Whatsapp

مشاوره رایگان

اسباب کشی آسان

اسباب کشی آسان

فهرست

اسباب کشی آسان

اسم اسباب کشی که می آید همه چهره ی خود را در هم میکنند و از دردسرهایش فراری هستند ؛ مخصوصا اگر مستاجر باشید و اگر با صاحب خانه کنار نیامده باشید ؛گاهی سالی یکبار مجبور میشوید محل زندگیتان را عوض کنید ؛ اما میتوانید با برنامه ریزی این کار خسته کننده و سخت را کمی آسانتر کنید. و درواقع یک اسباب کشی آسان داشته باشید.

اولین چیزی که به ذهن میرسد این است که از چند هفته قبل از جابه جایی اقدام به جمع آوری کارتن های مقاوم ؛ حدالمقدور تمیز و در ابعاد مختلف کنید ؛ لوازمی که مورد استفاده دائم شما نیستند مثل ظروف مصرفی جهت برگزاری مهمانی ها را کم کم طی هفته های آخر یک به یک داخل روزنامه بپیچید و در کارتن های کوچک بگذارید تا سنگین نشوند و روی آن حتما بنویسید شکستنی .پیشنهاد میکنم روی هر بسته بنویسید که وسایل داخلش چیست که به محض ورود به منزل جدید داخل همان اتاق یا مکانی ببرید که باید جایگذاری شوند .

نکات کاربردی برای اسباب کشی آسان

خانه ی جدید را تمیز نمایید تا وقتی کارگران وسایل را می آورند بتوانید آنها را در جای مخصوص خود قرار دهید و یک اسباب کشی آسان برای خود رقم بزنید. مخصوصا لوازم بزرگ آشپزخانه مثل گاز و یخچال ؛ چون پس از خروج کارگران امکان جابجایی آن لوازم سنگین توسط خودتان غیر ممکن است .

کتاب هایتان را داخل بسته بندی های کوچک بگذارید که حمل آن آسان باسد و از زیر جعبه به دلیل سنگینی بیرون نریزد . قبل از چیدن وسایل داخل جعبه زیر جعبه را کاملا با چسب کارتن محکم کنید .

یک ملحفه یا سلفون روی دشک بکشید که در حمل و نقل داخل کامیون آلوده نشود .

تلویزیون و بعضی لوازم حساس مانند دکوری های باارزش را با ماشین شخصی تان جابه جا کنید .

تمام مدارک مهم اسناد شناسنامه ها و زیور الات با ارزش خود را داخل کیفی قرار داده و امانت نزد فردی که به او اعتماد دارید قرار دهید تا در حین جابه جایی گم نشود .

یخچال را پس از رفتن در منزل جدید یک روز به برق نزنید تا پس از تکان های شدیدی که در حمل و نقل خورده است آسیب نبیند.

آرامش خود را حفظ کنید و از عجله کردن در جابه جایی وسائل خودداری نمایید تا خسارتی وارد نکنید .

اسباب کشی آسان

پنجره های خانه ی جدید را از قبل از اسباب کشی  اندازه گیری نمایید، که در بدو ورود پرده ای مناسب برای راحتی اعضا خانواده داشته باشید

قبل از جدا کردن کابل ها و اتصالت لوازمتان حتما از آن ها عکس بگیرید که دچار سردرگمی نشوید

برای داشتن اسباب کشی آسان بهتر است، نام افراد را در لوازم شخصی بسته بندی شده شان بنویسید که به محض ورود به خانه ی جدید و انتخاب اتاق هر کس کارگران وسایلش را به همان اتاق ببرند

در کشوهای میزها ، در یخچال را چسب بزنید تا حین حمل و نقل ناغافل باز نشود

از رختخواب ها و لوازم نرم که داخل ملحفه پیچیده اید به عنوان ضربه گیر استفاده نمایید

اشیا تیز مثل چاقوهای اشپز خانه را داخل دستکش فر قرار دهید

پس از وارد شدن به خانه ی جدید لوازم را یکی یکی باز کنید و سر جایشان بچینید و کارتن ها را یک به یک از خانه خارج نمایید .

نکته ی بسیار مهم دیگر این که قبل از آمدن کامیون هزینه را با مسئول باربری فیکس کنید، تا برایش برنامه ریزی کنید و غافلگیر نشوید.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.