Whatsapp

مشاوره رایگان

روشویی سه کنج

روشویی سه کنج ، انتخابی ایده آل برای فضاهای کوچک

فهرست

چرا از روشویی کنج استفاده می کنیم ؟

با توجه به گسترش زندگی شهرنشینی و افزایش ساخت و سازها و کوچک شدن خانه و متراژ آپارتمان ها ، ناگزیریم ابعاد هر اکسسوری و تجهیزات ساختمانی را کوچک تر انتخاب کنیم . یکی از این فضاها که باید در متراژ لوازم آن بازبینی انجام شود ، تجهیزات سرویس بهداشتی می باشد .از این رو پای محصول جدیدی به نام روشویی سه کنج ، به میان خواهد آمد .روشویی سه گوش با توجه به ساختاری که دارد بسیار کاربردی بوده و مورد استقبال افراد متقاضی زیادی قرار گرفته است.

با انتخاب و خرید یک روشویی کنج ، می توانید از فضاهای پرت و بلااستفاده حمام ، سرویس بهداشتی ، گوشه تراس ، حیاط خانه و ویلا نهایت استفاده را ببرید .

عمده ترین دلیل استفاده از روشویی های کنج ، کوچک بودن فضای لازم برای قراردادن روشویی ، دستشویی و سایر ملزومات مربوط به سرویس بهداشتی می باشد . علاوه بر محیط های مسکونی ، برخی فست فودها ، بستنی  و آبمیوه فروشی ها ترجیح می دهند ، در گوشه مغازه خود یک روشویی کوچک و نقلی قرار دهند ؛ تا مشتری بعد از خوردن ساندویچ و بستنی ، دست و صورت خود را بشورد .

در ساختمان ها و آپارتمان های کوچک روشویی سه گوش سایز کوچک بسیار کاربردی می باشد. زیرا اندازه ی جمع و جور داشته و فضای کمی را اشغال می کند. سایز انواع روشویی در مبل های کابینت دار، پایه دار و بدون پایه بسته به محل مورد نظر انتخاب می گردد.

یکی دیگر از دلایل استفاده از این مدل روشویی ها این می باشد که ، معمولا یک روشویی برای یک خانه کوچک می باشد . و بهتر است علاوه بر سرویس بهداشتی اصلی ، یک روشویی دیگر نیز در خانه نصب شود . حال اگر فضای کافی در اختیار نداشتیم ، می توانیم از کنج حمام ، استفاده کرده و یک روشویی سه کنج در گوشنه ای از حمام نصب نمایم .این مدل روشویی کابینتی علاوه بر زیبایی، بسیار کاربردی است و می تواند به نقطه ی کانونی حمام مبدل شود.

روشویی سه کنج

روشویی سه کنج رودخانه ای :

اگر می خواهید برای منزل و حتی مغازه خود روشویی سه گوش و دیواری خریداری نمایید ، بهتر است یک کالای خاص با ظاهری غیر تکراری و منحصربفرد ، را انتخاب نمایید .روشویی سنگی رودخانه ای ، یکی از آن روشویی هایی است که در کنار آن که فضای بسیار کمی اشغال می کند ، ظاهری بسیار خاص و روستیک به محیط می بخشد .

از آنجاییکه ظاهر هیچ دو سنگی مشابه یکدیگر نیست و این روشویی ها برای ساخت برش نمی خورندو به همان شکل طبیعی و روستیک باقی می مانند ، بنابراین از هر مدل تنها یک عدد موجود است . این مسیله باعث می شود تا روشویی شما کاملا منحصربفرد باشد و مشابه آن وجود نداشته باشد. این روشویی ها فضای بسیار کمی می گیرند و حتی می توانید ابعاد مورد نظر خود را برای ما ارسال نمایید تا بهترین گزینه ها برای شما طراحی و تولید شود .در تصویر بالا یک نمونه از روشویی های رودخانه ای را ملاحظه می نمایید ، که با شکا جذابی که دارند ، واقعا به محیط رنگ و شکل خاصی می دهد .

روشویی سه کنج ، انتخابی ایده آل برای فضاهای کوچک

روشویی با کانتر چوب طبیعی :

شاید تصور کنید که اگر فضای بسیار کوچکی برای نصب روشویی دارید ، باید قید زیبایی و خاص بودن را بزنید و یک نمونه بسیار ساده و معمولی خریداری کنید . در صورتی که ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم در مجموعه زد دیزاین حتی کوچک ترین سازه ها ، بسیار جذاب و منحصر بفرد هستند . در تصویر بالا یک روشویی جذاب را مشاهده می کنید که بر روی یک شلف چوب طبیعی درخت گردو قرار داده شده است و بدون اینکه فضای اضافی اشغال کند ، ظاهری متفاوت به محیط می بخشد .

متریال چوب یک ماده ی طبیعی در یک طیف گسترده ای از سبک و رنگ است که می تواند یک انتخاب ایده آل برای حمام های زیبا با دکوراسیون سبک سنتی و مدرن باشد. همچنین این صفحات چوبی زیبایی و گرما دارند و می توانند استرس را از ما دور کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید روشویی کنج و یا استندهای چوبی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

خرید روشویی

روشویی سه کنج ، انتخابی ایده آل برای فضاهای کوچک آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
روشویی سه کنج ، انتخابی ایده آل برای فضاهای کوچکتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
۱/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.