Whatsapp

مشاوره رایگان

بهترین جای قرار دادن کنسول کجاست ؟

بهترین جای قرار دادن کنسول کجاست ؟

فهرست

اگر به دنبال خرید کنسول هستید و از نمونه های تکراری خسته شده اید ، مطالعه این مقاله را از دست ندهید تا جدیدترین نمونه های ژور نالی را مشاهده نمایید . کنسول های جذاب و مدرنی که در ساخت آن ها از متریال چوب  طبیعی و آهن پروفیل استفاده شده است .

نوع چوب ، وزن آهن و رنگ کوره ای مورد استفاده در ساخت این کنسول های روستیک قابل تغییر می باشد . تمامی این کنسول ها ، به صورت کاملا سفارشی ساخته شده و هر کدام طرح و رنگ و نقش و نگارهای منحصر فردی دارند .

خرید کنسول

اصول مهم برای انتخاب و خرید کنسول چه می باشد؟

قبل از هر چیزی باید سبک دکوراسیون منزل خود را در نظر بگیرید ، هر نوع سبکی اثاثیه مخصوص به خود و چیدمان منطبق بر آن را می طلبد . معمولا خرید کنسول ، در مراحل دوم خرید قرار می گیرد . یعنی شما مبلمان ، میز ، فرش و ساعت و … را خریداری می کنید و چنانچه فضای و متراژ خانه مجال داد ، انتخاب و خرید کنسول را در مراحل بعدی قرار می دهید .

احتمالاً تا الان متوجه شده باشید که سبک مدرن بر روی استفاده از رنگ های سفید، طوسی و خاکستری و سبک کلاسیک در مجموع به استفاده از رنگ های گرم مانند قهوه ای، طلایی و … اصرار دارند . در سبک مدرن ، مینیمال و روستیک تاکید بر روی سادگی و دوری از زرق و برق اضافی می باشد ، در صورتی که سبک کلاسیک که مختص دکوراسیون های تجملاتی و سلطنتی می باشد از کنسول های سنگین ، منبت کاری  و برنزکاری شده استفاده می شود .

پس قبل از هر اقدامی ، باید سبک مورد نظر و متناسب با سایر لوازم خود را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کنسول نمایید . نکته بارز بعدی در انتخاب میز کنسول مدرن، توجه به قطر آن است، هر چه میز کنسول باریک تر باشد، جلوه ی بهتری از سبک مدرن را نمایش خواهد داد .

بهترین جای قرار دادن کنسول کجاست ؟

بهترین جا برای قرار گیری کنسول کجاست؟

از آن جا که این کنسول های روستیک فضای زیادی نمی گیرند ، تقریبا در هر فضای خالی به راحتی می توان آن ها را مورد استفاده قرار داد . از این کنسول ها در راهروی ورودی ، کنار میز غذاخوری ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، سالن پذیرایی و هر فضای دیگری قرار داد .

ورودی خانه یکی از مناسب ترین مکان ها برای قرار گیری آینه و کنسول است ، وجود یک آینه ی بزرگ و یک کنسول زیبا که با وسایل مناسبی تزئین شده باشد، می تواند در بدو ورود مهمانان ، پیام های زیادی را در مورد سلیقه ی شما بازگو کند . نکته خوبی که در مورد خرید کنسول های مدرن و سبک می توان بازگو نمود ، این است که به جهت سبکی این اکسسوری زیبا دارد ، می توان در تغییر چیدمان منزل و جا به جایی لوازم تان ، محل قرارگیری آن ها را بسته به سلیقه تان تغییر دهید .

بهترین جای قرار دادن کنسول کجاست ؟

خرید کنسول از مجموعه زد دیزاین :

همان طور که می دانید مجموعه بزرگ زد دیزاین ، به صورت کاملا تخصصی و در چند بخش جداگانه ، طراحی و تولید انواع ملزومات روستیک و مدرن را به صورت حرفه ای انجام می دهد . این ملزومات دسته بندی های بسار متنوعی دارد که خرید کنسول و آینه یکی از این بخش ها می باشند .

چنانچه این سبک کنسول ها را می پسندید و از آن ها لذت می برید ، به وب سایت زد دیزاین مراجعه نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید ؛ تا بسته به بودجه و فضای مورد نظر خود بهترین گزینه را خریداری نمایید .

 

بهترین جای قرار دادن کنسول کجاست ؟تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 

تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.