Whatsapp

مشاوره رایگان

نحوه ارسال محصول به سراسر کشور

یکی از چالش های یک کسب و کار اینترنتی موفق که محصولات فیزیکی به فروش می رساند، نحوه ارسال محصولات خود به اقصی نقاط کشور با حداکثر سرعت و حداقل تلفات می باشد. از آن جایی که طیف گسترده ای از محصولات زد دیزاین کالاهایی شکستنی هستند  ، این حساسیت در نحوه ارسال را برای جلب رضایت حداکثری شما مشتریان عزیز دوچندان نموده است.

نحوه ارسال محصول

مراحل ارسال محصولات:

پس از بسته بندی محصولاتمان در شرکت زد دیزاین با کیفیتی بسیار بالاتر از استاندارد لازمه مشتریانمان را به ۴ دسته کلی تقسیم می نماییم که به ترتیب عبارتند از:

  1. ارسال محصولات مشتریانی که در استانهای تهران و البرز و حومه قرار دارند، توسط ماشین های مجموعه با هزینه مشتری و با بیمه کالای رایگان و ضمانت تحویل سالم محموله ارسال میگردد.
  2. مشتریان شهرستانی عزیزمان در صورت خرید عمده کالا نحوه ارسال محصولات با ماشین های استاندارد شرکت های حمل و نقل طرف قرار دادمان با بیمه رایگان انجام میپذیرد. (ضمانت سالم رسیدن مرسوله به عهده شرکت حمل و نقل و بیمه میباشد)
  3. ارسال بار مشتریان شهرستانی عزیزی که خرید کلی نداشته اند و حجم کالا اندک میباشد از طریق پایانه های مسافربری ( اتوبوس رانی ها) و یا به درخواست مشتری با پست و یا تیپاکس ارسال میگردد.
  4. برای ارسال محصولات به خارج از کشور با توجه به کشور مقصد و موجود بودن یا نبودن کارت بازرگانی خریدار مسئله قابل مذاکره میباشد.

لطفا به موارد زیر دقت داشته باشید:  باربری تنها مسئول تحویل سفارش است و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت راه اندازی شوند (مانند انواع روشویی، لوازم دکوراتیو و نظیر آن) تنها باید توسط  نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با زد دیزاین یا نمایندگی مجاز نصب آن تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت. – روش باربری تنها ویژه کالاهای بزرگ است و در صورت انتخاب برای سایر کالاها، روش ارسال تغییر پیدا خواهد کرد و حداقل  ۲  روز تحویل سفارش را به تعویق خواهد انداخت.

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.