Whatsapp

مشاوره رایگان

ساعت دیواری مناسب با دکوراسیون منزل چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟

ساعت دیواری مناسب با دکوراسیون منزل چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟

فهرست

این روزها ساعت دیواری همان قدر که تایم و زمان را اعلام می کند ، به عنوان بخشی از دکوراسیون و اکسسوری منزل هم در نظر گرفته می شود و با توجه به تنوع زیاد این وسیله در بازار ، پیشنهاد می کنیم با ما در زد دیزاین همراه باشید تا نکات مهمی در خصوص خرید ساعت دیواری در اختیارتان قرار دهیم تا با دید کامل تر اقدام به خرید نمایید. برای انتخاب و خرید ساعت دیواری چوبی مدرن، باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید تا زیبایی این اکسسوری در منزل تان دو چندان احساس شود .

جنس ساعت دیواری :

تمام اکسسوری و المان های دکوری منزل اعم از مبلمان، ظروف تزئینی، رنگ و مدل پرده ها ،و … باید در نهایت سایقه و دقت انتخاب شوند . این زیبایی وقتی خود را بیشتر نشان می دهد که تمامی این المان ها از یک سبک طراحی پیروی کنند .

فرض کنید در کنار مبلمان کلاسیک و سلطنتی از فرش های اسپرت ریش ریش و بوفه های روستیک و مبل راحتی حصیر بافت استفاده شود . حتی تصور دیدن چنین دکوراسیونی خنده دار خواهد بود .قطعا هر کدام از این لوازم در نوع خود زیبا و جذاب می باشند ولی ترکیب غیر اصولی آن ها در کنار یکدیگر حس نامنظم بودن به فرد منتقل می کند .

انتخاب در موقع خرید ساعت دیواری نسبت به المان های دیگر بسیار راحت تر خواهد بود ؛ زیرا معمولا انتخاب این کالا جزء آخرین خریدها می باشد و ست کردن آن با سایر اکسسوری ها بسیار ساده تر خواهد بود .

جنس ، رنگ و البته سبک طراحی ساعت دیواری باید متناسب با دکوراسیون منزل اعم از جنس بدنه مبلمان ، رنگ میز تلویزیون و حتی میز جلو مبلی و عسلی  باشد . امروزه ساعت های فلزی ، چوبی ، شیشه ایی و فانتزی در طرح ها و رنگ های گوناگون در بازار وجود دارند .

اگر از ترکیب ۲ متریال در ساعت استفاده شود ، در این صورت سنخیت بیشتری با لوازم دیگرتان به وجود می آید .و البته خود این تلفیق باعث جذابیت و خاص بودن ساعت شما می شود . در ساخت ساعت دیواری چوبی مدرن مجموعه زد دیزاین ، از ترکیب چوب طبیعی و فلز به عنوان تسمه استفاده شده است .

شاید تصور کنید خرید یک ساعت  برای منزل و یا محل کار چندان مهم نباشد ، ولی اگر قضیه را این گونه نگاه کنید که در یک فضا می توانید از دو گلدان ، دو تابلو ، و حتی دو میز یا بیشتر استفاده کنید ولی در همان مکان باید فقط یک ساعت به دیوار نصب کنید ، اهمیت قضیه متفاوت خواهد شد  .

ساعت دیواری چوبی مدرن

ابعاد استاندارد ساعت دیواری :

ابعاد و اندازه ساعت نیز باید متناسب با محلی که قرار است ساعت بر روی آن نصب گردد باشد تا تو ذوق نزده و تناسب چیدمان را به هم نزند .نصب یک ساعت کوچک و ظریف بر روی دیوار پشت میز غذاخوری که ۲ متر عرض دارد ، اصلا اصولی نخواهد بود. امروزه ساعت های ایستاده ، گرد ؛ مربع ، و حتی ساعت های دو طرفه  از محبوبیت بالایی برخوردارند . البته در کنار اشکال منظم ، وجود ساعت هایی با ظاهری نا متقارن و غیر هندسی و پازلی نیز وجود دارد .

ساعت دیواری چوبی مدرن

ساعت دیواری چوبی مدرن مجموعه زد دیزاین :

از آن جا که مجموعه زد دیزاین  تولید کننده صفر تا صد این ساعت ها می باشند و شما به طور مستقیم می توانید از تولید کننده خرید نمایید ، قیمت های بسیار منصفانه و شگفت انگیزی را تجربه خواهید کرد که قابل مقایسه با هیچ نمونه مشابه دیگر نمی باشد. در این ساعت دیواری چوبی مدرن ، از بهترین چوب های طبیعی اعم از گردو، بلوط، توسکا، راش و … به عنوان صفحه اصلی استفاده شده است. هم چنین این ساعت ها در دو سایز کوچک و بزرگ بسته به فضای مورد نظر شما طراحی و تولید شده اند. به جهت این که در طراحی های مدرن و لوکس ، بیشترین تناسب چوب طبیعی با متریال فلز می باشد ، در ساخت قاب این ساعت ها از تسمه های ۵ سانتی متر استفاده شده است.

می توانید برای مشاهده نمونه های متنوع و منحصر بفرد این اکسسوری زیبا ، بر روی کلمه ساعت دیواری کلیک نمایید .

ساعت با قاب فلزی

مکان ایده آل برای نصب ساعت دیواری :

ساعت دیواری به عنوان پر بیننده ترین و پر کاربرد ترین تابلوی هر خانه، بهترین مکان و ارتفاع استاندارد را در نظر می گیرد .

بسته به دیزاین منزل و نوع چیدمان ، محل نصب ساعت دیواری متفاوت خواهد بود . مثلا برخی بالای شومینه را در نظر می گیرند ولی در چیدمان دیگر بالای شومینه اصلا فضای خوبی نخواهد بود. مهم ترین فاکتور برای نصب یک ساعت دیواری، دید کامل آن از تمامی نقاط و زاویه های موجود در آن اتاق است. باید به راحتی و بدون گشتن دنبال عقربه ها، ساعت دیده شود. محل تابش خورشید ،ارتفاع سقف خانه، همگی در موقع نصب باید لحاظ شوند.

نکته مهم دیگر این است که ساعت باید طوری نصب گردد که برای دیدن آن نیاز نباشد گردن بالا یا پایین شود؛ یعنی ساعت باید در امتداد افق دید یک فرد بزرگسال باشد. چنانچه ساعت شما دارای رنگ و طرح شلوغ و رنگارنگ است ، از نصب آن بر روی دیواری با کاغذ دیواری و طرح شلوغ جدا خودداری فرمایید . در بین تمامی ساعت ها موجود در سطح بازار شاید کمتر نمونه ای به اندازه ساعت دیواری چوبی مدرن مورد پسند اکثر سلایق بوده و با اکثر دکوراسیون ها به راحتی ست می شود.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.