Whatsapp

مشاوره رایگان

انواع میز تلویزیون

راهنمای انتخاب بهترین میز تلویزیون چوبی

فهرست

درست است که می شود که تلویزیون را بر روی دیوار نصب کرد اما در اکثر منازل، میز تلویزیون چوبی و دیگر مدل ها است که به عنوان تکمیل کننده ی دکوراسیون استفاده می شود. تنوع در مدل، رنگ و جنس میز تلویزیون ها بسیار زیاد است و این ممکن است باعث سردرگمی شما در هنگام انتخاب و خرید شود. به همین دلیل ما در این متن قصد داریم تا شما را به طور کامل با میز تلویزیون های چوبی، مدل های آن و ویژگی هایش اشنا کنیم.

انواع سبک میز تلویزیون چوبی

در دنیای امروز، شما می توانید متناسب با هر محیط و دکوراسیونی، میز تلویزیون چوبی جدید مناسب را پیدا کنید. میز تلویزیون های چوبی دارای سبک های مختلفی هستند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. از پرطرفدار ترین و ساده ترین طرح های میز تلویزیون چوبی، میز های طراحی شده به سبک امروزی می باشد. سبک مینیمال با سادگی و زیبایی که دارد به راحتی می تواند با هر سلیقه و دکوراسیونی تطابق پیدا کنید. این سبک از محبوبیت بالایی برخوردار است و جز مدل های پرفروش بازار به حساب می آید.

سبک مدرن

سبک مدرن از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به میز تلویزیون های سبک امروزی دارد. این سبک متناسب با تغییراتی که تلویزیون ها در چند سال گذشته داشته اند، مدام در حال تغییر است و به روز ترین مدل ها را دارد. در ظاهر این مدل از میز تلویزیون ها، خطوط موازی و طراحی صاف و خطی را می بینید. در سبک مدرن از برش های تیز و متفاوت استفاده می شود. طراحی ساده میز تلویزیون های سبک مدرن یک امتیاز مثبت است چرا که با هر دکوراسیون و سلیقه ای تطابق می یابد. همچنین شما می توانید با تولید کننده صحبت کنید تا تغییرات دلخواه تان را در آن اعمال کند.

انتخاب بهترین میز تلویزیون

انتخاب بهترین میز تلویزیون

سبک کلاسیک

در این سبک شما باید برای انتخاب میز تلویزیون بیشتر از مدل های قبل به رنگ های موجود در دکوراسیون اتاق و سبک آن توجه کنید. شما می توانید میز تلویزیون سبک کلاسیک خود را با توجه به مدل سایر لوازم منزلتان انتخاب کنید.

سبک سنتی

برای طراحی و تولید این سبک از میز تلویزیون ها از سبک سنتی و دکوراسیون های قدیمی الهام گرفته می شود. طرح خاص و سنگین که دارد باعث می شود تا دکور خاصی را به منزل بدهد. این دکور می تواند برای افرادی که به دکور های سنتی علاقمند هستند، دلنشین باشد و به آن ها احساس راحتی بدهد. میز تلویزیون های سبک سنتی ظاهری شبیه به کنسول های امروزی دارند و در رنگ های مختلف تولید می شوند. اگر قصد انتخاب یک میز تلویزیون با سبک سنتی را دارید بهتر است از همخوانی آن با دکور منزل و سایر رنگ های استفاده شده در محیط مطمئن شوید. رنگ بندی قوی و خاص میز تلویزیون های سبک سنتی باعث شده است تا با هر دکوری جور نباشد.

سبک روستایی

داشتن یک میز تلویزیون به سبک روستایی به شما احساس حضور در یک جنگل سبز و زیبا به همراه بوی خوب چوب را می دهد. بدون شک این مدل از میز تلویزیون ها مناسب ترین گزینه برای افرادی است که به سبک روستایی و روستیک علاقه دارند. برای طراحی این مدل از میز تلویزیون ها از چوب و فلز استفاده می شود. چوب جلا خورده و استفاده از آن به عنوان میز تلویزیون می تواند احساس راحتی و آرامش را در محیط خانه ایجاد کند.

انتخاب بهترین میز تلویزیون

انواع مدل میز تلویزیون چوبی

در کنار سبک های متنوعی که برای میز تلویزیون ها وجود دارد، مدل های مختلفی هم برای میز تلویزیون وجود دارد. محبوب ترین مدل ها عبارتند از:

مدل میز تلویزیون پازلی

میز تلویزیون های پازلی مدلی خلاقانه دارند. این میز با مدل قرار گیری می تواند طول متفاوتی داشته باشد. اگر فضای شما به اندازه ی کافی بزرگ است با باز کردن آن می توانید میز تلویزیون بزرگتری داشته باشید. برعکس، اگر می خواهید فضای کمتری توسط میز تلویزیون اشغال شود و یا تلویزیون شما کوچک است، می توانید قسمت های میز تلویزیون را در زیر همدیگر قرار دهید تا کمترین جای ممکن را اشغال کند.

مدل میز تلویزیون قفسه ای

این مدل از میز تلویزیون ها در اطراف قسمتی که تلویزیون قرار می گیرد دارای قفسه هایی است که می توانید لوازم دکوری، کتاب و… را در آن بگذارید. با استفاده از این مدل می توانید بیشترین استفاده را از فضای خالی بالای میزتلویزیون داشته باشید.

مدل میز تلویزیون چوبی کابینتی

میز تلویزیون های مدل کابینتی دارای چندین طبقه با در و یا بدون در درون میز می باشند. علاوه بر این کمد هایی در این میز تلویزیون تعبیه شده است که به دلیل جادار بودن آن، لوازم زیادی را در خود جای می دهد و همچنین باعث زیبایی و مرتب بودن محیط می شود.

مدل میز تلویزیون چوبی پایه دار

میز تلویزیون های پایه دار اغلب به صورت مینیمال طراحی می شوند. این میز ها ارتفاع متفاوتی از یکدیگر دارند و شما باید در هنگام خرید به آن توجه کنید. علاوه بر این حتما در هنگام خرید، استقامت میز را آزمایش کنید و از تحمل کردن وزن تلویزیون مطمئن شوید.

راهنمای انتخاب بهترین میز تلویزیون چوبی

سایز میزتلویزیون چوبی

در هنگام خرید میز تلویزیون باید به ابعاد تلویزیون تان توجه کنید. ارتفاع، طول و عرض تلویزیون همگی بر روی انتخاب شما تاثیر گذارند. علاوه بر این موارد شما باید وزن تلویزیون خود را تخمین بزنید و میزی را انتخاب کنید که  تحمل وزن تلویزیون شما را داشته باشد. این را در نظر داشته باشید که معمولا برای تضمین امنیت تلویزیون، از هر طرف به اندازه ی ده سانت میز تلویزیون را بزرگتر در نظر میگیرند.

بهترین جنس میز تلویزیون

میزتلویزیون چوبی از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است. برای ساخت این میز ها از انواع چوب درختان استفاده می شود. رنگ ها و مدل میز تلویزیون های چوبی بسیار متنوع است. جنس چوب و تنوع در طرح و رنگ آن باعث جذابیت و منحصر به فرد شدن این وسیله می شود. استفاده از میزتلویزیون های چوبی به خانه شما احساس گرما و صمیمیت می دهد به علاوه یک قسمت از طبیعت را به خانه ی شما می آورد.

معمولا برای ساخت میزتلویزیون چوبی از چوب هایی مانند نئوپان و یا ام دی اف استفاده می شود. رنگ و طرح این مدل از چوب ها تنوع زیادی دارد و با هر سلیقه ای همخوانی دارد. وزن ام دی اف کم است و به راحتی جا به جا می شود. البته میز های ساخته شده از ام دی اف آسیب پذیر هستند بنابر این برای کسانی که مستاجر هستند و سالانه جا به جا می شوند بهتر است که این مدل میز را انتخاب نکنند. به غیر از این، از تنه درختانی که چوب سختی دارند هم برای ساخت میز تلویزیون استفاده می شود. برای مثال چوب درخت بلوط، افرا و کاج بهترین و مقاوم ترین چوب ها را برای ساخت میز تلویزیون دارند. کیفیت بالاتر چوب و سختی آن باعث می شود تا میز برای مدت زمان بیشتری کار کند و زیبایی خود را از دست ندهد.

نکات مهمی که باید در هنگام خرید میزتلویزیون چوبی باید به آن توجه داشته باشید:

در پایان برای اینکه بهترین خرید میزتلویزیون چوبی را داشته باشید بهتر است تا موارد بالا را در نظر داشته باشید. رعایت این نکات به شما کمک می کند تا در هزینه هایی مانند تعمیر، خرید مجدد و یا تعویض صرفه جویی کنید. علاوه بر این با رعایت این نکات احتمال آسیب رسیدن به تلویزیونتان را کاهش می دهید.

جنس پایه ها

اولین نکته حائز اهمیت که باید در هنگام خرید به ان توجه کنید، جنس پایه ها می باشد. همانطور که گفته شد جنس پایه ها باید محکم باشد و بتواند وزن تلویزیون و بقیه وسایلی که قرار است بر روی آن قرار بگیرد را تحمل کند زیرا تمام فشار و وزن آن ها بر روی پایه ها می افتد.

جا دار بودن

قبل از خرید حتما مطمئن شوید که میزتلویزیون چوبی به اندازه کافی جادار باشد و بتوانید تمام وسایل و دستگاه ها را در آن بچینید.

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.