Whatsapp

مشاوره رایگان

ترفندهای چیدمان

ترفندهای چیدمان برای نشیمن های کوچک

فهرست

دیزاین و چیدمان اتاق نشیمن ، یکی از قسمت های مهم در خانه ها بوده و انتخاب وسایل مناسب برای آن یکی از تصمیم گیری های اساسی در هنگام خرید می باشد . یک اتاق نشیمن غالباً مرکز یک خانه است که اعضای خانواده بیشترین زمان خود را در آن جا سپری می کنند . اما وقتی کوچک و باریک باشد ، انتخاب و چیدمان مبلمان و سایر اقلام می تواند یک مسئله ریاضی غیرممکن باشد .

اکثر خانه ها و آپارتمان های امروزی ، فضای کمی برای اتاق نشیمن داشته و دیزاین آن ، شاید در وهله اول برای عده ای با دشواری همراه باشد . ولیخبر خوب این است که تزئین اتاق های نشیمن کوچک اغلب راحت تر از اتاق های بزرگتر است ، به خصوص وقتی بحث بودجه در میان باشد .

گرچه ما عاشق تماشای اتاق های نشیمن باشکوه با سقف های بلند و بسیار مجلل هستیم ، اما واقعیت این برای اکثر ما امکان پذیر نیست . در این مقاله از سری مقالات مجموعه زد دیزاین ، ما به موضوع چیدمان اتاق نشیمن کوچک که مورد توجه بسیاری از زوج های جوان است خواهیم پرداخت ؛ پس در ادامه با ما همراه باشید .

چیدمان اتاق نشیمن

در فضای کوچک خود معجزه کنید

اتاق نشیمن اغلب مکانی برای تماشای تلویزیون ، انجام یکسری کارهای روزانه ، مکانی برای سرگرمی مثل جدول حل کردن و یا بافتنی و حتی گاهی اوقات جایی برای یک چرت کوتاه است ، بنابراین باید یک فضای چند منظوره را برای چیدمان اتاق نشیمن در نظر بگیرید .

قانون اصلی طراحی ، برای یک اتاق نشیمن کوچک همانند یک اتاق بزرگتر اعمال می شود . مبلمان و اکسسوری متناسب با فضا باید انتخاب نمایید و سعی نکنید زیادتر از معمول اتاق را با لوازم شلوغ کنید . هر چقدر چیدمان اتاق نشیمن کوچک ، خلوت تر باشد ، فضا بزرگ تر و زیباتر به چشم خواهد آمد .

یکی از کلیدهای بزرگ نشان دادن یک اتاق نشیمن کوچک ، انتخاب دقیق وسایل متناسب با فضا است که می تواند نشیمن شما را بزرگ تر نشان دهند . بخش مهم دیگری که باعث می شود فضای اتاق شما بزرگ تر جلوه کند ، این است که با خلاقیت و دقت بتوانید از هر سانت اتاق بیشترین استفاده را ببرید و آن را هدر ندهید .

ترفندهای چیدمان برای نشیمن های کوچک

چگونه بهترین مبلمان را برای یک اتاق نشیمن کوچک انتخاب نماییم ؟

برای بزرگ به نظر رسیدن فضا ، از هل دادن مبلمان به سمت دیوار خودداری کنید ، حتی اگر احساس می کنید ، فضای کمی در اختیار دارید .کمی فاصله در اطراف قطعات اصلی مثل مبلمان ، میز ، تلویزیون ، کتابخانه و … باعث بزرگ تر به نظر رسیدن اتاق می شود ؛ به علاوه باعث ایجاد نشاط ، حس صمیمیت و القای فضای خودمانی می شود .

استفاده از یک وسیله برای دو یا چند کار ، خیلی مناسب این فضای کوچک خواهد بود . مثلا از مبل راحتی استفاده کنید که در صورت نیاز تبدیل به تخت خواب شود و یا از میزی استفاده کنید که تاشو بوده و در داخل میز های عسلی برود.

اگر فضای اتاق کوچکی دارید و به دنبال مجموعه ای معتبر هستید که مبلمان و اکسسوری های مدرن و روستیک را متناسب با فضای شما بسازند ، قطعا از نمونه کارهای میز و … ، ما دیدن فرمایید .ساخت انواع اکسسوری های اتاق نشیمن با بهترین مواد و بدون هیچ واسطه را از زد دیزاین بخواهید .

شماره‌ تماس کارخانه : ٣۶٧٠۴۶۶٧-٠٢۶
شماره پشتیبانی : ۲۶۲۳۸۶۰ – ۰۹۱۲  منتظری

خرید میز

چیدمان اتاق نشیمن کوچک را چگونه نظم ببخشیم ؟

با توجه به متراژ خانه های امروزی ، بحث چیدمان اتاق نشیمن کوچک ، مورد توجه قرار گرفته است و همه در صدد هستند که منزل خود را به بهترین شکل ممکن دیزاین نمایند .یکی از طراحان حوزه چیدمان داخلی می گوید: “تقارن باعث می شود همه چیز در چشم راحت تر به چشم بیاید و به طور خودکار باعث می شود فضا منظم تر و آرام تر باشد . پس در حد امکان تقارن را در چیدمان اتاق نشیمن کوچک رعایت نمایید . همینطور استفاه از رنگ های خنثی و روشن به فضای عمق و وسعت بیشتری می بخشد .

چیدمان اتاق نشیمن

درگیر بازی آینه ها شوید

هر چه بیشتر و بهتر بتوانید نور را وارد اتاق نشیمن نمایید ، به بزرگ نمایی آن کمک کرده اید . از پرده های حریر و بسیار نازک استفاده نمایید تا حداکثر استفاده را از نور طبیعی داشته باشید . دکوراسیون و چیدمان شما طبق هر سبک و اصولی می باشد ، حتما از آینه های متناسب با سبک طراحی اتاق خود استفاده نمایید . آینه ها به فضا عمق بخشیده و منعکس کننده نور هستند . آینه ،می تواند ایستاده و بزرگ باشد و یا یک دیوار را آینه کاری کنید و یا از یک آینه و کنسول در یک سمت اتاق استفاده نمایید. امیدواریم توانسته باشیم کمک اندکی در چیدمان اتاق نشیمن به شما عزیزان ارائه داده باشیم .

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.