Whatsapp

مشاوره رایگان

تخته های سرو چوبی

خاص ترین تخته های سرو چوبی ، که محال است جذب شان نشوید .

فهرست

امروزه توجه و استقبال از مصنوعات و اکسسوری های خاص و برگرفته از مواد طبیعی بسیار زیاد شده است . انواع میزهای چوبی ، ظروف پذیرایی روستیک ، تخته سرو چوبی و مواردی از این دست بسیار مورد توجه طراحان و اهالی فن قرار گرفته است .

تخته سرو چوبی

آیا قطع درختان و ساخت ظروف چوبی ، موجب تخریب محیط زیست نمی شود ؟

شاید این سوالی است که با دیدن ظروف دست ساز چوب طبیعی به ذهن خیلی از افراد خطور کرده و یا آن ها را به فکر فرو ببرد.قطعا این مسئله برای افرادی که بیشتر به محیط زیست و دغدغه های آن علاقمندند ، نگران کننده تر به نظر می رسد .

ولی باید بدانید که خوشبختانه ساخت این ظروف روستیک ،از چوب های خشک و به اصطلاح مرده درختان به دست آمده است و اگر برای مصارف دکوری و تزئینی مورد استفاده قرار نگیرند ،قطعا از بین خواهند رفت و یا سوزانده می شوند .برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان مقاله جداگانه ای تحت عنوان چکش جنگلداری چیست ؟ نوشته ایم که در آن به طور مفصل به این موضوع پرداخته و دلایل قطع درختان و مجوزهای لازم برای قطع آن ها را بررسی کرده ایم .

تخته سرو چوبی

موارد مصرف تخته سرو چوبی :

موارد مصرف تخته های سرو چوبی بسیار متنوع بوده و با توجه به سلایق مختلف کاربردهای بسیار خاص و گوناگونی دارد .از این تخته های سرو چوبی در جشن ها و میهمانی ها به عنوان میز پیش غذا و مینی بار می توان استفاده نمود . همچنین استفاده از آن ها در روی میز جلو مبلی به عنوان ظرف آجیل و خشکبار ظاهر جذاب و خاصی به فضای شما می دهد .

از دیگر موارد مصرف این ظروف چوبی ، می توان به زیر سیگاری ، شکلات خوری ، جا عودی و…  نام برد .علاوه بر مصارف خانگی ،در بسیاری از فست فودهای لاکچری ، رستوران های خاص و کافی شاپ های که وعده صبحانه هم سرو می کنند ، این ظروف بسیار جذاب خواهند بود .

زیرسیگاری چوبی

نحوه شستشو و نگهداری تخته سرو چوبی :

این ظروف به جهت آن که از چوب های طبیعی جنگلی ساخته می شوند ، طول عمر و دوام بسیار بالایی دارند و اگر به درستی نگهداری شوند تا سالیان سال مهمان خانه های شما خواهند بود . برای کسب اطلاعات تخصصی بیشتر درباره روش نگهداری از ملزومات چوبی ، خواندن مقاله نظافت و نگهداری چوب گردو را پیشنهاد می دهیم .

لازم به ذکر است این ظروف تماما ضد آب و ضد باکتری بوده و می توانید به راحتی آن ها را شستشو دهید ولی استفاده از ماشین ظرفشویی به جهت بخار زیاد ، پیشنهاد نمی شود .

نکته قابل توجه در مورد تخته سرو چوبی این است که قابلیت پرداخت مجدد داشته و به این زودی ها خراب نمی شود . این ظروف را می توانید به عنوان یک هدیه خاص و منحصربفرد به عزیزان خود تقدیم کنید که قطعا مورد پسند اکثر افراد قرار می گیرد .

تخته چوبی پذیرایی

انواع ظروف دست ساز مجموعه زد دیزاین :

این ظروف چوبی از درختان طبیعی با کیفیت و زیبایی چون گردو ، توت ، سنجد ، توسکا، پالونیا، راش و … به صورت روستیک و طبیعی ساخته می شوند . این ظروف به دو صورت متفاوت موجود می باشند . نوع اول کاملا دست نخورده و به همان شکل طبیعی موجود می باشند . که به آن ها تخته سرو چوبی روستیک اطلاق می شود و طرفداران بسیار زیادی دارد .

نوع دوم ، تخته سروهایی هستند که برش خورده و به صورت اشکال منظم هندسی ، اعم از مستطیل ، دایره و … قابل سفارش و خرید می باشد .

از آن جا که مجموعه زد دیزاین ، تولید کننده و فروشنده بدون واسطه کلیه ملزومات و اکسسوری های روستیک می باشد ، می توانید طرح و ابعاد تخته سرو پیشنهادی خود را سفارش داده و در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید .برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع تخته های پذیرایی چوبی به آدرس ما مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرماید.

خاص ترین تخته های سرو چوبی ، که محال است جذب شان نشوید . آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
خاص ترین تخته های سرو چوبی ، که محال است جذب شان نشوید .تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.