Whatsapp

مشاوره رایگان

سینک مخصوص مانیکور و پدیکور

سینک مخصوص مانیکور و پدیکور

فهرست

حوضچه پدیکور

این روز ها در هر سالن آرایشی یک حوضچه پدیکور دیده می شود. نوع متریالی که در ساخت این حوظچه ها استفاده می شود متفاوت است و هر کدام انرژی خاصی دارند.

در این مقاله از سری مقالات مجموعه زد دیزاین ، به بررسی حوضچه پدیکور در سالن های زیبایی می پردازیم .شاید با خواندن عنوان مقاله  (حوضچه پدیکور ) کمی تعجب کرده باشید ، و برایتان سوالاتی پیش آمده باشد که :

  • مانیکور چیست ؟
  • پدیکور چیست ؟
  • چه مزایایی دارد ؟
  • آیا در منزل نیز می شود انجام داد ؟چه ابزار و ادواتی  برای انجام مانیکور و پدیکور ، لازم است ؟
  • ممنوعیتی برای بیماران و زنان باردار  ندارد ؟
  • حوضچه پدیکور  چیست ؟
  • چه مدل حوضچه های مانیکور و پدیکوری  در بازار موجود است ؟و…

حوضچه پدیکور

مانیکور و پدیکور چیست ؟

به عمل مرتب کردن ، سوهان کشیدن و زیباتر کردن ناخن های دست مانیکور و ناخن های پا ، پدیکور گفته می شود .همان طور که برای زیبایی و مرتب بودن سر و صورت خود ، ارزش زیادی قایل هستیم ، به مرتب بودن و زیبایی ناخن های دست و پای خود نیز باید اهمیت دهیم . 

حوضچه پدیکور چیست ؟

قبل از انجام مانیکور و پیکور باید دست و پای خود  را به مدت حداقل یک ربع در محلول آب و صابون و مواد نرم کننده قرار دهید .برای این منظور حوضچه پدیکورهای زیبای زیادی در بازار موجود می باشد ، که تنوع خوبی نیز  دارند .در زیر چند نمونه از این سینک ها را خواهید دید .

مانیکور و پدیکور چیست ؟

به عمل مرتب کردن ، سوهان کشیدن و زیباتر کردن ناخن های دست مانیکور و ناخن های پا ، پدیکور گفته می شود .همان طور که برای زیبایی و مرتب بودن سر و صورت خود ، ارزش زیادی قایل هستیم ، به مرتب بودن و زیبایی ناخن های دست و پای خود نیز باید اهمیت دهیم . مانیکور و پدیکور ، در واقع به مرتب سازی ناخن ها ، عقب راندن گوشت های اضافه ی دور ناخن ها ،سوهان کشی یکنواخت آنها و در یک کلام رسیدگی به ناخن ها اطلاق می شود .به طور میانگین این عمل ماهی یکبار ، برای افرادی که رشد ناخن نرمالی دارند ، ایده آل و مطلوب به نظر می رسد .

حوضچه پدیکور

مزایای مانیکور و پدیکور :

با این عمل ، انگشتان و ناخن های دست و پای شما همیشه مرتب و تمیز خواهند بود.با این کار حس اعتماد به نفس بالایی در شما به وجود می آید . با انجام مانیکور و پدیکور ، گوشت ها و پوسته های اضافه ی دور ناخن ها گرفته می شود . در پدیکور پوسته های اضافه ی کف پا ، که باعث آزار خانم ها می شود ، گرفته خواهد شد . با این کار شما هم چنین از ترک خوردن پاشنه ی پا جلوگیری خواهید کرد .و در نهایت پاهایی همیشه تمیز و مرتب خواهید داشت . انجام مرتب پدیکور برای افرادی که ناخن هایشان در گوشت فرو می رود بسیار ضروری است .

آیا در منزل نیز می شود انجام داد ؟

بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند در منزل ناخن هایشان را مانیکور و پدیکور کنند .  با کمی دقت و حوصله و داشتن ابزار لازم می شود در منزل به راحتی این کار را انجام داد.یک سری ابزار برای مانیکور و پدیکور وجود دارد . مهمترین این ابزار عبارتند از :

قیچی و ناخن گیر :

ساده ترین ابزاری می باشد که در دسترس همگان قرار دارد . استفاده از این ابزار نیازی به آموزش ندارد .  فقط افرادی که دچار بیماری دیابت هستند ، در استفاده از این وسیله بسیار مراعات کنند .

سوهان یا سمباده :

که معمولا دارای دو قسمت نرم و صاف و خشن و زبر می باشند .

بافر :

که برای برق انداختن ناخن مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد بافر ، شبیه سوهان می باشد .

پوشر (pusher ) :

که برای عقب راندن کوتیکل و پوست و گوشت اضافی مورد مصرف قرار می گیرد .

گوشت گیر یا نیپر :

برای بریدن گوشت ها و پوست های اضافه ی دور ناخن تعبیه شده است .در استفاده از اکثر این  ابزار و وسایل باید نهایت دقت را داشته باشید تا ایجاد زخم و جراحت نکند . زیرا بعضی از آنها بسیار تیز و بران هستند.

ممنوعیتی برای بیماران و زنان باردار  ندارد ؟

انجام این کار ، هیچ گونه محدودیتی برای زنان باردار و بیماران دیابتی ندارد .زنان باردار به جهت سنگینی و اضافه وزن ، به راحتی قادر به انجام این مراحل در خانه نمی باشند . وبهتر است که به سالن های تمیز و مجهز مراجعه کنند .بیماران دیابتی باید قبل از انجام کار حتما با پزشک خود مشورت کنند . و در حین انجام کار مراقب باشند که زخم و جراحتی ایجاد نشود .

مطلب پیشنهادی :نقش سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی

حوضچه پدیکور

حوضچه پدیکور چیست ؟

قبل از انجام مانیکور و پیکور باید دست و پای خود  را به مدت حداقل یک ربع در محلول آب و صابون و مواد نرم کننده قرار دهید .برای این منظور حوضچه پدیکورهای زیبای زیادی در بازار موجود می باشد ، که تنوع خوبی نیز  دارند .در زیر چند نمونه از این سینک ها را خواهید دید .

نمونه ی سنگی این سینک ها امروزه بسیار ترند شده است و در بسیاری مراکز زیبایی و سالن های ماساژ  کاربرد دارد .مخصوصا وقتی فضا روستیک و طبیعی باشد . زمانی که ماساژ سنگ گرفته می شود ، انجام مانیکور و پدیکور در وان سنگی بیشترین حس لذت را به مشتری می دهد .در فیلم کوتاه زیر ساخت سینک پدیکور را خواهید دید .

مطلب پیشنهادی :وان حمام سنگی و روستیک

این حوضچه پدیکور  بیشترین دوام و طول عمر ، را نسبت به مدل های مشابه دارند .این تولیدات از نقطه نظر بهداشتی و سرعت در نظافت ، امتیاز خوبی دارند .براحتی و بدون کوچکترین سختی تمیز می شوند .به جهت طبیعی و روستیک بودن ، بالاترین حس نشاط و آرامش را به مشتری خواهند داد. و وقتی آب در آن جریان پیدا کند ، زیبایی آن صد چندان می شود .این حوضچه پدیکورهای سنگی ، ۵ سال ضمانت دارند . که در مقایسه با نمونه های مشابه کم نظیر می باشند .برای مشاهده نمونه های متنوع حوضچه پدیکور سنگی رودخانه ایی، به این آدرس مراجعه نمایید .
این سنگ ها به جهت خواصی که دارند، در دراز مدت هیچ گونه قارچ و میکروبی نمی گیرند و به راحتی با کمی پودر و آب تمیز می شوند .و به جهت شکل ظاهری و متفاوت خود ، همیشه در ذهن مشتری خواهید ماند .قیمت این روشویی ها ، در مقایسه با سایر سینک های مانیکور و پدیکور ارزانتر بوده و ضمانت پس از فروش دارند.

مطلب پیشنهادی :خرید اینترنتی روشوئی های سنگی

نکات قابل تامل برای بهداشت ناخن های دست و پا :

 ۱. پدیکور توسط ماهی .

برخی سالن‌های زیبائی به جای ساییدن پینه‌ها اجازه می‌دهند یک نوع ماهی خاص به آنها نوک بزند.در برخی مناطق حوضچه پدیکور ماهی ممنوع شده است ؛ چرا که زمانی که ماهی‌ها در وان هستند کارکنان سالن زیبائی و ماساژ  در فواصل بین مشتری‌ها وقت نمی‌کنند وان را تمیز کنند . و همچنین تمیز کردن ماهی غیر ممکن است ؛ بنابراین آلودگی و عفونت از یک مشتری به مشتری دیگر منتقل می‌شود . در واقع با  انجام این کار امکان سرایت میکروب و باکتری در حین عمل مانیکور و پدیکور بالا می رود .

۲. استفاده از تیغ ممنوع

به آرایشگر خود اجازه ندهید تحت هیچ شرایطی از تیغ برای از بین بردن پوسته های پاشنه تان استفاده کند .  استفاده از سنگ پا بسیار بهتر خواهد بود .

۳. جوراب را فراموش نکنید :

استفاده ی مدام از جوراب و مرطوب نگه داشتن پوست پا ، بسیار خوب خواهد بود . و از ترک و خراب شدن پوست کف پا جلوگیری می کند .

حوضچه پدیکور

در انتها اگر قصد دیزاین سالن آرایشی و مرکز ماساژ خود را به صورت طبیعی و روستیک دارید ، به آدرس مجموعه زد دیزاین مراجعه نمایید .

مطلب پیشنهادی :چگونه در ۵ ساعت روشویی سنگی رودخانه ای بسازیم

یکی از پرطرفدارترین قسمت های هر سالن زیبایی چه زنانه و چه مردانه ، بخش مراقبت از دست و پا و انجام پدیکور و مانیکور است و قطعا شکل ظاهری لوازم از جمله سینک پدیکور بسیار مهم است .مجموعه زد دیزاین به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز تولید اکسسوری و لوازم لوکس ساختمانی ، اقدام به ساخت وان های سنگی و حوضچه های پدیکور روستیک نموده است . در ادامه این نوشته به بررسی مزایا و ابعاد استاندارد این وان های زیبا خواهیم پرداخت .

مزیت سینک سنگی برای پدیکور چیست ؟

سینک یا کاسه پدیکور چند نوع است، سینک‌های سنگی با طرح‌های مختلف تراشیده می شوند که پا درون آن قرار گرفته و عملا کار پدیکوریست آغاز می‌شود .این سنگ ها علاوه بر ظاهر بسیار خاص ، قیمت معقول ،نظافت راحت و بدون دردسر ، چنان حس آرامش و متفاوتی به مشتریان شما می بخشند که برای همیشه خاطره پدیکور در سالن شما را به یاد خواهند داشت .

متریال سنگ علاوه بر حس زیبایی ، انرژی فوق العاده بالایی داشته و حس پا نهادن درون یک رودخانه طبیعی را برایتان تداعی می کند .حسی بسیار زیبایی که شاید در کودکی تجربه کرده باشیم .

بسیاری از مراکز ماساژ درمانی ، به انرژی موجود در سنگ طبیعی واقف بوده و از معجزه سنگ درمانی نهایت استفاده را می برند ؛ مخصوصا اگر این سنگ ها طبیعی بوده و بدون دخالت بشر به وجود آمده باشند .

برای اطلاع از قیمت و موجودی این محصول جذاب بر روی کلمه روشویی سنگی رودخانه ای کلیک نمایید .

سینک پدیکور

اندازه استاندارد سینک پدیکور

کاسه های سنگی که از سنگ های طبیعی رودخانه ای به دست می آیند ابعاد کاملا یکسان و برابری ندارند و هر کدام طرح و رنگ و سایز مختص به خود را دارند که همین امر دلیل بر زیبایی هر چه بیشتر این سبنک ها می شود .

هنرمندان ما در زد دیزاین ، سطح داخلی سنگ ها را تا جایی حفر می کنند که پاهای یک فرد بالغ در آن جا شود. معمولا عمقی معادل ۴۰ سانتی متر ایده آل بوده و بیشترین طرفدار را داشته است . طول و عرض حدودی سینک پدیکور  ۲۰ در ۵۰ می باشد ، البته همان طور که گفتیم این ابعاد برای هر سنگی متغیر و منحصر فرد خواهد بود .

چنان که سینکی با عمق کمتر و یا بیشتر مدنظر دارید ، با شماره زیر تماس بگیرید تا در صورت امکان سفارش شما ساخته شود .

سینک مخصوص مانیکور و پدیکور آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
سینک مخصوص مانیکور و پدیکورتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۶۷۰۴۶۶۷

سینک مخصوص مانیکور و پدیکور

نحوه تمیز کردن حوضچه های سنگی پدیکور

از آن جا تمام این سنگ ها طبیعی بوده و از بدو خلقت در بستر رودخانه و معرض آب های روان و خروشان بوده اند ، سطحی صاف و صیقلی دارند . برای نظافت آن ها به هیچ گونه ماده شیمیایی نیاز نیست و تنها با کمی مایع صابون و یا پودرهای بدون آنزیم کاملا تمیز و براق می شوند . متریال سنگ طبیعی ، هنگامی که در تماس با آب قرار می گیرد ، زیبایی و درخشش دوچندان می یابد .

دقت نمایید برای این که درخشش و جلای سنگ از بین نرود ، از هیچ گونه ماده شیمیایی و اسیدی استفاده نکنید زیرا به مرور مواد نانویی که بر روی سنگ زده شده ، از بین می رود و سینک پدیکور شما زیبایی روز اول را نخواهد داشت .در ضمن این کاسه ها کاملا ضد باکتری و ضد نفوذ آب شده اند و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد .

 

سینک پدیکور

مزیت خرید سینک پدیکور از مجموعه زد دیزاین

از آن جا که مجموعه زد دیزاین ،تولید کننده ی بدون واسطه این کاسه های پدیکور می باشد ، با کمترین قیمت ممکن و بدون هیچ افزایش قیمتی می توانید اقدام به سفارش و خرید نمایید .

لازم به ذکر است تمامی سازه های این مجموعه دارای گارانتی معتبر بوده و کارت ضمانت کالا دارند .تمامی سینک های مانیکور و پدیکور سنگی ما ۵ سال ضمانت شده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد . در ضمن این سنگ ها با موادپلی اورتان  ایتالیایی ضد آب و براق شده اند که همین امر درخشش ابدی اکسسوری سنگی شما را تضمین می کند .

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مختصری درباره سینک پدیکور سنگی در اختیارتان قرار داده باشیم و منتظر محصولات جدید ما باشید .

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.