Whatsapp

مشاوره رایگان

قبل از خرید هر نوع میز غذاخوری ، دیدن این نمونه های رزینی را فراموش نکنید !!!

قبل از خرید هر نوع میز غذاخوری ، دیدن این نمونه های رزینی را فراموش نکنید !!!

فهرست

شاید قصد خرید میز غذاخوری برای آشپزخانه و یا سالن پذیرایی  منزل ، محل کار و یا ویلای شخصی خود را دارید . امروز ما قصد داریم در ادامه سری مقالات تخصصی مجموعه زد دیزاین ، یکی از زیباترین میزهای لاکچری و خاص خود را به صورت کامل معرفی نماییم . میز ناهارخوری رزین اپوکسی ، در هر مکان و فضایی قرار گیرد ، چنان انرژی و زیبایی مسحور کننده ایی به دکوراسیون محیط می بخشد که زیبایی سایر لوازم را تحت الشعاع قرار می دهد .

این میزها با متریال تمام چوب زیبایی شان صد چندان می شود ، در فیلم کوتاه زیر مراحل قبل ساخت میزهای طویل ناهار خوری را مشاهده می کنید که با تکنیک خاص به یکدیگر مچ شده و مشاهد می کنید که گره های چوب در کنار یکدیگر تصاویر خیره کننده ایی به وجود می آورند .

رزین اپوکسی چیست ؟

نمی‌خواهیم وارد مباحث پیچیده ی شیمی شویم و با کلمات سخت و تخصصی از مبحث اصلی خود که ساخت میز ناهارخوری رزین اپوکسی است ، دور شویم .  در نگاه کلی رزین اپوکسی از خانوادۀ رزین‌های دو جزئی است که شامل «پایۀ رزینی» و «هاردنر» می‌باشد که به نسبت های معینی با یکدیگر مخلوط شده و یک ماده بسیار سخت و چسبنده را تشکیل می دهند . ترکیب رزین و چوب طبیعی  کاربردهای زیادی در حوزه صنعت دارند و البته امروزه در تولید کالاهای لوکس و مدرن در طراحی و دکوراسیون نیز از آن استفاده می شود .

ساخت میز ناهارخوری رزین اپوکسی ، با متریال چوب طبیعی بسیار شیک و منحصر بفرد می شود ؛ البته ناگفته نماند به جهت آن که مواد اولیه رزین اپوکسی وارداتی بوده و با نوسانات دلار بالا و پایین می شود ، این میزها از نمونه های ساده ی چوبی گران تر می باشند .

ویژگی های رزین اپوکسی با کیفیت برای ساخت لوازم چوبی عبارتند از :
  • بی‌رنگ و شفاف بودن
  • داشتن غلظت مخصوص و تعیین شده
  • داشتن مقاومت در برابر رطوبت
  • نارسانا و تا حدودی عایق جریان الکتریسیته است که البته می توان آن را رسانا کرد؛
  • چربی و انواع آلودگی از روی آن به راحتی پاک می شود؛
  • قابلیت ساب و جلادهی دارد.
  • قابلیت اضافه کردن پیگمنت های رنگی را دارد.
  • نداشتن حباب
  • قابلیت فرم دهی و جلادهی
  • داشتن مقاومت مکانیکی برای ساخت میز و مانند آن
  • چسبندگی زیاد و…

 

میز ناهارخوری رزین اپوکسی

میز ناهارخوری رزین اپوکسی در مجموعه زد دیزاین :

زیبایی ای که میز ناهارخوری رزین اپوکسی به خانه ها هدیه می دهند انکار ناپذیر است . تقریبا بازار تمام صنایعی که به تولیدات لوازم دکوراتیو مشغول هستند ، پس از ترند شدن محصولات ساخته شده با رزین اپوکسی تحت الشعاع قرار گرفته اند . این محصولات چه به عنوان میز غذاخوری مورد استفاده قرار گیرد ، چه اکسسوری های کوچک تر نظیر میز جلو مبلی و عسلی ، در هر فضایی که باشند چشم نواز بوده و به نقطه کانونی تبدیل می شوند  .قبل از هر گونه اقدام برای خرید میز ، خواندن مقاله ایی تحت عنوان جامع ترین راهنمای خرید میز چوبی با ۳ سال گارانتی را پیشنهاد می دهیم .

مجموعه زد دیزاین ، ساخت انواع اکسسوری و کالاهای لوکس ساختمانی را با استفاده از مواد طبیعی و سبک روستیک دنبال می کند برای مشاهده مدل های متنوع دیگر بر روی کلمه میز ناهارخوری روستیک کلیک نمایید .

یکی از مزیت های خرید انواع میز از مجموعه زد دیزاین ، این است که می توانید ابعاد و طرح و نقشی که مورد نظر دارید را  با کیفیت بالا و در کوتاهترین زمان ممکن ، داشته باشید .این مجموعه توانایی ساخت میزهای غذاخوری به طول ۴ متر با متریال تمام چوب را در کارنامه تولیدات پاییزه ی خود دارد و هم چنین می توانید از انواع تکنیک های لیختنبرگ ، رزین ، بوک مچ و … در ساخت میزهای خود استفاده نمایید .قبل از مطالعه ادامه مقاله ، خواندن زیباترین موارد استفاده از اسلب چوب گردو را توصیه می کنیم .

قبل از خرید هر نوع میز غذاخوری ، دیدن این نمونه های رزینی را فراموش نکنید !!!

میز ناهارخوری رزین اپوکسی با لبه زنده :

در نمونه ی بالا میز غذاخوری چوبی را مشاهده می کنید که با رزین بی رنگ کار شده است . برای زیباتر شدن ظاهر میز از سنگ های ملون در کف رزین استفاده شده که حس طبیعت و رودخانه ی روان را تداعی می کند .لبه های بیرونی اسلب ، بدون هیچ برش و دخالت دست به همان شکل و ظاهر طبیعی باقی مانده که جذابیت کار را دو چندان نموده است .

 

قبل از خرید هر نوع میز غذاخوری ، دیدن این نمونه های رزینی را فراموش نکنید !!!

میز غذاخوری چوبی با رزین آبی رنگ :

همان طور که پیشتر گفته شد ، رزین تنوع رنگی بسیار بالایی داشته و می تواند به مدل های مات و براق و … کار شود . در بیشتر موارد اگر میز و اکسسوری شما از متریال چوب طبیعی باشد ، پیشنهاد کارشناسان و مشاورین حوزه چوب رنگ آبی و یا بیرنگ و شفاف می باشد . زیرا این رو رنگ بهترین انتخاب برای میزهای غذاخوری می باشند .

نمونه ی تصویر بالا ، برعکس مورد قبلی که دارای لبه زنده و حالت طبیعی و نچرال بود ، دارای کناره های صاف و آنکارد شده می باشد و طرح و شکل منظم و یکدستی دارد .قابل ذکر است که هر دو نمونه این میزها در مجموعه زد دیزاین قابل سفارش و خرید می باشد .

برای سفارش هر نوع میز غذاخوری و میز جلو مبلی و … با طرح و ایده ی خودتان ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

قبل از خرید هر نوع میز غذاخوری ، دیدن این نمونه های رزینی را فراموش نکنید !!! آدرس کارخانه :

البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰

قبل از خرید هر نوع میز غذاخوری ، دیدن این نمونه های رزینی را فراموش نکنید !!!  تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰

قبل از خرید هر نوع میز غذاخوری ، دیدن این نمونه های رزینی را فراموش نکنید !!! تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴

قبل از خرید هر نوع میز غذاخوری ، دیدن این نمونه های رزینی را فراموش نکنید !!! ZDesign_Group@yahoo.com

۳/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.