Whatsapp

مشاوره رایگان

تلویزیون برای فضاهای کوچک و نقلی

خاص ترین میزهای تلویزیون برای فضاهای کوچک و نقلی

فهرست

خاص ترین میزهای تلویزیون برای فضاهای کوچک و نقلی

داشتن حداقل یک دستگاه تلویزیون در تقریبا ۹۸ درصد خانه ها امری عادی و لازم قلمداد می شود .این آماری است که در یک تحقیق دانشگاهی در یکی از دانشگاه های آمریکا در سال ۲۰۱۹ صورت گرفته است .طبق این آمار اکثر مردم از تلویزیون، غیر از برنامه های آن و دیدن سریال و دنبال کردن اخبار، برای دیدن فوتبال بازی های کامپیوتری و … استفاده می کنند .و از آن جایی که متراژ خانه ها به جهت بالارفتن قیمت و ازدیاد جمعیت در حال کوچک شدن هست ،پیداکردن یک میز تلویزیون کوچک که هم زیبا بوده و هم یک نمونه خاص و غیر تکراری باشد امری مهم به حساب می آید .

میز تلویزیون کوچک

میزهای تلویزیون مجموعه زد دیزاین

مجموعه زد دیزاین به عنوان یکی از بزرگ ترین و اولین مراکزی است که در زمینه طراحی و ساخت انواع اکسسوری ساخته شده با متریال چوب صد در صد طبیعی در منطقه مشغول به کار بوده است .و طبق چشم انداز کلی مجموعه،  ما در پایان هر فصل تعداد بسیار زیادی محصول جدید طراحی و به تولیدات قبلی خود اضافه می نماییم .

میز تلویزیون کوچک یکی از همان محصولاتی بوده که جایش در سبد تولیدات ما خالی بود و از این رو در سری جدید سازه های خود تعدادی از این میزهای زیبا که بسیار کوچک و نقلی و مناسب فضای مسکونی ،  اداری و مطب ، ویلا ، باغ و حتی اتاق خواب می باشد .از آن جا که این مجموعه تولیدکننده اصلی بوده و صفر تا صد طراحی تولید ساخت و ارسال در داخل مجموعه صورت می گیرد کاهش شدید هزینه ها و در نهایت قیمت تمام شده را در پی داشته و همین طور شما عزیزان می توانید هر گونه تغییر بابت مواد اولیه قیمت تمام شده و تغییر در ابعاد و اندازه ها را در موقع سفارش لحاظ کنید و این تغییرات هیچ گونه افزایش قیمتی بابت تولید سفارشی نخواهد  داشت .

خاص ترین میزهای تلویزیون برای فضاهای کوچک و نقلی

میز تلویزیون کوچک بدون کشو

انتخاب میز تلویزیون و ابعادش بسته به لوازم جانبی و اکسسوری های کنار آن دارد و قرار دادن کشوی بیشتر برای لوازمی چون سی دی ، بازیهای کامپیوتری ، دسته های پلی استیشن و… مورد نیاز است . اگر شما این میز تلویزیون کوچک را برای جایی در نظر دارید که به این اکسسوری ها نیازی نیست و از مدل های کشو دار خسته شده اید می توانید نمونه بدون کشو و ساده بالا را سفارش دهید .

این میزهای تمام چوب با اکثر سبک های چیدمان و دکوراسیون داخلی به راحتی ست شده و انرژی بالای چوب ، حس و حال محیط را به یکباره متحول می کند .

خاص ترین میزهای تلویزیون برای فضاهای کوچک و نقلی

میز تلویزیون با ترکیب رزین

بازار محصولات رزینی امروزه بسیار داغ و پرطرفدار شده است .میزهای تلویزیون رزینی زد دیزاین با استفاده از بهترین رزین های وارداتی در محیطی کاملا تخصصی ساخته می شود . تنوع رنگی رزین بسیار بالا بوده و می توانید با توجه به دکوراسیون محیط و سلیقه شخصی تان رنگ رزین را انتخاب نمایید .

ترکیب چوب طبیعی در کنار رزین بسیار زیبا و خاص شده و حتی می توانید برای زیر رزین از چراغ استفاده کرده و برای زیبایی بیشتر آن را روشن نمایید .با پیشرفت تکنولوژی و گذشت زمان ، انواع میز تلویزیون متنوع و زیبا وارد بازار می‌شوند که میز تلویزیون چوبی مدرن امروزه بهترین انتخاب برای خانه‌ها هستند. این مدل میزها برای هر مدل خانه ای با هر سبکی مناسب هستند.

 

خاص ترین میزهای تلویزیون برای فضاهای کوچک و نقلی

میز تلویزیون کوچک با چوب روس

این میز یکی از پرفروش ترین و خاص ترین میزهای تلویزیون این مجموعه می باشد که از نمونه خارجی الهام گرفته و با متریال داخلی ساخته شده است .این چوب در سطح پایین تر خود همان چوبی است که در ریل های قطار مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از دلایل انتخاب آن استحکام ،  مقاومت و جنس مرغوب این چوب است .ولی ما در صنعت دکوراسیون داخلی به هیچ وجه از این چوب نمی توانیم استفاده کنیم ، زیرا بوی گازویل در بافت چوب ها نفوذ کرده و امکان استفاده در فضای بسته وجود ندارد .

ما در مجموعه زد دیزاین از چوب های قطور روس برای ساخت میز تلویزیون کوچک استفاده کرده و  آن ها را کهنه کاری نموده و در نهایت ضد آب و ضد نفوذ حشرات می نماییم . معمولا در ۹۹ درصد مواقع مشتریان همان رنگ و شکل طبیعی چوب را می پسندند ، ولی اگر کسی چوب رنگ شده را بخواهد ما از رنگ های گیاهی همل برای رنگ آمیزی سطح چوب استفاده می کنیم .

برای خرید میزهای تلویزیون تمام چوب می توانید از نمایندگی های این مجموعه در تهران دیدن نموده و یا حضوراً با مراجعه به کارگاه محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید . در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های زیر در تماس باشید .

شماره‌ تماس کارخانه : ٣۶٧٠۴۶۶٧-٠٢۶                     شماره پشتیبانی : ۲۶۲۳۸۶۰ – ۰۹۱۲

میز تلویزیون کوچک

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.