Whatsapp

مشاوره رایگان

عجیب ترین مبلمان تک نفره

عجیب ترین مبلمان تک نفره در ایران با طرح های فوق العاده خاص

فهرست

در کنار چیدمان منزل و یا محل کار خود شاید علاقمند باشید ، گوشه دنجی را برای اوقات فراغت و یا زمان استراحت تان اختصاص دهید . مجموعه زد دیزاین این بار در اقدامی جدید و جالب دست به تولید اولین مبل تک نفره خاص با ظاهری متفاوت نموده است . اگر برایتان جالب است بدانید ، چرا این مبل تا این حد عجیب می باشد در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی بیشتری در اختیارتان قرار دهیم .

مبل تک نفره خاص

مبل تک نفره خاص در زد دیزاین :

این تولیدات جدید که به تازگی به کاتالوگ و پکیج این مجموعه اضافه شده اند ، الهام گرفته از نمونه خارجی بوده که در آن با نگاه دقیق تر به حیوانات ، اسکلت و شالوده این صندلی های لاکچری را بنا نهاده ایم .

مبل های تک نفره  هم زیبا هستند و هم حس راحتی مضاعفی دارند و برای کنار میز تلفن، کنار پنجره، روبروی تلویزیون، کنار شومینه، داخل اتاق خواب، پذیرایی، نشیمن یا راهرو، مبل مخصوص مطالعه، در منزل ،محل کار، محیط های آموزشی و …. مناسب می باشند .

طرح و سبک ساخت این صندلی ها به گونه ای است که با اکثر دکورها از جمله مدرن ، اسپرت و یا لوکس و سلطنتی به راحتی ست می شود .

برای مشاهده نمونه های متنوع این مصنوعات دست ساز بر روی کلمه مبلمان کلیک نمایید .

گاه ممکن است که از این محصول در محیط پذیرایی و یا اتاق خواب و حتی در مقابل یک پنجره استفاده شود که می تواند زیبایی و جلوه ی خاصی برای آن محیط فراهم آورد .

مبل تک نفره خاص ، هم به صورت تکی و هم به عنوان مکمل ست مبلمان می تواند مورد استفاده قرار گیرد . مبل های تک نفره در رنگ چوب و شکل ظاهری تنوع خوبی داشته و طراحی های بسیار زیبایی دارند.

در مجموعه زد دیزاین این مبل ها به اشکال مختلف نظیر کرگدن ، اسب آبی ، نهنگ ، فیل ، هشت پای غول پیکر ، شیر دریایی و حتی حیوانات کوچک تر مثل قورباغه و … قابل سفارش و خرید می باشند .

مبل تک نفره خاص

کیفیت صندلی تک نفره زد دیزاین :

اگر بخواهید رنگ و بوی خاصی به اتاق نشیمن و سالن پذیرایی خود بدهید می توانید مبل تک نفره منحصر به فردی انتخاب نمایید ، تا رنگ و طرح تاثیرگذار آن کل فضای اتاق پذیرایی شما را متحول گرداند.

از آن جا این مبل های ارزشمند جزء کالاهای لوکس و تجملاتی به حساب می آید ، در ساخت و رنگ آمیزی آن ها وسواس و دقت مضاعفی صورت گرفته است .

بدین گونه که از مرغوب ترین چوب در صنعت مبلمان که چوب راش می باشد استفاده شده است . البته چوب های دیگری نظیر چوب درخت گردو نیز ایده آل هستند ، ولی برای این مبل های خاص با توجه به خصوصیات چوب راش ( چه ایرانی و چه خارجی ) ،پیشنهاد متخصصان ما همین نوع بوده است .

برای ساخت این مبلمان ۱۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم حدودا ۲ ماه مشغول به فعالیت بوده اند ، تا نمونه ایرانی چیزی از رقیب خارجی خود کم نداشته باشد .

رنگ بدنه مبل بنا به درخواست و سلیقه مشتری قابل تغییر است ، ولی باید توجه داشته باشیم که از رنگ های باید استفاده کنیم که بیشترین سنخیت با رنگ پوست حیوانات داشته باشد .

همچنین برای پارچه رویه کار ، هیچ متریالی بهتر از چرم طبیعی نمی توان در نظر گرفت . این مبل تک نفره خاص دارای چنان کیفیت و اصالتی می باشد که شامل ۵ سال ضمانت می باشد .

 

مبل تک نفره خاص

 

خصوصیات چرم روی مبل :

مبل‌های چرمی قهوه ای، مشکی، پس از این دو مبل‌های قرمز و در نهایت چرم سفید، پرمخاطب‌ترین و پرطرفدارترین چرم‌های جهان هستند. با این حال انتخاب رنگ بستگی زیادی به حال و هوای سبک دکوراسیون داخلی منزل و یا محیطی که مبل را در آن استفاده می‌کنید ، دارد. پیشنهاد ما برای مبل تک نفره خاص و متفاوت با طرح حیوانات ، چرم های طبیعی می باشد که به راحتی حس حضور حیوان را تداعی کند .

اما در مورد انتخاب چرم براق یا مات نیز باید بدانید که هر کدام چه مزین و معایبی دارند.

در مورد چرم براق، باقی ماندن لکه و اثر دست بر روی مبل و انعکاس ناخواسته نور و… از معایب آن است، این مشکل یعنی نظافت هر روزه از مبل‌های چرمی و مراقبت به منظور جلوگیری از کثیف شدن آن‌ها.

اما مزیت آن‌ها ایجاد یک سبک لوکس و مجلل در کنار لوازم شیشه ای و براق فضای خانه خواهد بود. مبل تک نفره خاص با چرم براق ، از بهترین تولیدات داخلی به حساب می‌آید.
مبل‌هایی با چرم مات ، با ثبات رنگی و عمر طولانی خود یک گام جلوتر از مبل‌های براق هستند ، ولی در مقابل نیز پس از مدتی ( یک الی دو سال ) حالت کهنه به خود گرفته و بسیار قدیمی به چشم خواهند آمد.

چرم مات آلودگی‌های کمتری را به نمایش می‌گذارد و از طرفی نظافت آن نیز راحت‌تر است با این حال نسبت افرادی که چرم مات را می پسندند در مقایسه با افرادی که چرم براق را دوست دارند کمی کمتر است.

زاویه تکیه گاه مبل تک نفره :

درجه و زاویه مبلی که قرار است بر روی آن نشسته و استراحت کنیم ، بسیار اهمیت دارد . بسته به نوع مبلمان و طرح آن این زاویه های کمی متغیر خواهد بود ولی به طور کلی زاویه کمتر از ۹۰  و بیشتر از ۱۱۰ درجه استاندارد نمی باشد .

اگر زوایای مبل از این مقدار فاصله چندانی بگیرد ، فرد به مرور دچار خستگی و کمر درد می شود  و دیگر از نشستن بر روی مبل لذت نخواهد برد .

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.