Whatsapp

مشاوره رایگان

میز-تلفن-سلطنتی

میزهای تلفن سلطنتی

فهرست

میز تلفن سلطنتی مناسب چه سبک دیزاینی هست

میزهای تلفن سلطنتی  می تواند با توجه به نوع طراحی داخلی و یا چینش وسایل برای سبک های متفاوت با توجه به شرایط دیزاین داخلی مورد استفاده قرار گیرند. شکل ظاهری میز تلفن سلطنتی از نظر ساختار طوری طراحی می شود که اگر از تناسب و هماهنگی لازم با دکوراسیون داخلی را نداشته باشد ممکن است با فضای کلی نا هماهنگ بوده و باعث برهم خوردن تمرکز دیداری افراد بیننده شود. لذا برای استفاده از میز تلفن سلطنتی باید به این نکته توجه شود که از لحاظ ساختاری با سبک دکوراسیون داخلی و چینش وسایل هماهنگی لازم را داشته باشد.

در زمان انتخاب میز تلفن باید به چه نکاتی توجه شود؟

هرچند میز تلفن ممکن است به عنوان یک عنصر کوچک در دکوراسیون داخلی مطرح شود و از نظر خیلی از افراد توجه به شکل ظاهری و جا نمایی آن مهم نباشد. اما باید داشت که در زمان انتخاب و جا نمایی میز های تلفن در دکوراسیون داخلی اگر دقت کافی صورت نگیرد ممکن است باعث نابهنجاری و برهم خوردن نمایی داخلی کار شود. دپس برای انتخاب و جا نمایی درست وسایل مختلف بخصوص میز تلفن و برای جلوگیری از ناهماهنگی ابتدا باید نوع سرویس مبلمان در نظر گرفته شود سپس نسبت به انتخاب نوع میز تلفن اقدام شود چون عدم هماهنگی میز تلفن با فضای داخلی باعث برهم خوردن تعادل می شود. از نظر نمای دیداری میز تلفن در کنار مبلمان بهتر خود نمایی می کند.  به همین دلیل ممکن است میز تلفن سلطنتی با خیلی از سرویس های مبلمان از نظر ظاهری و ساختار متفاوت باشد. نوع و سبک دکوراسیون داخلی هم می تواند تاثیر غیر قابل انکاری در انتخاب نوع میز تلفن داشته باشد. مثلا در سبک دکوراسیون کلاسیک ممکن است از نظر ساختاری میز تلفن سلطنتی هماهنگی بیشتری با فضای داخلی داشته باشد. میز تلفن همانطور که از نامش پیداست  وسیله ای  کوچک است  که برای قرار دادن تلفن استفاده می شود اما امروزه با توجه به شرایط ممکن است از نظر ساختار میزهای تلفن با گذشته متفاوت باشند. در خیلی از موارد این میز ها از سادگی اولیه عبور کرده و صندلی برای نشستن، طبقات یا کشو های برای قرار دادن وسایل مرتبت هم در قالب آن ها طراحی شود که باعث می شود از نظر دیداری زیباتر باشند و در عین حال فضا و نمای بزرگ تری را اشغال کنند به همین دلیل در هماهنگی آن ها با فضای داخلی باید بیشتر دقت شود.

میز تلفن

 

چگونگی ایجاد تناسب بین میزهای تلفن سلطنتی و دیگر وسایل در دیزاینی داخلی

میز تلفن سلطنتی هرچند دارای ساختاری خاص و ظاهری متفاوت است و باید در فضای دکوراسیون متناسب با شرایط خود جا نمایی شود. اما اگر کسی دوست داشته باشد میز تلفن سلطنتی در فضای دیزاین داخلی خود جا نمایی کند باید بتواند حداقل از نظر رنگ یک تناسبی بین میز تلفن و دیگر وسایل دکوراسیون داخلی برقرار نماید تا از نظر ظاهری ناموجه به نظر نرسد. برای ایجاد تناسب از نظر رنگ باید به این نکته توجه داشت که اغلب میز های تلفن بخصوص سلطنتی از جنس چوب ساخته می شوند. در این شرایط باید حتی المقدور رنگ چوب میز تلفن سلطنتی را با رنگ سایر دیزاین داخلی هماهنگ شود. هرچند امروزه میز تلفن سلطنتی چوبی در رنگ های سفید و مشکی پر طرف دار است اما بهتر است این هماهنگی با سایر وسایل هم در نظر گرفته شود و مثلا اگر نوع طراحی و چیدمان وسایل به سبک مدرن باشد و در این وضعیت  از میز تلفن سلطنتی با رنگ مشکی یا سفید استفاده شود که از نظر ساختار هیچ تناسبی با فضای داخلی ندارد نمای کلی کار را مخدوش و نا بهنجار خواهد کرد. پس هماهنگی میز تلفن با بقیه وسایل دکوراسیون داخلی می تواند استفاده از میز تلفن سلطنتی را در فضای غیر معمول هم توجیه کند.  معمولا از رنگ طلایی برای جا نمایی میز تلفن سلطنتی در فضاهای مختلف استفاده می شود.

 

میز تلفن

 

میز تلفن سلطنتی بیشتر برای چه فضاهایی مناسب است؟

میز تلفن سلطنتی به دلیل ظاهری خاص بیشتر برای استفاده در سبک دکوراسیون کلاسیک مورد توجه است چون از همخوانی و هماهنگی لازم با سایر وسایل استفاده شده در فضای داخلی بهره می برد در این شرایط شاید نوع رنگ میز تلفن سلطنتی زیاد مورد توجه نباشد و هماهنگی ساختاری می تواند وضعیت آن را در دکوراسیون داخلی توجیه کند. البته در فضاهایی که از مبلمان سلطنتی استفاده می شود و یا در دکوراسیون داخلی به طرق مختلف از چوب استفاده شده باشد جا نمایی میز تلفن سلطنتی می تواند باعث بالا رفتن کیفیت فضای داخلی شده به آراستگی فضای کلی کمک کند. میز تلفن سلطنتی علاوه بر اینکه وسیله ای دکوری محسوب می شود می تواند در صورت جا نمایی درست تاثیر غیر قابل انکاری در نظم و دیسیپلین داخلی ایفا کند‌.

 

میز تلفن

 

میزهای تلفن سلطنتی صندلی دار

نوع قدیمی تر میز های تلفن سلطنتی معمولا صندلی دار هستند یعنی برای استفاده از تلفن نیاز به جا نمایی میز در فضای نزدیک صندلی های دیگر نیست و یا برای تلفن زدن لازم نیست که صندلی در کنار میز تلفن قرار داده شود. این نوع میز تلفن بیشتر در گذشته مورد استفاده بوده است و ساختار آن ها به این شکل است که یک مبل به صورت هماهنگ و متصل با میز تلفن برای راحتی استفاده کننده از آن در نظر گرفته می شده است. این نوع میز تلفن هرچند می تواند در نوع خود خاص باشد و امروزه ممکن است به دلیل جاگیر بودن زیاد مورد توجه نباشد. شاید هماهنگی این نوع میز تلفن با فضای دکوراسیون داخلی سخت باشد. اما در صورت هماهنگی و جا نمایی درست می تواند باعث ارتقاء کیفیت دکوراسیون داخلی شود. پارچه مبل در میز تلفن های سلطنتی مبل دار برای زیبا و شکیل بودن بهتر است از پارچه مبل حتی المقدور ساده استفاده شود تا از همخوانی لازم با فضای کلی برخوردار شود یا در صورت طرح دار بودن بهتر است دارای رنگ های متضاد باشد تا از نظر زیبایی ظاهری شرایط مناسبی داشته باشد.

ویژگی مهم میزهای تلفن سلطنتی چیست؟

ویژگی مشترک قالب میزهای سلطنتی استفاده از رگه ها و رنگ های طلایی در بافت و رنگ آمیزی آن ها می باشد. استفاده از میز های تلفن با رنگ های طلایی در اغلب نقاط هر سبک و دیزاینی، ظاهری شیک و زیبا به دکوراسیون داخلی و محیط پیرامونی می بخشد.

میزهای تلفن سلطنتی عموما در چه طرح های تولید و عرضه می شوند؟

میزهای تلفن سلطنتی از نظر طراحی یکسان و یکنواخت نیستند و از تنوع نسبتا خوبی برخوردار می باشند که هرکس می تواند با توجه به شرایط و دیزاین داخلی نسبت به انتخاب نوع مناسب و مطلوب خود اقدام کند. از مهمترین و پرطرفدار ترین انواع میز تلفن سلطنتی از نظر  طراحی و شکل ظاهری می تواند مطلوب باشد می توان به مواردی مثل میز تلفن سلطنتی با رنگ سفید به شکل نیم دایره اشاره کرد که مناسب برای جا نمایی در کنار دیوار است. از دیگر انواع میز تلفن سلطنتی نوع چهار پایه مربع شکل در رنگ های مختلف است که دارای قفسه و کشو با پایه های زیبا بوده و  براحتی در فضاهای مختلف جا نمایی می شود. میز تلفن سلطنتی یک پایه و زیبا هم نوعی دیگر است که در رنگ های مختلف  در بازار وجود دارد و در کنار دیوار نصب می شود.

میز تلفن

 

سخن پایانی

میز تلفن می تواند یکی از اجزاء مهم و تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی باشد که با جا نمایی درست باعث افزایش کیفیت دیداری فضای داخلی می شود. میز های تلفن از نظر طراحی از تنوع زیادی برخوردار هستند که میز تلفن سلطنتی یک نوع شاخص و پر طرفدار آن محسوب می شود. وجه  تمایز میزهای تلفن سلطنتی چوبی با انواع دیگر در این است که از نظر ظاهری روی چوب استفاده شده در آن ها  طرح های زیبا و شکیل ایجاد می شود که ایجاد این نقش و نگار باعث متفاوت شدن آن از انواع دیگر می گردد.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.