Whatsapp

مشاوره رایگان

آینه های گرد

آینه های گرد

فهرست

چشم نوازی آیینه گرد در دکوراتیو

استفاده از آینه ها یکی از جالب ترین و جذاب ترین ایده هایی است که شما می توانید در دکوراسیون خانه خود پیاده سازی کنید. در اطراف ما ابزارهای بسیاری وجود دارد که با استفاده از آن می توانید دکوراسیون خود را زیباسازی نمایید. آینه ها در طرح و مدل های مختلفی موجود است و ابعاد و اندازه مختلفی دارد. چشم نوازی آینه های گرد در دکوراتیو به گونه ای است که با نصب آن بر روی دیوار نمی توانید از آن چشم بردارید. در ادامه در خصوص این آینه توضیحات بیشتری را به شما ارائه خواهیم داد.

آینه گرد فریم دار

آینه های گرد فریم دار یکی از جذاب ترین و عالی ترین آینه هایی است که شما می توانید از آن برای افزایش جذابیت دکوراسیون خانه بهره ببرید. ابعاد و مدل فریم های موجود بر روی آینه ها تعیین کننده سبک این آینه ها می باشد. آینه های فریم دار کلاسیک دارای طرح و مدل های مختلفی است. در صورتی که این فریم به صورت ساده باشد می توان از آن برای خانه های سبک مدرن بهره برد. ولی در صورت وجود نقش و نگار بر روی حاشیه این آینه ها بهترین گزینه برای دکوراسیون کلاسیک به شمار می رود.

آینه گرد بدون فریم

آینه های بدون فریم امروزه بیشتری طرفدار را دارند. این آینه ها فاقد هر گونه حاشیه هستند و به صورت ساده طراحی شده اند. این آینه ها می توانند به صورت جذابی دکوراسیوت چشمگیری را برای خانه شما به ارمغان بیاورد. نیازی به نگرانی بابت لبه های این آینه ها نیست زیرا آینه های بدون فریم دارای لبه های صیقلی هستند و هیچ گونه برندگی ندارند. استفاده از آینه های بدون فریم برای دکوراسیون های مدرن بهترین گزینه به شمار می رود.

آینه های گرد برای اتاق خواب

در صورتی که در اتاق خواب خود میز کنسول دارید، با استفاده از آینه های می توانید زیبایی چشمگیری به فضا بدهید. این آینه ها ابعاد مختلفی دارند و با هر نوع دکوراسیونی سازگار هستند. شما می توانید علاوه بر جنبه زیبایی، از این ابزار برای آرایش و یا منظم کردن خود استفاده کنید.

 

آینه گرد در دکوراسیون خانه

آینه های گرد برای سالن پذیرایی

سالن پذیرایی مکانی است که در آن می توانید از انواع ابزارها بهره ببرید. ولی آینه های گرد نه تنها برای افزایش زیبایی دکوراسیون خانه ها کاربرد دارند، بلکه فضا را نیز زیباتر می کند. بنابراین شما می توانید از مدل های مختلفی آینه های گرد برای زیباسازی پذیرایی خود استفاده کنید.

ابعاد، ضخامت و وزن آینه گرد

ابعاد، ضخامت و وزن آینه گرد از دیگر موارد موثر بر روی چشم نوازی آیینه گرد در دکوراتیو می باشد. آینه گرد انعطاف پذیری بالایی در ابعاد و اندازه دارد و هر چه ضخامت آن بالاتر باشد، وزن بیشتری نیز دارد. در حالت عادی ضخامت این آینه ها ۶ میل است ولی می توان بر اساس نیاز خود مناسب ترین وزن را سفارش داد.

آینه گرد در دکوراسیون خانه

 

مزایای آینه گرد در دکوراسیون خانه

آینه گرد در عین سادگی جذابیت بسیار بالایی دارند و می توانند به صورت شگفت انگیزی زیبایی خانه شما را تکمیل کنند.

یکی دیگر از مهم ترین مزایای آینه های گرد انعکاس این آینه ها است. آینه های گرد قدرت انعکاس بسیار بالایی دارند و نور را بازتاب می کنند. بنابراین استفاده از آینه های گرد برای فضاهای کوچک باعث بزرگ تر شدن و دلبازتر شدن آن می شود.

آینه ها یکی از ابزارهای مدرن در خانه هستند که به خانه شما روح می بخشد و فضا را از حالت یکنواختی خارج می کند.

 

آینه گرد در دکوراسیون خانه

 

پوشاندن دیوار با C

آینه کاری یکی از ایده های بسیار جذاب و مدرن است که فضایی رویایی را برای خانه شما به ارمغان می آورد. شما می توانید به صورت کامل یک سمت از خانه خود را با استفاده آینه های گرد در ابعاد و اندازه های مختلف بپوشانید و بدین طریق فضایی رویایی و جذاب را طراحی کنید. لازم است بدانید که شما با کمی ایده پردازی و خلاقیت می توانید آینه گرد را به صورت متنوع بر روی دیوار قرار دهید و بدین طریق دکوراسیون خود را به یک فضایی ایده آل تبدیل کنید.

راهنمای خرید آینه های گرد

برای افزایش چشم نوازی آینه های گرد در دکوراتیو خانه باید به کیفیت شیشه آن توجه کرد. آینه ها نباید آلودگی را به خود جذب کند و به راحتی خراش بردارد.

میزان شفافیت آینه ها نیز از دیگر فاکتورهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد. هر چه آینه ها شفافیت بیشتری داشته باشد، جذابیت دکوراسیون نیز افزایش می یابد.

ابعاد و اندازه های آینه ها باید بر اساس فضای شما انتخاب گردد. استفاده از آینه های نامتناسب با دکوراسیون شما نمی تواند جلوه خاصی به خانه شما بدهد.

میزان مقاومت شیشه آینه و نشکن بودن آن نیز از دیگر فاکتورهای خرید بهترین آینه دکوراتیو گرد می باشد.

۲/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.