Whatsapp

مشاوره رایگان

با انواع روشویی های سنگی آشنا شوید

با انواع روشویی های سنگی آشنا شوید

فهرست

با انواع روشویی های سنگی آشنا شوید

اگر به تازگی به دنبال خرید یک روشویی برای منزل ، محل کار و یا مطب خود بوده اید ، این سوال برایتان پیش آمده که انواع روشویی سنگی چیست ؟ و به طور کلی این روشویی ها دقیقا از چه ماده ای ساخته شده اند؟ روشویی های سنگی احتمالاً دیدنی ترین قطعه هنری و جالب توجهی است که میهمانان و مشتریان شما می توانند ، به محض دیدن سرویس بهداشتی مشاهده نمایند .شاید در ابتدا هزینه بیشتری با خرید روشویی سنگی نسبت به مدل های دیگر بپردازید، اما داشتن یک سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبا ارزش بیشتر هزینه کردن را دارد.

در گذشته روشویی‌ها و سایر اکسسوری های مربوط به حمام و سرویس بهداشتی در مدل‌های محدودی تولید می‌شدند و متریال‌ ساخت آنها بیش از یک یا دو جنس خاص نبود و تقریبا همه خانه‌ها یک مدل روشویی با تفاوت‌های اندک داشتند و تقریبا عاری از هرگونه زیبایی و طرح خاصی بودند .اما امروزه علاوه بر جنس‌های مختلف، از رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی برخوردار هستند.

در این مطلب سعی می‌کنیم با هم درباره انواع روشویی سنگی و تفاوت های آنها از نظر کاربرد، طرح و جنس، بیشتر آشنا شویم. ما می خواهیم توجه وارد کنندگان ، طراحان داخلی و مشتریان را به این نکته جلب کنیم که هنگام انتخاب محصولات خوب سنگی به دنبال چه چیزی باشند.

 

انواع روشویی سنگی

انواع روشویی سنگی

روشویی های سنگی نه تنها از مواد و متریال مختلفی تشکیل شده اند ، بلکه ویژگی های مختلفی نیز در بافت هر نوع سنگ وجود دارد که انتخاب روشویی سنگی را کمی دشوار می کند. به عنوان مثال ، تقریباً فقط ۴۰ نوع گرانیت و مرمر وجود دارد. محدوده گرانیت از نسبتاً نرم و متخلخل تا سخت تر و دانه درشت تر را در بر می گیرد .

روشویی سنگی رودخانه ای 

این سبک از روشویی ها که چند سالی است در ویترین مغازه های شیک و چند سایت معتبر، به هر بیننده ای چشمک می زند ،از تراش خوردن و صیقل دادن سنگ های طبیعی به دست می آیند ؛ که البته نوع رودخانه ای آن زیبایی ، رنگ ، کیفیت و طول عمر بسیار بالاتری دارد .

ظاهر و دوام فوق العاده این روشویی های رودخانه ای بدون استفاده از هرگونه رنگ و چسب حاصل می شود. ظاهر کلی و شکل فوق العاده زیبای این سنگ ها ،متناسب با سبک سنتی و مدرن هر سرویس بهداشتی است. برای مشاهده تنوع بسیار زیاد روشویی سنگی رودخانه ای ، بر روی کلمه هایلایت شده کلیک نمایید . ساخت این روشویی ها به صورت تکی و با دست بوده و کار بسیار دشواری می باشد . در فیلم کوتاه زیر مراحل ساخت این روشویی ها را با هم مشاهده می کنیم .

روشویی با سنگ طبیعی

سنگ طبیعی این روشویی ها از موادی مانند سنگ مرمر یا گرانیت ساخته می شوند. سنگ مرمر مقاومت کمتری نسبت به سایر سنگ ها در برابر ضربه و مواد سنگین دارد. سنگ مرمر نسبت به سایر سنگ ها  محبوب تر است .از مزایای روشویی سنگی گرانیتی می‌توان استحکام و مقاومت در برابر ضربه‌های محکم را نام برد، همچنین با گذشت زمان رنگ خود را از دست نمی‌دهند و نظافت آنها نسبت به دیگر مدل‌ها آسان تر است. این روشویی های جزء ،کالاهای لوکس و مدرن به حساب می آیند .

روشویی سنگی با مواد مصنوعی

نوع دیگری از روشویی ها با نام سنگی در بازار وجود دارند که از مواد غیرطبیعی و مصنوعی در ساخت آن ها استفاده شده است .این روشویی ها نسبت به مدل های دیگر ارزان تر بوده ولی زیبایی دو نمونه قبل را ندارند .برای خرید و اطلاع از قیمت از انواع روشویی سنگی با ما در ارتباط باشید .

شماره‌ تماس کارخانه : ٣۶٧٠۴۶۶٧-٠٢۶

شماره پشتیبانی : ۲۶۲۳۸۶۰ – ۰۹۱۲

انواع روشویی سنگی

چه کارهایی برای طول عمر بیشتر روشویی سنگی باید انجام داد؟

سینک دستشویی یک قسمت اجتناب ناپذیر و مهم از هر سرویس بهداشتی بوده و حفظ کیفیت ، زیبایی و طول عمر بالای آن برای ما دارای ارزش فراوانی می باشد .از این رو در ادامه با هم چند نکته اساسی جهت بالارفتن طول عمر انواع روشویی سنگی را بررسی می کنیم .

اولین و مهمترین قانون ،تمیز کردن حداقل یک بار در هفته با استفاده از اسفنج یا پارچه نرم و یک پاک کننده خنثی برای انواع سنگ می باشد. در اطراف سوراخ و خروجی روشویی ما یک مسواک قدیمی و نرم را پیشنهاد می دهیم. این تمیز کردن منظم و روتین است که اطمینان می دهد ، هیچ گونه رسوب و آلاینده ای بر روی سنگ روشویی وجود ندارد .

اگر محصولی و مایعی می تواند باعث لکه دار شدن سنگ روشویی تان شود ، از ریختن آن بر روی انواع روشویی سنگی جدا بپرهیزید و بلافاصله آن را پاک کنید تا فرصتی برای لکه دارشدن سنگ ایجاد نشود .

مایع نانو که ما بر روی سطح انواع روشویی سنگی استفاده می کنیم ،یک مانع موقتی برای کاهش سرعت جذب مواد ایجاد می کند ، اما همیشه بهترین کار این است که از ریختن مایع و مواد رنگی اجتناب نمایید تا سنگ تان همیشه براق و درخشان باقی بماند . نمونه هایی از محصولاتی که می توانند لکه دار شوند عبارتند از قهوه ، چای ، آب رنگ ،آبمیوه های طبیعی و مصنوعی ،پاک کننده لاک ناخن ، برخی از لوسیون های برنزه کننده و حتی رنگ مو و … .

امیدواریم با رعایت همین چند نکته ساده ، همیشه سینک روشویی تان مثل روز اول برق بزند .

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.