Whatsapp

مشاوره رایگان

صندلی جذاب برای کافی شاپ

فهرست

کاربرد ۵ صندلی جذاب برای دیزاین کافی شاپ

در صورتی که به زیبایی دکوراسیون کافی شاپ خود و راحتی مشتریان اهمیت می دهید، باید بدانید که صندلی ها یکی از اصلی ترین اکسسوری های موجود در کافی شاپ هستند که باید به صورت هوشمندانه انتخاب شوند. با توجه به این که هدف از حضور مشتریان در کافی شاپ، قرارگیری در محیطی امن و آرام است تا از دغدغه ها و افکار روزانه خود دور شوند، باید صندلی ها راحت باشد تا این آرامش را تکمیل کند. دانستن کاربرد ۵ صندلی جذاب برای دیزاین کافی شاپ می تواند به شما در جذب مشتری و داشتن کافی شاپی پرطرفدار و شلوغ کمک کند.

صندلی مدرن

در صورتی که به دنبال طراحی فضایی مدرن برای دیزاین فضای کافی شاپ هستید، باید فکر صندلی را از ذهنتان خارج کنید. زیرا اغلب برای کافی شاپ های به سبک مدرن از مبلمان و کاناپه های راحتی استفاده می شود تا مشتریان احساس راحتی بیشتری کنند. برای این که جلوه کار افزایش یابد و محیط دلبازتر گردد می توانید مبلمان را به رنگ روشن انتخاب کنید. هماهنگی میزها با این صندلی ها اهمیت بسیاری دارد. بنابراین یکی از کاربرد ۵ صندلی جذاب برای دیزاین کافی شاپ ایجاد محیطی آرام و راحت برای مشتریان می باشد.

 

صندلی مدرن

صندلی کلاسیک

بسیاری از کافی شاپ های لوکس و سلطنتی از صندلی های کلاسیک برای طراحی فضا استفاده می کنند. این صندلی ها نقش بسیار مهمی را در دکوراسیون کافی شاپ بر عهده دارند و می توانند فضایی لوکس و باشکوه را برای شما رقم بزنند. استفاده از چوب های منقوش در این سبک دکوراسیون طرفداران بیشتری دارد. معمولا صندلی های کلاسیک به رنگ تیزه هستند و با سایر دکوراسیون موجود در فضا هماهنگی دارند. نشستن بر روی صندلی های کلاسیک قدرت بسیاری به مشتریان می دهد و از این رو اغلب جلسات کاری بر روی این صندلی ها برگزار می گردد.

صندلی کلاسیک

صندلی روستیک

استفاده از متریال های طبیعی خصوصا چوب در طراحی دکوراسیون روستیک رواج بیشتری دارد. چوب هایی همچون راش، افرا، بلوط، گردو و … در زیبایی و دوام بسیار ایده آلی را به کافی شاپ های روستیک می بخشد. این صندلی ها به صورت خام طراحی شده است و همین امر باعث سادگی و بی آلایشی فضا می شود. منشا طبیعی صندلی های روستیک گرمای بسیار لذت بخشی به فضا می بخشد و می تواند بر روی افرایش مشتریان کافی شاپ تاثیر بگذارد.

 

صندلی روستیک

 

صندلی پارچه ای

در موضوع کاربرد ۵ صندلی جذاب برای دیزاین کافی شاپ باید صندلی های پارچه ای را نیز معرفی کنیم. صندلی های پارچه ای یکی از شکیل ترین و نرم ترین صندلی های موجود در بازار است که قابلیت هماهنگی با سایر دکوراسیون خانه را دارد. با توجه به این که تردد در کافی شاپ ها زیاد است، باید جنس و کیفیت پارچه ها به گونه ای انتخاب گردد که قابل شستشو بوده و آلودگی ها را به خود جذب نکند. همچنین این پارچه ها باید بسیار مرغوب باشد تا پس از مدتی کیفیت خود را از دست ندهد.

 

صندلی گرد

صندلی های گرد یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین صندلی های کافی شاپ است که فضای کمی را اشغال کرده و از متریال های ساده ای تشکیل می شود. در این صندلی ها میزهای گرد به کار می رود و می توان صندلی ها را در داخل پایه های میز پنهان کرد و بدین طریق فضای بیشتری را به محیط کافی شاپ بخشید. همچنین این میز و صندلی ها فاصله میان افراد را کاهش می دهد و باعث می شود که مشتریان بتوانند راحت تر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شما می توانید از مدل صندلی های گرد ساده و یا طراح دار برای فضای کافی شاپ خود استفاده کنید.

 

صندلی برای کافی شاپ

هماهنگی میزها با صندلی

تنها انتخاب صندلی استاندارد و زیبا نمی تواند دکوراسیون خانه شما را تحت تاثیر قرار دهد. بلکه باید میز نیز بر اساس سبک صندلی و ارتفاع آن تعیین شود. در صورتی که طرح و رنگ میز با صندلی ها هماهنگی نداشته باشد، دکوراسیون خانه زیبایی خود را از دست می دهد و نمی تواند جلوه جذابی داشته باشد. از طرفی در صورت عدم هماهنگی ارتفاع و ابعاد میز با صندلی ها و عدم رعایت استاندارد در آن ها، مشتریان احساس راحتی نخواهند داشت و همین امر کیفیت کافی شاپ شما را کاهش می دهد.

کدام صندلی برای کافی شاپ شما مناسب تر است؟

پس از این که با کاربرد ۵ صندلی جذاب برای دیزاین کافی شاپ آشنا شدید، باید بتوانید به درستی این صندلی ها را برای خانه خود انتخاب کنید. برای این کار شما باید ابتدا مشتریان و ساکنین محدوده خود را شناسایی کنید تا بتوانید سبکی مناسب را برای دکوراسیون کافی شاپ خود انتخاب نمایید. به عنوان مثال در صورتی که محدوده سکونت شما را اغلب افراد جوان و نوجوان تشکیل می دهند با استفاده از صندلی های مدرن می توانید مشتریان خود را افزایش دهید.

 

صندلی برای کافی شاپ

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.