Whatsapp

مشاوره رایگان

با این ۵ راهکار انرژی فنگ شویی را به محیط بیفزایید

با این ۵ راهکار انرژی فنگ شویی را به محیط بیفزایید

فهرست

برای تغییر دکوراسیون و عوض نمودن حس و حال محیط راهکاری زیادی وجود دارد . یکی از بهترین راهکارها برای ایجاد هارمونی و افزایش انرژی مثبت در منزل استفاده از علم فنگ‌شویی در دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل یا محیط کار می باشد .

شاید برایتان پیش آمده باشد که به محض پا گذاشتن در یک محیط ، از انرژی فوق العاده بالای آن جا لذت برده و برای چند لحظه استرس و دل نگرانی های خود را فراموش کرده باشید . در این مقاله سعی داریم تا با چند راهکار موثر در علم فنگ شویی آشنا شویم که بتوانید به کمک آن ها از تغییرات فضا و محیط خود نهایت لذت را ببرید و پس از این تغییرات خانه شما به مکانی پر از آرامش، آسایش و سرشار از شادی تبدیل خواهد شد .

علم فنگ‌شویی در دکوراسیون داخلی

تعریف علم فنگ شویی :

شاید در حین مطالعات مقالات و وبسایت های مرتبط با دکوراسیون داخلی به دفعات با کلمه فنگ شویی برخورد کرده باشید ولی تابحال تعریف درست و کاربردی از آن پیدا نکرده باشید . در ادامه قصد داریم به زبان ساده به تعریف این علم بپردازیم .

خاستگاه اصلی فنگ شویی آسیای شرقی و کشور چین می باشد . فنگ شویی از ترکیب دو کلمه تشکیل شده و به معنی باد و آب است . این فلسفه باستانی به مجموعه قواعدی اشاره می کند که با رعایت آن در دکوراسیون داخلی منزل ، محل کار و فضاهای عمومی به بهترین اثر بر سلامتی، شادی، موفقیت، هماهنگی و به‌طور کلی انرژی مثبت دست پیدا کنیم.

فنگ شویی

علم فنگ‌شویی در دکوراسیون داخلی :

اگر بخواهیم این علم ر ا به طور کامل توضیح دهیم ، سخن به درازا می کشد و از حوصله مخاطب  خارج خواهد شد ؛ قصد ما این است که با چند نکته ساده و کاربردی بتوانیم از علم فنگ‌شویی در دکوراسیون داخلی نهایت استفاده را برده و تغییر را در منزل خود احسایس کنیم .

۱.ورودی منزل و اهمیت آن :

ورودی منزل بسیار حائز اهمیت است و می تواند مانع از ورود بسیاری از انرژی های بد و منفی خارج از منزل به داخل شود . در بسیاری از خانه ها توجه زیادی به بیرون از درب خانه و آراستگی آن فضا نمی شود و برخی لوازم بدرد نخور و فرسوده برای سالیان سال در آن جا باقی خواهد ماند . باید دست به کار شوید و با کمی تغییر و قرار دادن گیاه طبیعی و یا شمع های تزئینی حس و حال فضا را متحول کنید .

 ۲.انرژی فوق العاده گیاهان سبز طبیعی :

از انرژی فوق العاده بالای گیاهان سبز در منزل غافل نشوید . خوشبختانه با وجود تنوع بالای گیاهان آپارتمانی ، امروزه برای هر نوع فضایی و با هر میزان نور انتخاب های بسیار زیبایی پیش روی شما خواهد بود . گیاهان سرحال علاوه بر این که جذب کننده و دافع انرژی های منفی هستند ، نشاط و شادی را به فضا تزریق می کنند .

بسیاری از گیاهان تصفیه کننده هوای محیط بوده و استفاده از آن ها در منزل بسیار مفید خواهد بود . فقط توجه داشته باشید برخی گیاهان اگر توسط کودکان و یا حیوانات خانگی خورده شوند باعث بروز حساسیت و حتی مشکلات حاد تنفسی می شوند ؛ پس در هنگام خرید به این مورد توجه لازم را بفرمایید . در فنگ شویی، گیاهان انرژی «چی» را جذب می‌کنند. تا زمانی که گیاه خانه شما سالم و سرحال است، شما نیز انرژی مثبت بیشتری جذب خواهید کرد.

در این میان، برخی گیاهان در فنگ شویی بهتر از بقیه عمل می‌کنند. در اصل، برخی از گیاهان همانند کاکتوس در فنگ شویی بد در نظر گرفته می‌شوند. چرا که کمتر از بقیه گیاهان به آب نیاز دارند و آب نقش ثروت را ایفا می‌کند. بنابراین اینگونه گیاهان را گاهی غیرصمیمی یا غیردوستانه می‌خوانند.در مقابل گیاهانی مثل پتوس ،سرخس ،شمعدانی ، برگ قاشقی و … بسیار پیشنهاد می شوند .

۳.نظافت و مرتب بودن منزل :

اولین و مهم‌ترین قدم برای ایجاد هارمونی و انرژی در فضای خانه، مرتب کردن آن است. در فنگ شویی معتقدند مرتب کردن خانه موجب می‌شود انرژی، که به آن «چی» گفته می‌شود در خانه پخش شود. «چی» در فنگ شویی، سلامتی، ثروت و خوشبتختی به همراه دارد.

۴.چوب را به فضای خود اضافه کنید :

متریال وسایل قسمت های مختلف منزل تا حد امکان باید طبیعی باشند. حتما در طراحی دکوراسیون منزل خود از چوب استفاده کنید. چوب های طبیعی را در کانتر آشپزخانه یا به عنوان یک میز غذاخوری و… به کار ببرید. استفاده از اسلب های چوب طبیعی در دکوراسیون داخلی بسیار ترند شده است. متریال چوب انرژی مثبت را در خانه چند برابر می کنند.

این عنصر را می توانید در همه جای خانه مورد استفاده قرار دهید . به عنوان مثال ، در تصویر زیر که یکی از سازه های چوبی و روستیک مجموعه زد دیزاین می باشد از ترکیب چوب طبیعی و آینه و سنگ طبیعی یک فول ست روشویی بسیار خاص را طراحی و ساخته ایم . برای مشاهده این فول ست های زیبا ، بر روی کلمه روشویی سنگی رودخانه ای کلیک نمایید .

خرید روشویی لاکچری

۵.از انرژی هوای تازه و لطیف صبحگاهی غافل نشوید :

هوای تازه صبحگاهی واقعا سرشار از انرژی و لطافت است .حتی در هوای سرد برای چند لحظه هم که شده درها و پنجره ها را باز کنید و اجازه دهید اکسیژن وارد محیط خانه تان شود . رعایت همین نکات کوچک باعت می شود ، علم فنگ‌شویی در دکوراسیون داخلی هر چه بهتر نمایان شود .

علم فنگ‌شویی در دکوراسیون داخلی

در خاتمه ، رعایت جزئیات کوچکی که در فنگ شویی چیدمان منزل تفاوت فراوان ایجاد می کنند را ذکر می کنیم :

  1. رومیزی شاد استفاده کنید .
  2. بشقابهای تیره را ازخانه دور کنید .
  3. از گل مصنوعی استفاده نکنید .
  4. ظروف شکسته و لب پر را دور بریزید .
  5. هر وسیله را در جای مخصوص و مناسب خود قرار دهید .
  6. از بهم ریختگی و شلوغی به شدت بپرهیزید .
  7. استفاده از شمع و عود .
  8. نمک و سنگ نمک انرژی منفی را جذب می کند .
  9. قرار دادن میوه تازه روی میز باعث برکت می شود .
  10. حداقل یک روز در میان گردگیری کنید .

با این 5 راهکار انرژی فنگ شویی را به محیط بیفزایید آدرس کارخانه :

البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰

با این 5 راهکار انرژی فنگ شویی را به محیط بیفزاییدتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 

تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.