Whatsapp

مشاوره رایگان

فضاهای مجلل و لاکچری

انواع روشویی سنگی برای فضاهای مجلل و لاکچری

فهرست

روشویی سنگی را شاید بتوان یکی از لاکچری ترین مدل های روشویی موجود در بازار دانست که علاوه بر زیبایی ، نظافت بسیار ساده و آسانی نیز دارد.

از آن جا که تنوع سنگ در کشور ما بسیار زیاد بوده و معادن بسیار با کیفیتی در ایران وجود دارد، ساخت روشویی سنگی تا حد بسیار زیادی ما را از واردات این محصول بی نیاز نموده است. سنگ های ایرانی نمونه های زیادی دارند ولی می توان سنگ های مرمر، کوارتر، تراورتن، گرانیتی و … را از پرفروش ترین این نمونه ها دانست .

مجموعه زد دیزاین، علاوه بر تولید روشویی سنگی لاکچری در مدل های خاص  ، ساخت اکسس سوری های مدرنی نظیر میز غذاخوری ، کتابخانه ، ساعت دیواری ، آینه های دکوراتیو و بسیاری موارد دیگر را در دست دارد . این مجموعه ، به صورت ویژه و تخصصی به تولید روشویی های سنگی با کیفیت و قیمت مناسب می پردازد و از تنوع بالایی در این امر بهرمند است.

روشویی سنگی لاکچری

 

مزایای خرید روشویی سنگی لاکچری زد دیزاین :

  • متریال سنگ همیشه روی بورس بوده و هیچ گاه از مد نمی افتد .
  • به راحتی با سایر اکسسوری های سرویس بهداشتی ست می شود .
  • نظافت بسیار ساده ایی دارد .
  • ظاهری خاص و منحصر به فرد دارد .
  • امکان ست کردن آینه و روشویی سنگی وجود دارد .
  • بسیار شیک و لاکچری می باشد .
  • قابلیت ساخت ابعاد سفارشی شما وجود دارد .
  • حکاکی بر روی آن امکانپذیر می باشد .

روشویی سنگی لاکچری

روشویی سنگی لاکچری ، شیک و کم نظیر

به دلیل رطوبت بالا در سرویس ها باید متریال استفاده شده در این قسمت‌ها، ضد آب و رطوبت باشد. قطعا متریال سنگ دوام و مقاومت بسیار بالاتری نسبت به سایر مدل های روشویی دارد .روشویی سنگی لاکچری ، در دو مدل با آینه و بدون آینه و حتی روشویی تک قابل سفارش هستند .

این روشویی های سنگی با انواع سنگ های با کیفیت ساختمانی قابل سفارش بوده و می توانید آن ها را به صورت رومیزی و متحرک و یا توکار و حتی پکپارچه با ست آینه و پایه سفارش داد .شاید قیمت بالاتر این محصول نسبت به مدل های دیگر ، تنها عیب و نقطه منفی این روشویی ها باشد . ولی برخی اکسسوری ها وجود دارند که انتخاب و خرید آن ها رابطه ی کاملا مستقیمی بر قیمت تمام شده خانه دارند .انتخاب کفپوش ، نوع کابینت ، شیر آلات به کار  رفته ، نوع و جنس در و پنجره ها و … برخی از این موارد هستند .

در بعضی مواقع که افراد قصد بازسازی منزل ، رستوران و یا محل کار خود را دارند ، با نصب یک روشویی سنگی لاکچری به یکباره نمای سرویس بهداشتی متحول شده و شاید قدیمی بودن سایر اجزا مثل کاشی های کف و سقف به چشم نیاید .این روشویی ها سنگی به جهت شیک بودن ظاهرشان ، از اولین انتخاب ها برای هتل های مجلل نیز به حساب می آیند . این روشویی ها را حتی می توان به صورت دو قلو در این اماکن مورد استفاده قرار داد .

انواع روشویی و سینک جزئی از دکوراسیون خانه همه ما هستند و به همین دلیل نمی‌توان هنگام خرید آنها خیلی سطحی تصمیم گرفت، چراکه قطعا به‌ زودی قصد تعویض آنها را نخواهید داشت . پس سعی نمایید با دید باز و رعایت کردن تمامی جوانب بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید .

برای مشاهده مدل های متنوع این اکسسوری زیبا و لوکس ، بر روی کلمه روشویی سنگی کلیک نمایید و از موجودی و قیمت آن ها مطلع شوید ؛ و یا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

انواع روشویی سنگی برای فضاهای مجلل و لاکچری آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
انواع روشویی سنگی برای فضاهای مجلل و لاکچریتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴

روشویی سنگی لاکچری

سنکی مرغوب و با کیفیت است که خصوصیات زیر را داشته باشد:

  • اول اینکه سنگ آن شفاف و بدون خش باشد
  • دوم سطح آن فاقد موج یا برآمدگی باشد
  • سوم اینکه عدم وجود ترکهای ریز و درشت
  • چهارم اینکه در مقابل مواد شویندی اسیدی مقاومت بالایی داشته باشد
  • پنچم استاندارد بودن اندازه کاسه روشویی
  • دارای ضمانت نامه معتبر باشد
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.