Whatsapp

مشاوره رایگان

نظم دهنده ها در خانه

نظم دهنده ها در خانه

فهرست

نظم دهنده ها در خانه !

  • آیا از هر بار مرتب کردن وسایل تان خسته شده اید؟
  • آیا فضای خانه یتان کوچک است و نمی دانید چگونه باید وسایل را مرتب کرد و به خانه نظم بخشید؟
  • آیا در مورد نظم دهنده ها در خانه چیزی شنیده اید؟

در طراحی و دکوراسیون داخلی هر فضایی از جمله محل زندگی، نحوه ی استفاده از المان های مختلف است که تعیین کننده ی یک طراحی درست یا نادرست می شود. اگر خانه ی شما دارای فضای محدودی برای قرار دادن لوازم و وسایل متنوع می باشد باید به فکر یک اکسسوری (لوازم جانبی) با عنوان «نظم دهنده» باشید. نظم دهنده ها به گونه ای در طرح و سایزهای مختلف طراحی شده اند که، قابلیت استفاده برای  فضاهای گوناگون را داشته باشند.

منظور از نظم دهنده چیست ؟

نظم دهنده ها در خانه ، تجهیزات و ابزاری هستند که به منظور نظم بخشیدن و منظم تر کردن وسایل و لوازم در فضاهای مختلف خانه، مورد استفاده قرار می گیرند. این نظم دهنده اگر از ظاهر مناسب و زیبایی برخوردار باشند، به عنوان المانی کاربردی باعث ارتقاء سطح کیفیت و زیبایی منزل نیز می شوند. این اکسسوری های کارآمد، برای خانه هایی با متراژ کم بسیار مفید و کاربردی هستند.

از نظم دهنده ها در خانه در چه فضاهایی می توان استفاده نمود؟

فضای کوچک خانه ها از یک سو و تعدد وسیله ها و ضروریات کاربردی، از سوی دیگر ما را بر آن داشته تا از عنصری استفاده کنیم که علاوه بر جای دادن وسایل در خود، به آنها نظم و ترتیب نیز بدهد. این عنصر که با نام نظم دهنده شناخته می شود، کمک می کند تا از فضای خانه بهترین استفاده را ببرید. لوازم نظم دهنده در مدل های مختلف و زیبا، در تمام قسمت های آپارتمان (هم فضای داخلی و هم فضای خارجی) قابلیت اجرا و استفاده را دارند. در ادامه به بررسی کاربردهای این نظم دهنده ها در فضاهای مختلف می پردازیم:

 نظم دهنده ها در خانه

۱- نظم دهنده ها در خانه و اتاق نشیمن

اگر با مشکل کمبود جا مواجه هستید و تا این لحظه ایده ای به ذهنتان نرسیده است پیشنهاد ما به شما استفاده از نظم دهنده هایی کاربردی، زیبا و جادار است. شما می توانید با صرف هزینه ای نه چندان زیاد (بستگی به جنس سازه دارد) این مشکل را بر طرف نمایید و فضای مرده و بی جان  و بی نظم خانه را به فضای کاربردی برای استفاده تبدیل کنید. نظم دهنده ها می توانن به صورت چند منظوره نیز مورد استفاده قرار گیرند. برای مثال: استفاده از بوفه هم جنبه تزیینی دارد وهم موجب نظم بخشیدن ظروف شما می شود. یا میزهای جادار کنار مبلی و یا …

۲- نظم دهنده ها در اتاق

  • نظم دهنده ی کمد: مناسب ترین گزینه برای کمدهایی که فاقد طبقه بندی اند می باشد. برای نظم بخشیدن به فضای کمد لباس، می توانید هم از آویزهای نگهدارنده برای لباس، کیف، شال و روسری و حتی کفش استفاده کنید و هم از باکس های نظم دهنده.
  • نظم دهنده ی کشو: ایده ای بسیار جالب برای نظم بهتر داخل کشوها استفاده از نظم دهنده ی کشو می باشد. این سازه محصولی بسیار کاربردی است که در ابعاد و اشکال مختلف ساخته می شوند.
  • از دیگر مواردی که باعث منظم جلوه دادن اتاق می شوند می توان به نظم دهنده کتاب، نظم دهنده کفش و سایر وسایل اشاره داشت.
  • استند لوازم آرایش.
  • جا رختخوابی.

۳- نظم دهنده ها در خانه و آشپزخانه

به راحتی می توانید با در اختیار داشتن لوازم نظم دهنده، هر قسمت از آشپزخانه را به‌گونه ای طراحی کنید که علاوه بر داشتن نظم و ظاهری زیبا، به سرعت و به راحتی در دسترس تان قرار گیرند.

  • نظم دهنده کابینت ها: با وجود این که کابینت ها، خود نیز نوعی نظم دهنده برای آشپزخانه محسوب می شوند، ولی می توان برای نظم بهتر، درون آن نیز از نظم دهنده استفاده کرد تا میزان شلوغی و سر در گمی به حداقل ممکن برسد.
  • نظم دهنده یخچال.
  • نظم دهنده ظروف.
  • نظم دهنده زیر سینک آشپزخانه.
  • ظورف نگهدارنده مواد غذایی مانند جا ادویه ای.

نظم دهنده ها در آشپزخانه

۴- نظم دهنده ها در سرویس های بهداشتی

یکی دیگر از مکان هایی که حتماً به لوازم نظم دهنده نیاز دارد، سرویس بهداشتی و فضای حمام است. نوع نظم دهنده های این قسمت، انواع شلف و طبقه را شامل می شوند که می توانید آن را  هم بر روی دیوار نصب کنید و هم روی زمین قرار دهید و یا داخل کابینت در زیر روشویی قرار دهید. معمولاً انواع قفسه ها به همراه یک آینه یا یک کمد کوچک برای سرویس بهداشتی در نظر گرفته می شوند. از  این قفسه ها (نظم دهنده ها) می توانید برای نگهداری وسایلی از قبیل: لباس ها، مسواک، دستمال، عطر و ادکلن، اسپری خوشبو کننده، لوازم آرایشی، لوازم اصلاح، گلدان، حوله، وسایل شستشو مانند شامپو، لیف و صابون و برخی لوازم دیگر استفاده کنید.

نظم دهنده ها را از چه متریال هایی می سازند؟

امروزه با کوچک شدن متراژ خانه، مجبور به استفاده ی حداکثری از حداقل ها را داشته باشیم. وجود نظم دهنده ها در این امر یاری گر ما هستند که علاوه بر نظم بخشیدن فضای خانه، می توانند به عنوان عنصری در طراحی دکوراسیون منزل استفاده شوند. پس تا حدودی مهم است که از چه جنس و طرحی ساخته شوند. چوب، پلاستیک، فلز، شیشه و پارچه از جمله متریال های به کار رفته در ساخت این سازه می باشند. خوشبختانه این نظم دهنده ها قابلیت سفارشی سازی نیز دارند. می توان آنها را در ابعاد مختلف با طرح و رنگ های مد نظر شما ایجاد نمود.

نظم دهنده ها

جمع بندی:

هنگامی که در لابه لای وسایل و شلوغی های لوازم خانه، سردرگم می‌ شوید و نمی دانید لوازم شخصی، لباس‌ها و یا دیگر وسال خود را چگونه باید دسته بندی کنید، اینجاست که وجود لوازم نظم دهنده، الزامی می شود و می توانند یاری گر شما باشند.  نظم دهنده‌ها  به عنوان عنصری در دکوراسیون داخلی خانه نیز به کار می روند. بهره مندی از این اکسسوری ها علاوه بر در اختیار داشتن فضای کافی برای وسایل تان، دکوراسیونی مناسب، شیک و صد البته منظم را نیز برای تان به ارمغان خواهند آورد.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.