Whatsapp

مشاوره رایگان

بزرگ ترین خریدار نقدی تنه درخت

بزرگ ترین خریدار نقدی تنه درخت

فهرست

مجموعه زد دیزاین یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های اکسسوری های روستیک در ایران بوده و به کار طراحی و تولید انواع مصنوعات لوکس و دست ساز چوبی مشغول می باشد . این مجموعه  در سال جدید موفق به صادرات سازه های خود به طور انبوه شده است . از این رو نیاز این مجموعه به چوب بیش از پیش شده و در صدد هستیم که خریدار تنه درخت باشیم .

اگر شما هم این دغدغه را دارید که آیا قطع درختان کاری قانونی است یا خیر و آیا جریمه ایی برای قطع درخت وجود دارد یا خیر ؟ با ما همراه شوید .

خریدار تنه درخت

آیا مجموعه زد دیزاین خریدار تنه درخت می باشد ؟

ولی اینکه این چوب از کانال های قانونی خرید و فروش شود نیز بسیار اهمیت دارد .و این مجموعه اجازه ورود هیچ چوبی بدون مجوز و چکش جنگل داری را نخواهد داد .

درخت برای قطع کردن چه شرایطی باید داشته باشد؟

طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به منظور حفظ و گسترش فضای سبز و جلوگیری از قطع بی رویه درختان، قطع هر نوع درخت و یا نابود کردن آن به هر طریق در معابر، میادین، بزرگراه ها، پارک ها، بوستان‌ها، باغات و نیز محل هایی که به تشخیص شورای اسلامی شهر، باغ شناخته شوند؛ در محدوده و حریم شهرها بدون اجازه شهرداری و رعایت ضوابط مربوطه ممنوع است.

تنه درخت چه محصولاتی تولید می شود؟

مجموعه زد دیزاین ، یکی از بزرگ ترین تولید کننده های حوزه دکوراتیو روستیک بوده و نیاز روز افزون به متریال های طبیعی نظیر چوب ، سنگ، بتن، مس و حتی آهن در آن بسیار زیاد است .این مجموعه بزرگ ترین خریدار تنه درخت در ایران می باشد.

شرایط قطع درخت :

طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، به منظور حفظ و گسترش فضای سبز و جلوگیری از قطع بی رویه درختان ، قطع هر نوع درخت و یا نابود کردن آن به هر طریق در معابر، میادین، بزرگراه ها، پارک ها، بوستان‌ها ،باغات و نیز محل هایی که به تشخیص شورای اسلامی شهر، باغ شناخته شوند ؛ در محدوده و حریم شهرها بدون اجازه شهرداری و رعایت ضوابط مربوطه ممنوع است.

قطع درختان علاوه بر وارد آوردن آسیب های زیست محیطی باعث آلودگی هوا ، وقوع سیل و بسیاری مشکلات دیگر می شود . قطع درخت بدون اخذ مجوزهای لازم مشمول جریمه از یک میلیون تا ده میلیون تومان شده و محموله چوب شما ضبط و توقیف شده و در مواقعی که قطع درخت بیش از سی اصله باشد به حبس تعزیری از شش ماه تا سه سال محکوم خواهید شد .

ولی با همه ی تفاسیر بالا در برخی موارد مثل سال خوردگی درخت ، آسیب دیدن بخشی از تنه و یا رعد و برق ، درخت شکسته و یا مجبور به قطع آن هستیم تا از آسیب دیدن سایر درختان جلوگیری به عمل آید .در چنین مواردی باید با کسب مجوز از ادارات منابع طبیعی و یا دهداری محل ، اقدام به قطع درخت کنیم تا مشمول جرائم مذکور نشویم .

خریدار تنه درخت

آیا مجموعه زد دیزاین خریدار تنه درخت می باشد ؟

نیاز چوب در مجموعه زد دیزاین مانند نیاز شیر برای کارخانه لبنیات می باشد . ولی اینکه این چوب از کانال های قانونی خرید و فروش شود نیز بسیار اهمیت دارد .و این مجموعه اجازه ورود هیچ چوبی بدون مجوز و چکش جنگل داری را نخواهد داد .

در بین تمامی چوب های موجود در ایران چوب درخت گردو بسیار محبوب بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد .چوب گردو یک انتخاب همه جانبه برای صنایع چوبی است. این چوب ،یک بافت خوب دارد و با ابزار دستی و برقی بسیار خوب کار می کند. گردو برای استفاده در مبلمان ، کابینت ، سازه های دکوراتیو ، تخته های سرو ، اسلحه سازی و بسیاری از پروژه های دیگر ارزشمند است. این یک انتخاب محبوب برای تراشکاری و کنده کاری نیز هست.

چوب لباسی چوبی

مراحل فروش تنه درخت :

مجموعه زد دیزاین ، یکی از بزرگ ترین تولید کننده های حوزه دکوراتیو روستیک بوده و نیاز روز افزون به متریال های طبیعی نظیر چوب ، سنگ ، بتن ، مس و حتی آهن در آن بسیار زیاد است .این مجموعه بزرگ ترین خریدار تنه درخت در ایران می باشد . ما در این مجموعه درختان مجوز دار را به صورت نقدی خریداریم و از آن ها در ساخت زیباترین میزهای غذاخوری ، میز تلویزیون ،کتابخانه های تمام چوب  و بسیاری اکسسوری های روستیک استفاده می نماییم .برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با شماره های زیر تماس بگیرید .

بزرگ ترین خریدار نقدی تنه درخت آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
بزرگ ترین خریدار نقدی تنه درختتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۶۷۰۴۶۶۷
۴.۹/۵ - (۴۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.