Whatsapp

مشاوره رایگان

ابعاد استاندارد لوازم چوبی

ابعاد استاندارد لوازم چوبی

فهرست

ابعاد استاندارد ساخت لوازم چوبی

ساخت لوازم چوبی نیز مانند هر وسیله دیگر دارای استانداردهای خاصی است و در صورتی که این استانداردها رعایت نشود نتیجه کار ایده آل نخواهد بود. اندازه استاندارد ساخت لوازم چوبی می تواند به شما کمک کند تا دکوراسیونی شیک و ایده آل داشته باشید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با ورود به بازار دکوراسیون های چوب خانه شما را محو خود کرده است. دلیل زیبایی و جذابیت دکوراسیون های چوبی رعایت تناسبات است. به عنوان نمونه ابعاد مبلمان چوبی شما اهمیت بسیاری دارد و باید با فضا و ابعاد ساختمان شما تناسب داشته باشد. در ادامه به اندازه استاندارد برخی از لوازم چوب اشاره خواهیم کرد.

ابعاد استاندارد کابینت آشپزخانه

اندازه استاندارد ارتفاع کابینت آشپزخانه تقریبا ۹۱.۴ سانتی متر می باشد. لذا این یک استاندارد است ولی در صورتی که فرد قد کوتاه تری داشته باشد باید این ارتفاع کاهش یابد. بنابراین اندازه استاندارد ساخت لوازم چوبی استانداردی قطعی و تصویب شده نبوده و بنا به شرایط مختلف می تواند تغییر کند.

حداکثر فاصله استاندارد عمودی و افقی پیشخوان کابینت به صورت تقریبی ۱۵۲-۱۷۲ و حداقل این فاصله حدودا ۱۲۲ سانتی متر می باشد. این فاصله تعیین شده برای افراد درشت اندام مناسب است. حال اگر فرد اندام ریزی دارد برای دسترسی راحت به تمامی قسمت های کابینت باید این فاصله کاهش یابد.

پاخور کابینت نیز از دیگر استاندارد هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد. معمولا پاخور و یا همان پایه کابینت به اندازه ۵ الی ۷.۵ سانتی متر باید عقب نشینی داشته باشد تا پا به آن گیر نکند و فرد بتواند به راحتی در آشپزخانه تردد کند.

استاندارد کابینت آشپزخانه

ابعاد استاندارد قفسه های چوبی

قفسه های چوبی یکی از ابزارهایی است که در زیبایی دکوراسیون شما تاثیر بسزایی دارد. ولی عدم رعایت استاندارد در طراحی این استانداردها می تواند دکوراسیون شما را تحت تاثیر قرار دهد. برای دسترسی به تمامی بخش های کتابخانه استاندارد در نظر گرفته شده برای آن تقریبا ۲۱۳ سانتی متر است. ولی ارتفاع کتابخانه های کوچک نباید بیشتر از ۱۰۷ سانتی متر باشد. در غیر این صورت کتابخانه شما نمای جذابی نخواهد داشت. در هنگام در نظر گرفتن اندازه استاندارد ساخت لوازم چوبی نباید ابعاد خانه را نادیده گرفت. بنابراین در ابعاد دقیق این قفسه به متراژ خانه بستگی دارد.

اندازه استاندارد دراور چوبی

دراورها یکی از لوازم چوبی است که دارای کشو و قفسه بوده و به شما کمک می کند که اتاقی منظم تر داشته باشید. ارتفاع در نظر گرفته شده برای دراور چوبی باید در حدود ۱۲۰ سانتی متر باشد تا مصرف کننده بتواند به خوبی محتویات داخل آن را مشاهده کند. به همین منظور بسیاری از افراد ترجیح می دهند که دراور را به صورت سفارشی خریداری کنند تا ابعاد آن با قد و جثه فرد تناسب داشته باشد. بنابراین برای اطلاع از اندازه استاندارد لوازم چوبی و سفارش شیک ترین لوازم چوبی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

اندازه استاندارد مبلمان

مبلمان محلی برای استراحت افراد و دورهمی ها می باشد به همین دلیل رعایت استاندارد در این محصول اهمیت بسیار بالایی دارد. در صورتی که مبلمان به صورت استاندارد طراحی نشود می تواند ناراحتی را در ناحیه پا و کمر شما به وجود بیاورد.

ابعاد مبلمان راحتی سه نفره بین ۲۱۴ سانتی متر تا ۹۰ سانتی متر می باشد. ارتفاع استاندارد از نشیمنگاه تا کف مبلمان در حدود ۹۴ سانتی متر است. البته این اندازه ها کاملا دقیق نیست و در صورتی که هر یک از این اندازه ها تقریبا ۱۰ سانتی متر کمتر و یا بیشتر باشد هیچ مشکلی در استانداردها به وجود نخواهد آورد. طول استاندارد مبلمان لاوست برابر با ۱۵۳ سانتی متر و عرض استاندارد آن نیز در حدود ۹۰ سانتی متر می باشد. ارتفاع این مبلمان نیز به صورت تقریبی ۹۰ سانتی متر می باشد. البته این استانداردها برای آپارتمان های با متراژ متوسط برآورد شده است به همین دلیل در صورتی که فضای پذیرایی شما بزرگ تر است می توانید این ابعاد را نیز افزایش دهید.

ابعاد استاندارد میز ناهار خوری

از دیگر ابعادی که باید در لیست اندازه استاندارد ساخت لوازم چوبی قرار گیرد، اندازه استاندارد میز ناهار خوری می باشد. البته فرم و حالت میزناهار خوری این استانداردها را تحت تاثیر قرار می دهد ولی در صورتی که این میز به صورت استاندارد ساخته نشود در هنگام صرف غذا باعث احساس ناراحتی شده و فرصت صرف غذایی لذت بخش را از شما می گیرد. اندازه استاندارد میزناهار خوری در هر فرم و شکلی بین ۷۲ سانتی متر تا ۷۵ سانتی متر است. البته تعداد اعضای خانواده تعیین کننده این ابعاد هستند. ابعاد میز ناهارخوری خانواده چهار نفره حدود ۹۰*۹۰ سانتی متر برآورد شده و همین ابعاد برای خانواده های هشت نفره ۱۰۵*۲۱۰ است. طول میز ناهارخوری به ازای هر دو نفر که افزایش می یابند تقریبا ۶۰ سانتی متر اضافه می شود.

استاندارد میزنهارخوری

ابعاد استاندارد لوازم چوبی آدرس کارخانه زد دیزاین :

البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰

ابعاد استاندارد لوازم چوبی  تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰

ابعاد استاندارد لوازم چوبی تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴

ابعاد استاندارد لوازم چوبی ZDesign_Group@yahoo.com

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.