Whatsapp

مشاوره رایگان

مزایای خرید روشویی سنگی

مزایای خرید روشویی سنگی چیست ؟؟

فهرست

اگر به دنبال خرید یک روشویی زیبا و مدرن برای دفتر کار ، منزل و یا ویلای خود هستید ، شاید روشویی سنگی رودخانه ایی ، توسط فروشندگان و سایت های فروش محصولات ساختمانی به شما پیشنهاد شود ؛ ولی برای انتخاب و خرید آن دودل بوده و از مزایای روشویی سنگی بی اطلاع باشید .

در این مقاله سعی داریم تا به صورت خلاصه مهم ترین دلایل استقبال از این روشویی های زیبا را برایتان جمع آوری کنیم تا با آگاهی لازم اقدام به خرید نمایید و از انتخاب خود لذت ببرید .

مزایای خرید روشویی سنگی چیست ؟؟

مزایای روشویی سنگی :

از آن جا که روشویی سنگی طبیعی ، اولین و پر فروش ترین محصول مجموعه زد دیزاین می باشد ، می توانیم کامل ترین و جامع ترین اطلاعات در مورد این نوع روشویی را ارائه نماییم .

شاید تا بحال با این دید به سنگ های طبیعی کنار تپه‌ها، کوه‌ها و بستر رودخانه‌ها دقت نکرده باشید ؛ که از تراش خوردن و صیقل دادن آن ها می توان یک روشویی سنگی فوق العاده جذاب و زیبا  به دست آورد که زینت بخش حمام و سرویس بهداشتی شما گردد .

اگر بخواهیم مزایای روشویی سنگی را به صورت تیتروار بررسی کنیم به این ۱۰ مورد اساسی می پردازیم :
  1. طبیعت محور بودن روشویی سنگی
  2. مقاومت بسیار بالا
  3. یکتا و منحصر فرد بودن هر روشویی نسبت به روشویی دیگر
  4. نگهداری و نظافت بسیار راحت
  5. امکان جا به جایی و انتفال به مکان دیگر
  6. قابلیت ترمیم و بازیافت
  7. از بین برنده استرس و مشکلات عصبی طبق علم فنگ شویی
  8. قابلیت مچ شدن با هر نوع رنگ و متریال موجود در سرویس بهداشتی
  9. خاص بودن طرح
  10. یک اثر هنری بی نظیر

اگر بخواهیم از دیگر مزایای تخصصی متریال سنگ صحبت کنیم و آن را با سایر مدل های دیگر مقایسه کنیم بالای ۵۰ مورد باید متذکر شویم ولی به همین چند مورد مختصر اکتفا می کنیم .

خرید روشویی سنگی

روشویی سنگی ، انتخابی برای تمام عمر :

به دلیل اینکه این سنگهای طبیعی طی سالیان متمادی تحت فشار بسیار زیاد طبیعت بوده‌اند، بسیار با دوام و محکم شده اند . محکم بودن سنگهای طبیعی باعث شده است تا محصولاتی که از آنها ساخته می شوند ( مثل ظروف سنگی ، وان سنگی ، روشویی سنگی رودخانه ای و .. ) ، در برابر عوامل مخربی مانند درجه حرارت بالا و پایین، رطوبت، آفات و زنگ زدگی بسیار مقاوم باشند .

اگر یک سنگ به درستی آب بندی شود و اصولی تراشیده و صیقل داده شود ، تقریبا می تواند صدها سال دوام داشته باشد . اکتشافات بیشماری از اشیاء ساخته شده از سنگ طبیعی هنوز یافت می شود که پس  از هزاران سال هنوز دست نخورده و سالم هستند .

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید ، این روشویی ها با گارانتی و کارت ضمانت ۵ ساله ارائه می شوند که در نوع خود در بین روشوی های موجود در سطح بازار کم نظیر هستند . شاید در نگاه اول قیمت این روشویی ها نسبت به رقبای چینی و سرامیکی خود بالاتر باشد ولی همین گارانتی بلند مدت نشان دهنده قدرت و کیفیت بالای این کالا می باشد .

متریال سنگ همیشه به عنوان یک جنس سخت و محکم و فنا ناپذیر در اذهان ما وجود داشته است و همین امر قطعا از مزایای روشویی سنگی به حساب می آید .

مزایای روشویی سنگی

انواع فول ست های مناسب روشویی رودخانه ای :

ما می خواهیم توجه وارد کنندگان ، طراحان داخلی و مشتریان را به این نکته جلب کنیم که هنگام انتخاب محصولات خوب سنگی به دنبال چه چیزی باشند . همچنین ما ایده هایی را برای کانتر و استند های روشویی سنگی طراحی نموده ایم که تقریبا تمام سلایق را در بر می گیرد .

به عنوان مثال برای کانتر این روشویی های روستیک ، می توانید از مدل های چوب طبیعی ، بتنی ، و حتی رزیتی انتخاب نمایید . مدل رزینی که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، برای اولین بار در ایران طراحی و تولید شده است . برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این محصول با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

مزایای خرید روشویی سنگی چیست ؟؟ آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
مزایای خرید روشویی سنگی چیست ؟؟تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴

خرید روشویی لاکچری

 روشویی رودخانه ایی ، انتخابی به زیبایی رودخانه :

زد دیزاین به عنوان عمده فروش کالاهای لوکس در ایران ، با صدها معمار و طراح داخلی در سراسر کشور همکاری داشته و در اکثر شهرهای بزرگ ایران نمایندگی فعال دارد . یکی از بزرگ ترین مزایای روشویی سنگی این است که نمونه مشابهی برای آن وجود ندارد و کالای شما همانند یک اثر انگشت بی همتا و یونیک خواهد بود .

از مزایای روشویی سنگی رودخانه ای هنگامی که کنار یک گیاه سرسبز قرار گرفته و جریان آب در آن به گردش در می آید باید صحبت کرد . زیبایی سبزه و آب روان و سنگ طبیعی همگی یاد آور طبیعت زیبا بوده و کمتر کسی را به وجد نمی آورد .

در خاتمه برای ساخت ایده های جدید و خاص خود با ما در ارتباط باشید ؛ تا در صورت امکان ایده های شما را جامه عمل بپوشانیم .

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.