Whatsapp

مشاوره رایگان

روشویی خاص و لاکچری

چگونه یک روشویی خاص و لاکچری برای منزل خود خریداری نماییم ؟

فهرست

در چند سال اخیر طیف گسترده ای از طرح های مختلف برای روشویی سرویس بهداشتی ارائه شده است .انتخاب و خرید روشویی ایده آل ، که تمامی استاندارهای لازم را داشته باشد بسیار حائز اهمیت است .اگر این انتخاب آگاهانه و با دقت انجام گیرد ، روشویی به سادگی خراب نمی شود و مدت ها از بودن آن لذت می بریم .

قبل از شروع مطلب درباره خرید روشویی ، دیدن فیلم کوتاه زیر را پیشنهاد می دهیم ؛تا با یکی از مراحل کار ما آشنا شوید .

وقتی نیاز به جنسی گیرا و با کیفیت برای روشویی دارید می توانید از روشویی سنگ طبیعی استفاده کنید . باید بگوییم که این گزینه با دوام و زیبا ، بودجه زیادی از شما طلب نمی کند و با توجه به کیفیت و طول عمر بالایش ، مهمان خانه شما برای سالیان متمادی خواهد بود .

چگونه یک روشویی خاص و لاکچری برای منزل خود خریداری نماییم ؟

استاندارهای لازم برای خرید روشویی ایده آل :

برای خرید روشویی تا چند سال قبل ، انتخاب های محدودی وجود داشت و می بایست از نمونه های آماده در مغازه ها یک روشویی انتخاب می کردید .ولی امروزه خوشبختانه تنوع فوق العاده بالایی در این زمینه وجود دارد .

علاوه بر نمونه های موجود و استاندارد ، اگر تمایل به ساخت روشویی با ارتفاع و طول و عرض خاصی داشته باشید ، شرکت های زیادی به صورت سفارشی و بدون افزایش قیمت ، روشویی مدنظر شما را می سازند .

یکی از مزایای مجموعه زد دیزاین ،ساخت تمام اکسسوری های مدرن و سفارشی می باشد . کافیست ابعاد مدنظر و فضای خود را برای ما ارسال نمایید تا بهترین روشویی دلخواه خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید .این تنوع شامل چندین سبک روشویی می شود .از روشویی سنگی گرفته تا نمونه های بسیار یونیک رودخانه ای و بتنی که امروزه در ویترین برخی فروشگاه های خاص و لاکچری مشاهده می نمایید .

خرید روشویی ایده آل

فول ست های لاکچری زد دیزاین :

اگر قصد خرید روشویی ایده آل و متفاوت را دارید ، با ما در ادامه همراه باشید ؛ تا با یکی از نمونه های واقعی و جدید زد دیزاین بیشتر و تخصصی تر آشنا شوید .

نمونه فول ست زیر تماما به صورت سفارشی ساخته شده است و در یکی از نمایندگی های این مجموعه به نمایش گذاشته شده است .

در این فول ست از روشویی سنگی رودخانه ای ،استفاده شده است . تنوع رنگ و ابعاد و شکل این روشویی ها به حدی است که سلیقه تمام افراد را در بر می گیرد .

در ادامه برای هماهنگی هر چه بیشتر متریال سنگ طبیعی از آینه های چوب گردو استفاده شده است . آینه های دست ساز ما به دو صورت ساخته و به فروش می رسد .

  1. آینه با برش کالباسی
  2. آینه با چوب نواری

آینه کالباسی را در تصویر زیر مشاهده می کنید ؛ برش این چوب ها عرضی بوده و اصطلاحا مثل کالباس ورقه ورقه می شوند .شکل طبیعی و نچرال تنه درخت بدون هیچ دست کاری باقی خواهد ماند و فقط یک لایه پوشش ضد رطوبت و ضد باکتری بر روی سطح چوب زده می شود .برای مشاهده این محصول استثنائی بر روی کلمه آینه کلیک نمایید .

اگر به طبقات و شلف های زیر این روشویی روستیک دقت نمایید ، خواهید دید که آن ها هم چوب طبیعی درختان جنگلی بوده و برای هر چه زیباتر شدن این پکیج ساخته شده اند .

برای فضاهای مرطوبی مانند سرویس بهداشتی و همچنین حمام که دائما در معرض آب و بخار می باشند همیشه خطر پوسیدگی ملزومات چوبی وجود دارد ؛ اما درباره خرید از اکسسوری های زد دیزاین جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد ، زیرا این چوب ها ضد جذب آب و به اصطلاح آب گریز شده اند و اگر زیر جریان آب به طور مستقیم نباشند ، تا سالیان متمادی بدون خرابی باقی خواهند ماند .

تنوع این اسلب های چوب در مجموعه زد دیزاین بسیار بالا می باشد و از بابت کیفیت و ضمانت این محصول جای کوچکترین نگرانی وجود ندارد . اسلب چوب ، به محیط گرما و انرژی می بخشد و بهترین ترکیب با سنگ طبیعی را ایجاد می کند .

چگونه یک روشویی خاص و لاکچری برای منزل خود خریداری نماییم ؟

خرید روشویی سنگی رودخانه ای :

اگر به دنبال تغییر خاصی در سرویس بهداشتی خود هستید، پیشنهاد ویژه‌ای برایتان داریم .در بین تمام روشویی های موجود در بازار ،چند شرکت به طور تخصصی به ساخت و تولید روشویی رودخانه ای پرداخته اند که در نوع خود بی نظیر است .

این روشویی که با نام روشویی سنگی رودخانه ای شناخته شده است ،بیشترین تنوع در رنگ و طرح و ابعاد را دارد . هیچ کدام از ۲ نمونه این روشویی به هیچ وجه شبیه به هم نیستند . شاید بپرسید چگونه ؟ در ادامه با ما همراه باشید .

به دلیل اینکه مدل‌های مختلف این نوع سنگ روشویی در شرایط طبیعی ایجاد می‌شود، شکل ظاهری هر کدام منحصر به فرد خواهد بود . این سنگ ها سالیان زیادی در بستر رودخانه ها قرار داشتند و راهی سخت و دشوار را طی کرده اند تا توسط دست هنرمندان ما تراشیده شوند و وارد محیط منازل شما شوند .

هر کدام از این سنگ ها بسته به سنگ تشکیل شده ، رنگ منحصر بفردی دارند و یا برخی ، از انسجام چند تکه سنگ مختلف در کنار هم و رسوبات طبیعی به وجود آمده اند . این نوع روشویی به دلیل ظاهر ساده و مینیمالی که دارد، دل هر مصرف کننده‌ای را می‌رباید. دلیل آن را می‌توان در ماهیت طبیعی و نصب بسیار آسان آن جستجو کرد .

اگر دغدغه فضای سرویس خود را دارید ، جای هیچ نگرانی وجود ندارد ؛ زیرا به جهت تنوع بالای این روشویی ها بهترین و مناسب ترین گزینه را می توانید انتخاب نمایید .

خرید روشویی

خرید روشویی ایده آل با رنگ خاص :

شاید در نگاه اول ، تصور کنید که متریال سنگ تنوع رنگی بالایی ندارد و عموما به رنگ طوسی ، خاکستری و … می باشند .ولی باید بگوییم به عنوان کسی که کار سنگ را به صورت تخصصی انجام می دهد ، تنوع رنگ در سنگ ها بسیار بالا می باشد .

نمونه ی روشویی سنگی سفید در تصویر بالا ، یکی از چندین نمونه این روشویی ها می باشد . نمونه های رنگی دیگری نظیر آبی ، سبز ، بنفش ، قرمز و … نیز به وفور یافت می شود ، که خرید روشویی ایده آل و خاص را برای شما بسیار راحت می کند .

علاوه بر تنوع در رنگ ، یافتن سنگ هایی با نقوش فسیل جانوران و گیاهان که طی سالیان زیاد بر روی سنگ ها نقش بسته است ، انسان را به شگفتی وادار می کند .

چگونه یک روشویی خاص و لاکچری برای منزل خود خریداری نماییم ؟ آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
چگونه یک روشویی خاص و لاکچری برای منزل خود خریداری نماییم ؟تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.