Whatsapp

مشاوره رایگان

نگاهی اجمالی به اسلب چوب گردو

نگاهی اجمالی به اسلب چوب گردو

فهرست

اگر به دنبال خرید اسلب چوب هستید و برایتان کیفیت محصول و اطمینان از اصالت کالا مهم است ، مجموعه زد دیزاین با تنوع بسیار بالا را امتحان کنید و از نمونه های بسیار خاص آن با کلیک بر روی کلمه اسلب چوب دیدن فرمایید .این مجموعه به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز فروش اینترنتی اسلب چوب گردو در منطقه فعالیت می کند .برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسلب گردو با ما همراه باشید .

مزایای چوب گردو :

چوب گردو (Walnut)چوبی ریز بافت به رنگ خاکستری مایل به قهوه ای تا قهوه ای تیره و دارای نقوش زیبا  و نسبتا بادوام است. این چوب نیمه سنگین و نیمه سخت بوده و در مقابل فشار، خمش و کشش مقاوم است.

کیفیت فیزیکی ، مکانیکی و تکنولوژیکی چوب گردو در درجه­ عالی است.

روی هم رفته چوبی­ است راست تاوه ، خوش کار ، با نرمی متوسط و در عین حال بسیار بادوام و مقاوم. قابلیت اره­ خوری، رنده­ خوری، صیقل­ پذیری، پرداخت و لاک­ پذیری، ارتعاش، چسب­ پذیری، مقاومت در مقابل ساییدگی، مقاومت در مقابل ریش ریش شدن و جدا شدن الیاف در آب و در مقابل رطوبت و غیره ایده­ آل است.

قابلیت میخ­ خوری و میخ نگهداری، پیچ­ خوری و پیچ نگهداری آن نیز خوب­ است. قابلیت تورق آن عالی است و برای تهیه­ روکش ­های با روش لوله­ بری، به ویژه با روش تراش­ زنی و اره­ ای فوق العاده است.

می­ توان از آن روکش ­های بسیار نازک و ظریف حتی به ضخامت ۱/۳ میلیمتر تهیه نمود که برای کمتر چوبی این ویژگی میسر است .

 

فروش اینترنتی اسلب چوب گردو :

فروش اینترنتی اسلب چوب گردو :

در مجموعه زد دیزاین انواع اسلب های چوب مرغوب به صورت خشک شده و در برش های کالباسی و اسلب به فروش می رسند .از اسلب گردوی سیاه که ارتفاعی نزدیک به ۳ متر دارد گرفته تا اسلب های بسیار سبک در رنگ بندی های روشن و تیره قابل عرضه و فروش می باشند .

در هنگام خرید اسلب چوب ، توجه به میزان رطوبت و گرده بینه و ضد قارچ بودن چوب اهمیت بالایی دارد . باید اطمینان حاصل نمایید چوب مورد نظر جایگاهی برای حشرات موذی نشده باشد و موریانه ها و … در آن لانه گزینی نکرده باشند .

 

اسلب چوب گردو

موارد استفاده از اسلب :

از اسلب چوب ، مصنوعات بسیار متنوع و زیبایی ساخته می شود که با توجه به گسترش دکوراسیون روستیک استفاده از این متریال طبیعی بیش از پیش شده است .

در مجموعه زد دیزاین از اسلب برای ساخت انواع میز اعم از غذاخوری ، میز تلویزیون ، عسلی و جلو مبلی ساخته می شود . هم چنین در بخش دکوراسیون داخلی تمام شلف های تزئینی ، کتابخانه های مدرن ،ساعت های دیواری و غیره را با همین اسلب های زیبا طراحی و تولید می کنیم .

اگر برای خلق یک اثر هنری زیبا و با کیفیت به دنبال تخته های اسلب خام و انواع محصولات اسلب چوب هستید با مجموعه زد دیزاین در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان مشاورین فروش ما استفاده نمایید .

نگاهی اجمالی به اسلب چوب گردو آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
نگاهی اجمالی به اسلب چوب گردوتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴

فروش اینترنتی اسلب چوب گردو

میزان رطوبت اسلب چوب :

در میان درختان تازه مقادیری زیادی رطوبت و آب وجود دارد که باید به دو روش سنتی و صنعتی از بین بروند .هر چه این رطوبت با سرعت و دقت بیشتری خارج شود ، کیفیت اسلب ما نیز بالاتر می رود .

در فیلم کوتاه زیر میزان رطوبت بافت اسلب چوب را مشاهده می نمایید ، که در نوع خود بی نظیر است .

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.