترین مزیت روشویی از جنس سنگ مرمر، زیبایی ظاهری آن است. نمای بیرونی آن به سبب ساختار براق، صاف و درخشانش، لوکس و چشمگیر شده است. برای طراحی دکوراسیون به سبک های مدرن و امروزی گزینه ای مناسب خواهد بود. ضمن این که به مجلل شدن فضا و خلق سبک های مدرن طراحی دکوراسیون کمک می نماید.
  • سنگ ها با توجه به استحکام ساختاری خود همیشه مورد توجه بوده اند. سنگ مرمر در ساختار روشویی ها مقاومت و دوام بالایی دارد. در واقع نسبت به ضربات مختلف ایمن بوده و به راحتی ها نمی شکند. ضمن این که با جذب آب ظاهر خود را حفظ کرده و بر خلاف آهن زنگ نمی زند. بنابراین برای استفاده طولانی مدت گزینه ای معقولانه خواهد بود.
  • این گزینه در کنار عدم تنوع رنگ، از ثبوت و دوام بالایی در رنگ نیز بهره مند می باشد. بنابراین درگذر زمان رنگ اصیل خود را حفظ کرده و بد رنگ نمی شود. این به معنای حفط ظاهر و زیبایی آن تا مدت ها خواهد بود. هر چند که مراقبت و نگهداری از آن را نباید نادیده گرفت.
  • تمیز نمودن این محصول بسیار ساده و آسان می باشد. سطح صاف و صیقلی آن به راحتی پاک می شود. تحت تاثیر آب نیز دچار آسیب نخواهد شد. بنابراین نظافت آن کاری ساده خواهد بود.

روشویی از جنس سنگ مرمر

معایب روشویی سنگ مرمر

  • یکی از ایرادات بسیار بزرگ روشویی از جنس سنگ مرمر، داشتن وزن بالا می باشد. این وزن زیاد حمل و جابجایی آن را کمی مشکل می کند. البته این عیب در نمونه های پایه دار چندان مد نظر نمی باشد. اما اگر قرار باشد طراحی شما دیواری باشد، مشکل ساز خواهد شد. زیرا نصب آن در دیوار در کنار وزن بالای این نمونه، به همین سادگی نیست. بایستی از اتصالات محکم و مقاومی استفاده نمود. به شکلی که این وزن بالا سبب سقوط آن نشود. بنابراین باید در نصب نوع دیواری دقت زیادی به کار گرفت.
  • ابن نمونه به راحتی لکه دار می شود و امکان خراش دیدگی سطحی دارد. بنابراین به نظر می رسد نمونه ای آسیب پذیر باشد و باید در نگهداری از آن دقت شود. یک عدم توجه ساده باعث خواهد شد تا سطحی کثیف، آسیب دیده و لکه دار به خود بگیرد.

روشویی از جنس سنگ مرمر نوعی روشویی سنگی بوده که بسیار هم محبوب است. این متریال طبیعی کیفیت بسیار بالایی دارد و از نظر ظاهر نوعی متریال نما دار تلقی می شود. متاسفانه دامنه تنوع زیادی از آن به چشم نمی خورد. رنگ هایی مشابه داشته و اغلب شکل هایی یکسان دارند. با این حال نمونه ای لوکس، هنری و مجلل محسوب می شود. با توجه به مزایا و معایب، این نمونه را چگونه ارزیابی می کنید؟؟

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.