Whatsapp

مشاوره رایگان

کمد دیواری بدون در

کمد دیواری بدون در

فهرست

کمد دیواری بدون در

در خانه های امروزی، حجم زیادی از ابزار، لباس و وسایل به چشم می خورد. کوچک تر شدن و آپارتمانی شدن خانه ها بر این مشکل افزوده است. شلوغی، به هم ریختگی، کمبود جا و بی نظمی، نتیجه این دو رویداد ناخوشایند است. یک محیط نا مرتب، ذوق و شوق را از بیننده می گیرد. در چنین محیطی، آرامش روحی و فکری سلب شده و خستگی های جسمانی دو چندان می شود. اما این مشکلات راهکارهای مناسبی هم دارند. کافیست یک نظم دهنده و کمد تهیه کنید. دیگر با این مسائل درگیر نخواهید بود. خانه های امروزی را نمی توان بدون کمد دیواری تصور کرد. در این جا، نمونه ای از این محصول، با نام کمد دیواری بدون در مورد بررسی قرار می گیرد.

کمد دیواری

کم تر خانه ای است که دیگر مجهز به کمد دیواری نشده باشد. با کمک این وسایل بزرگ، نظم و ترتیب در فضاهای داخلی رسوخ می کند. طراحان، نوع جدیدی از این محصولات را تحت عنوان کمد دیواری بدون در ساخته اند. این نمونه، از نظر جنس، رنگ و ساخت تفاوتی با نمونه های دیگر ندارد. یک تفاوت شایع ساختاری در آن به چشم می خورد، آن هم عدم وجود درب برای آن می باشد. بنابراین هر آن چه که در این نوع کمد قرار بگیرد، به راحتی در معرض دید می باشد. اما این نمونه مانند هر وسیله دیگری مزایا و معایب خاص خود را دارد. بیایید با شناخت مزایا و معایب آن،  دست به انتخابی عاقلانه بزنیم.

۱.طراحی دکوراسیون کمد دیواری بدون در

به نظر شما یک کمد دیواری بدون در می تواند برای طراحی دکوراسیون استفاده شود؟؟ طراحان معتقدند با چیدن وسایل در یک کمد باز، می توان به دکورسازی پرداخت. در واقع آن را مانند یک ویترین بزرگ در نظر می گیرند. انواع و اقسام وسائل، در طرح و رنگ متنوع، درون بخش های مختلف این محصول قرار می گیرد. این طرح و رنگ های گوناگون می توانند به نوعی زینت بخش اتاق باشند. پس نداشتن درب در این نمونه سبب مبدل شدن آن به عنصری مناسب برای طراحی دکوراسیون شده است. این یک مزیت و امتیاز بوده که مورد پسند طراحان می باشد.

 

طراحی کمد دیواری بدون در

۲.نظم و ترتیب دائم در کمد دیواری بدون در

کمد دیواری بدون در نمی تواند با بی نظمی و شلوغی همراه باشد. این یک ایراد بزرگ برای آن به حساب می آید.  دلیل آن هم کاملا واضح است. نبود درب سبب پیدا بودن کل محتویات درونی آن شده است. عدم نظم و ترتیب در  چیدمان وسایل، ظاهر اتاق را خدشه دار می کند. حس شلوغی را تداعی کرده و بیننده را از سر ذوق می اندازد. بنابراین یک زحمت همیشگی برای کاربر بوده که باید همواره آن را مرتب نگه دارد.

۳.دسترسی آسان

کمد دیواری بدون در کاملا در معرض دید است. هر چه در آن قرار دهید در یک نگاه می توانید بیابید. بنابراین دسترسی شما به وسایل تان راحت تر شده است. کافیست چیزی را بخواهید، در یک نگاه به کمد دیواری آن را می یابید. ضمن این که زحمت باز و بسته کردن مداوم درب ها فرد را اذیت و خسته نمی کند. سرعت مرتب کردن وسایل را نیز کاهش داده است. توانایی یافتن آسان وسائل یک مزیت برای این نمونه است. البته نمی توان وسائل شخصی را در آن گذاشت، زیرا کاملا در معرض دید است.

کمد دیواری

۴.احتمال آلودگی از معایب کمد دیواری بدون در

کمد دیواری که در نداشته باشد، به راحتی در معرض آلودگی های محیطی قرار می گیرد. احتمال آلودگی وسائل قرار گرفته در آن بالاست. در ساده ترین حالت ممکن، گرد و غبار و یا دود روی وسائل می نشیند. این مشکل دردسر آفرین می شود. می تواند ضمن از بین بردن وسایل و آلوده نمودن آن ها، سلامتی فرد را هم به خطر بیاندازد. البته راه حلی هم دارد. می توان این کمد دیواری را در اتاقی مخصوص و جداگانه که ایزوله باشد قرار داد.

۵.هزینه پایین

قیمت خرید کمد دیواری بدون در نسبت به نمونه مشابه درب دار ارزان تر است. وجود درب و یراق آلات مربوطه، هزینه ساخت را بالا می برد.  بنابراین، این نمونه به دلیل داشتن متراژ کم تر متریال اولیه، دارای قیمت پایین تری است. وگرنه از نظر کیفیت و جنس با محصولات دارای درب تفاوتی ندارد. اگر بودجه شما به پای نمونه های دیگر کمد دیواری نمی رسد، این مدل هم گزینه خوبی است.

یکی از وسایل تقریبا عمومی در منازل مسکونی، کمد دیواری است. محصولی که انواع گوناگون در طرح، جنس و ابعاد را شامل می شود. کمد دیواری بدون در یک نمونه از این وسایل نظم دهنده است. در این جا با ارائه مزایا و معایب، به معرفی این نمونه پرداختیم.  شاید برخی معایب آن از دید کاربر ناخوشایند باشد، اما برای حل این مشکلات راهکارهایی هم وجود دارد. بنابراین درگیری شما با آن، کاملا به خودتان و نحوه استفاده از آن بر می گردد. اگر ذاتا انسان مرتبی باشید و آن را در اتاقی به دور از آلودگی بگذارید،  مشکلات حل می شود.

۴.۷/۵ - (۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.