Whatsapp

مشاوره رایگان

چیدمان به سبک روستایی

چرا چیدمان به سبک روستایی به دل می نشیند ؟

فهرست

چرا چیدمان به سبک روستایی به دل می نشیند ؟

عناصر دکوراسیون روستیک اغلب منحصر به فرد هستند و بر خلاف بسیاری از سبک های دیزاین  ، تکراری و یکنواخت نخواهند بود . برای این که با سبک روستایی بیشتر آشنا شوید و نکات جالبی درباره چیدمان به این سبک بیاموزید ، لطفا در ادامه با ما همراه شوید .

دکوراسیون روستایی یکی از ساده ترین سبک های طراحی برای بازسازی است. فقط سراغ رنگ و مواد طبیعی و خاکی بروید و این سبک را بدون هیچ دودلی وارد فضای منزل تان بکنید .تمرکز روستیک باید روی مواد باشد نه طرح ، بنابراین بسیاری از قطعات فوق العاده ساده هستند و اکثرا تاکید بر همان شکل طبیعی و نچرال مواد اولیه به چشم می خورد . در سبک روستایی چوب ها و سایر مواد اولیه به صورت تراش نخورده ، وارد دکوراسیون منازل می شوند .

میز تلویزیون چوبی

بررسی این که چرا سبک روستایی یا روستیک یا روستیکال ، به دل می نشیند ،بسیار زمان بر بوده و ریشه در خاطرات خوش کودکی هر کدام از ما دارد ؛ ولی به طور کلی به  ۸ مورد اساسی می توان اشاره نمود که از مهم ترین دلایل جذابیت سبک روستیک می باشند .

  1. اجتناب از اسراف و تجمل
  2. نزدیکی به طبیعت
  3. استفاده از یادگاری های نسل قدیم
  4. آشنایی بیشتر با فرهنگ روستایی و قدیمی
  5. برگشت به زندگ سالم و به دور از استرس
  6. ساده و بی تکلف بودن
  7. استفاده از دکوری های طبیعی نظیر گل و گیاه
  8. استفاده از پالت رنگی گرم و انرژی بخش بودن طیف رنگی روستیک

قبل از این که به موضوع امروز که پیرامون سبک روستایی می باشد ، بپردازیم باید بگوییم به طور کلی دو دسته تقسیم بندی برای دیزاین و چیدمان به سبک روستیک وجود دارد :

  • دسته اول : به خانه های قدیمی با لوازم بسیار کهنه و قدیمی و اتاق های تاریک و نمور که یادآور خانه های روستایی کثیف و نا مرتب است ، اشاره می کند که قطعا موضوع بحث ما نخواهد بود . زیرا این سبک چیدمان هیچ جذابیتی برای نسل جدید نداشته و بویی از زیبایی و نظافت نبرده است .
  • دسته دوم : که به سبکی نوین اشاره می کند که با الهام از طبیعیت بکر و زیبا و المان ها جنگلی نظیر چوب طبیعی ، مصنوعات سنگی و لوازم مسی ، فضا را دیزاین می کند . این سبک که امروزه ترند روز جهان می باشد ،بسیار شیک و سرشار از انرژی مثبت و حال خوب می باشد .

برای داشتن خانه ای روستایی ، نیازی به زندگی در یک اتاقک چوبی نیست . فقط باید بر طبیعی و ارگانیک عناصر و لوازم دکوراتیو تأکید کنید .حتی می توانید از ادغام سبک روستیک با سبک مدرن ، نهایت لذت را ببرید .در بیشتر فضاهای روستایی مدرن نوعی چوب یا سنگ پیدا خواهید کرد. اساساً ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که از خود بپرسید ، آیا این به نظر می رسد از طبیعت آمده است یا خیر ؟ اگر پاسخ مثبت است ، احتمالاً این وسیله ،مناسب سبک روستایی است .

سبک روستایی

۵ نکته عالی برای ایجاد یک طراحی داخلی روستایی دلنشین :

  1. طراحی روستایی مدرن باید چندین اکسسوری و وسیله چوبی زیبا و روستیک داشته باشد . یکی از عناصر مهم در همه اتاق های روستایی مدرن استفاده از اکسسوری های چوبی است. خواه این وسیله یک میز کار باشد یا یک میز غذاخوری ۱۲ نفره و حتی یک ساعت دیواری . بهرحال چوب طبیعی عنصر جدانشدنی سبک روستایی می باشد .
  2. از طیف رنگ هایی که در طبیعت وجود دارد نظیر سبز ، آجری ، قهوه ایی و حتی زرد و نارنجی استفاده نمایید .
  3. خانه روستایی مدرن و بی عیب و نقص ، بدون مقدار کافی پارچه دست بافت و طبیعی کامل نیست.
  4. طراحی روستایی مدرن عاشق عتیقه جات است . با اضافه کردن وسایل و لوازم قدیمی که یادآور خاطرات زیبا و شیرین گذشته است ، حس و حال یک خانواده گرم و صمیمی را تجربه خواهید کرد .آیا این هدفی نیست که همه ما باید برای خانه های خود می توانیم داشته باشیم ؟
  5. ساده ترین راه برای وارد کردن طبیعت به فضای داخلی است ، گیاهان سبز و پر طراوت می باشد . پس از انرژی و معجزه  گیاهان طبیعی غافل نشوید .

 

سبک روستایی

سبک روستایی و مجموعه زد دیزاین :

اگر به اکسسوری های روستیک و سازه های دست ساز علاقمند هستید ، از نمونه های بسیار متنوع مجموعه زد دیزاین ، در وبسایت این شرکت دیدن فرمایید . زد دیزاین ، یکی از بزرگ ترین سازنده های انواع میزهای غذاخوری ، عسلی ، جلو مبلی ، تلویزیون و حتی کتابخانه مدرن و بسیاری آیتم های دیگر در منطقه می باشد .

می توانید با توجه به ابعاد منزل خود و بودجه در نظر گرفته تان ، مصنوعات چوبی خود را سفارش دهید . چنانچه به سبک روستایی علاقمند هستید ، با مشاورین فروش ما دیدن فرمایید تا راهنمایی های تخصصی خوبی به شما عزیزان ارائه دهند .

چرا چیدمان به سبک روستایی به دل می نشیند ؟ آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
چرا چیدمان به سبک روستایی به دل می نشیند ؟تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.