Whatsapp

مشاوره رایگان

مدل روشویی برای کنار باربیکیو

بهترین مدل روشویی برای کنار باربیکیو چیست ؟

فهرست

داشتن فضایی که بتوان در آن یک باربیکیو نصب کرد و در تعطیلات و آخر هفته ها ساعاتی را برای صرف غذا و گپ و گفتگو کنار آن گذراند را قطعا همه ی افراد خانواده دوست دارند . این فضا جایی برای صرف غذاهایی خواهد بود که پخت آن در آشپزخانه های مدرن امروزی دشوار و حتی غیرممکن می باشد . و همان طور که می دانید لازمه آشپزی وجود آب و جایی برای شستشوی دست و لوازم کار می باشد و از این رو نصب روشویی کنار باربیکیو ، از ضروریات بوده و حتما باید بدان توجه شود . امروز ما قصد داریم به بررسی بهترین مدل روشویی برای فضای باز و کنار باربیکیو بپردازیم .

روشویی فضای باز

چرا باید از باربیکیو استفاده کنیم ؟

کباب یکی از غذاهای مخصوص و مورد علاقه ایرانی ها است که نوع ذغالی آن طرفداران زیادی دارد . کباب درست کردن و به سیخ کشیدن جوجه در کنار خانواده و ایام تعطیلات ، قطعا یکی از تفریحات مورد علاقه همه اعضای خانوده است . و با توجه به مسائل بهداشتی ، بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند ، خودشان در منزل اقدام به تهیه و پخت این غذاها نمایند .

استفاده از باربیکیو در تمامی نقاط جهان طرفداران زیادی دارد . باربیکیو را می توان بسته به فضای مورد نظر در تراس ، حیاط ویلا و باغ ، پشت بام منازل و … قرار داد . پخت این غذاها با کمی کثیف کاری و دود همراه بوده و افراد ترجیح می دهند در محیط دورتر از منزل اقدام به طبخ این غذاها نمایند . و حتی در برخی کشورها مهمانی خود را به صرف باربیکیو و در فضای باز برگزار می کنند .

روشویی کنار باربیکیو

لزوم استفاده از روشویی برای کنار باربیکیو چیست ؟

لازمه آشپزی و پختن غذا ، شیر آب می باشد تا هم دست هایمان را مرتب بشوریم و هم برای پخت و پز و آماده سازی میز غذا بدان نیاز داریم .همان طور که می دانید کار با سیخ و کباب و باربیکیو از هر مدلی که باشد ( گازی ، ذغالی ، برقی ) نیاز بیشتری به شستشو دارد ، زیرا دست ها مرتبا دودی و یا چرب می شوند .

همچنین مهمانان و بچه هایی که پیرامون ما در حال تفریح و بازی هستند ، برای شسشوی دست و صورت و یا شستن میوه و … به آب نیاز دارند ، و اگر فکر این بخش را نکرده باشیم ، به مشکل بزرگی برمی خوریم و باید مرتبا در مسیر شیر آب و باربیکیو در حال رفت و آمد باشیم . از این رو ، شاید بتوان گفت روشویی کنار باربیکیو از اولین لوازم ضروری برای احداث یک باربیکیو جذاب و زیبا می باشد .

روشویی کنار باربیکیو

روشویی برای کنار باربیکیو ، بهتر است چه جنسی داشته باشد ؟

شما می توانید کباب پز و روشویی سنگی را کنار هم دیگر استفاده کنید . چون هدف ما برای صرف زمان مان در فضای باز ، برقراری و ارتباط با طبیعت است و شاید بهترین گزینه برای انتخاب روشویی ، متریال های طبیعی نظیر سنگ باشد . سنگ طبیعی عنصری از طبیعت است که حس طراوت را در کنار فضای سبز تقویت خواهد کرد.

سنگ ها مصالحی از دل طبیعت هستند که پیشنهاد ما به شماست . اگر سنگ ها را با حالت و ظاهر طبیعی خود به کار بگیرید ،حس ارتباط با طبیعت را تقویت خواهید کرد .روشویی سنگی رودخانه ای ، بهترین همخوانی را با فضای باربیکیو داشته و زیبایی آن فضا را صد چندان می کند . زیبایی این نوع روشویی در نظافت راحت و سریع آن می باشد و همچنین هیچ آسیبی از اینکه در معرض آفتاب و برف و … باشد ، نخواهید دید .

زیرا این روشویی ها از سنگ های طبیعی رودخانه ای ساخته شده اند  و سالیان سال در معرض آب و تغییرات جوی بوده و بسیار مقاوم شده اند . یکی دیگر از ویژگی های این روشویی ها ،خاص و یونیک بودن آن هاست . زیرا امکان این که شما دو مدل سنگ با یک شکل و رنگ و ابعاد پیدا کنید ، بسیار نادر و شاید غیرممکن باشد .

برای اطلاع از قیمت و موجودی روشویی کنار باربیکیو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

لزوم داشتن یک میزکار استاندارد در منزل چیست ؟  تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰
لزوم داشتن یک میزکار استاندارد در منزل چیست ؟ تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لزوم داشتن یک میزکار استاندارد در منزل چیست ؟ ZDesign_Group@yahoo.com

روشویی کنار باربیکیو

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.