Whatsapp

مشاوره رایگان

کامل ترین مرجع خرید چوب روستیک

کامل ترین مرجع خرید چوب روستیک

فهرست

کامل ترین مرجع خرید چوب روستیک

قصد داریم در این مقاله به صورت اختصاصی در مورد جذابیت طبیعی چوب روستیک بحث کنیم و بررسی کنیم چه تفاوتی بین مصنوعات چوبی روستیک با دیگر نمونه ها وجود دارد که این سبک از دیزاین و چیدمان را تا به این اندازه دلچسب و خاص کرده است .

چوب باعث می شود به مناظر ، صحنه ها و خاطرات خارج از خانه فکر کنیم .بوی چوی طبیعی یادآور جنگل و طبیعت زیبا می باشد و از ان جایی که انرزیزیادی در این فضاها وجود دارد ، یادآور خاطرات خوش فراوانی برای اکثر ما می باشد . این احساس طبیعت و گرما است که ما می خواهیم در فضای داخلی خود توسط مصنوعات و سازه های طبیعی قرار دهیم .

چوب روستیک

از ناهمواری و نقوش زیبای سطح چوب روستیک ، لذت ببرید

این رنگ های زیبای چوب روستیک که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، فقط یک ماده معمولی نیستند . هر کدام از این نقش و نگارها ،داستانی برای خود دارند . آنها سفر کرده اند ، در گذر زمان و در گرما و سرما سرپا بوده اند و زندگی های پر فراز و نشیب بسیاری در جنگل داشته اند . برخی در آسیب های طبیعی نظیر آتش سوزی و سیل و زلزله و … از بین رفته اند . تعدادی به صورت قاچاق و بدون مجورز قطع شده اند . و این هایی که الان به دست ما رسیده اند ، اگر به درستی و با دقت کار طراحی و تولید روی آن ها انجام شود ، به یک کالای ماندگار تبدیل خواهند شد .

هر قطعه چوب روستیک از نظر کیفیت ، رنگ ، سن ، محل رویش و بسیاری عوامل دیگر با سایر چوب ها کاملا متفاوت است. مثلا چوب گردوی سیاه ، که جزء گران ترین و اص ترین نمونه های موجود در جهان می باشد در مناطق غرب ایران و حوالی سنندج برداشت می شود . رنگ این اسلب چوب گردو بسیار جذاب می باشد و حتی سن برخی از آن ها به ۲۵۰ سال هم می رسد .

برای خرید چوب روستیک می توانید از محصولات زد دیزاین دیدن کنید.

میز چوب روستیک

میزهایی با چوب طبیعی

میزهای سفارشی ساخته شده از چوب اصلاح شده ، بهترین نوع میز برای مهمانی ها و مجالس شام و حتی میزهای جلو مبلی و عسلی می باشد . یک میز عالی برای اتاق غذاخوری و یا فضای نشیمن شما ! برای مشاهده و خرید انواع میز ، که با چوب طبیعی و بر اساس سبک روستیک طراحی و تولید شده است ، بر روی کلمه میز کلیک نمایید .

چوب روستیک ، برای ساخت انواع میزهای خانگی و اداری و حتی رستورانی مورد استفاده قرار می گیرد . هم چنین از این متریال طبیعی برای ساخت اکسسوری های کوچکی نظیر  ساعت ، آینه ، شلف ، لوستر ، تخته سرو و … استفاده می شود . زیبایی این لوازم به حدی می باشد که عده ای علاقمند هستند حتی یک کتابخانه و یا بوفه چوبی را در منزل داشته باشند .

چوب روستیک

یک میز غذاخوری با متریال چوب روستیک طبیعی با کمی عشق و خلاقیت می تواند به یک کانون خانگی زیبا تبدیل شود . تصمیم گیری در مورد خرید انواع میز چوبی  بسیار آسان است. دوام ، مراقبت آسان و سازگار با محیط زیست بودن ، از مهم ترین ویژگی های مثبت چوب است. برای این که کار انتخاب و خرید برای تان آسان شود سوالات زیر را از خود بپرسید ، تا با پاسخگویی به آن ها بهترین انتخاب را  داشته باشید :

۱ .بودجه من چقدر است ؟

۲ .چه نوع بافت چوبی دوست دارم ؟

۳ .کدام رنگ چوب را دوست دارم ؟

قبل از انتخاب هر نوع وسیله چوبی باید بودجه و مبلغی که برای خرید آن در نظر گرفته اید را به سازنده و فروشنده اعلام نمایید . زیرا در حال حاضر چوب های متنوع زیادی در بازار وجود دارد .چوب های کاج و توسکا قیمت های مناست تری دارند ولی چوب گردوی سیاه جزء گران ترین نوع چوب در جهان بوده که واقعا هم زیبا و بی نظیر می باشد .

بافت تا حدی با نوع چوب تعیین می شود .چوب های نرم  مانند کاج ، دانه و بافت بسیار مشخصی ندارند .چوب های سخت مانند توسکا ، بلوط ، گیاه خار مریم ، افرا و گردو دانه های چوبی چشمگیرتری را ارائه می دهند . هم چنین اگر برایتان رنگ و نقش و نگار چوب اهمیت  دارد ، حتما از فروشنده بخواهید چوب گردوی اصل را نشان تان دهد ؛ تا بتوانید بهترین انتخاب را از بین انواع چوب روستیک داشته باشید .

همان طور که در فصل پاییز ، رنگ درختان بسیار متنوع و رنگارنگ می شود ، رنگ های داخلی چوب ها نیز بسیار منحصر بفرد و متنوع می باشد . از قهوه ای بسیار تیره گرفته تا زرد و حتی رنگ های قرمز گرفته تا کرم بسیار روشن را می توان در چوب های مختلف مشاهده کرد .با توجه به این عوامل و البته شلیقه شخصی و دکوراسیون منزل می توانید بهترین چوب روستیک را انتخاب نمایید.

کامل ترین مرجع خرید چوب روستیک آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
کامل ترین مرجع خرید چوب روستیکتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.