Whatsapp

مشاوره رایگان

کرسی های زمستانی

زد دیزاین ، بزرگ ترین تولید کننده کرسی های زمستانی

فهرست

استفاده و خرید کرسی از قدیم در فرهنگ ما ایرانی ها نقش بسیار ویژه ایی داشته و علاوه بر کاهش مصرف انرژی و سوخت ، بر سلامت جسمی تمام اعضای خانواده تاثیر گذار است . وقتی نام کرسی ، برده می شود خواه ناخواه یاد قدیم و خانه های پدربزرگ و مادربزرگ ها در اذهان تداعی می شود .این وسیله نیز مانند بسیاری از نسخه های سنتی ما ایرانیان فقط یک وسیله گرمابخشی نبوده ، بلکه یک طراحی هوشمندانه و حکیمانه سلامت‌محور پشت آن وجود دارد .

تاثیر کرسی در بهبود کارکرد بدن و درمان بیماری ها

بررسی های انجام شده و کتب اطبای قدیمی و پزشکان جدید نشان می دهد که استفاده از کرسی علاوه بر گرم نگه داشتن بدن خواص و فواید زیاد دیگری نیز دارد . با توجه به این که در فصول سرد سال ،اخلاط در بدن ماندگاری بیشتری دارند ( به دلایل مختلف از جمله کاهش تعریق ). و دفع سردی و تری ،کمتر صورت می گیرد ؛ پس گرم نگه داشتن بدن به ویژه نقاطی چون پاها و کلیه ها بسیار حائز اهمیت می باشد .

حتی اگر هیچ گونه اطلاعات زمینه ای درباره طبع سرد و گرم ندارید ، کافیست بدانید منشا بسیاری از بیماری از جمله ام اس و برخی سرطان ها و دردهای مزمن عضلانی و … از تجمع سردی در بدن به وجود می آید و چون در شش ماهه دوم سال هوا سردتر است ، استفاده از کرسی بهترین راهکار برای خروج سرما از قسمت پا می باشد .

متخصصین مجموعه زد دیزاین ، پس از مطالعه های فراوان و اهمیت دایرکردن و خرید کرسی در فصول سرد در منازل ، اقدام به ساخت انواع کرسی با متریال چوب طبیعی و ابعاد دلخواه شما نموده اند . برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این محصول جذاب با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

این موضوع را در نظر بگیرید ،که قرار نیست یک کرسی بسیار بزرگ و یک فضای وسیعی را به این امر اختصاص دهید . حتی می توانید از یک کنج برای دایر کردن کرسی استفاده کنید و روزانه تنها چند ساعت زیر آن نشسته و لذت ببرید . پس از استفاده دو هفته ای از کرسی ، متوجه نرم شدن مفاصل و مغز استخوان تان می شوید و اگر هوای بیرون اتاق سرد باشد و شما این هوای سرد را وارد ریه خود کرده باشید ، که عالی بوده و در واقع امکان سرما خوردن شما به صفر می رسد .استفاده و خرید کرسی امروزه در کشورهایی نظیر چین و ژاپن و حتی اروپا نیز مورد توجه قرار گرفته است .

خرید کرسی

در فصل سرد خانه ها را گرم کنید !!!

همان طور که درختان در فصل سرما ریشه خود را ، در خاک که گرمتر است قرار می دهند و قسمت بیرون گیاه در مجاورت هوای سرد قرار می گیرد ، بدن ما نیز باید این چنین باشد . یعنی پاها و کمر و کلیه باید گرم باشند و قسمت های تنفسی و ریه باید هوای خنک و سردتری را استشمام کند .

حال چگونه می شود یک اتاق داشت با دو هوای مختلف ؟ قطعا با دایر کردن یک کرسی سنتی می توان به این دست یافت .زیرا پاها در زیر کرسی رفته و ریه در مجاورت هوای سرد قرار می گیرد و در هنگام خواب می توانید سر خود را به وسیله کلاه یا روسری نخی ببندید .

هوای زیر کرسی گرم بوده و کار بازسازی و خارج کردن سموم و اخلاط مضر را به تدریج انجام می دهد و علاوه بر آن منافع بسیار زیاد دیگری برای سلامتی ما نیز خواهد داشت . قسمت سر و ریه ها از هوای سرد پر خواهند شد و مغز با خنک شدن ریه شروع به بازسازی می کند .

ولی متاسفانه امروزه ما خانه ها را آن چنان گرم و یا در فصل تابستان آن قدر گرم می کنیم ، که در واقع می توانیم با یک لباس نخی در کل سال در خانه بدون هیچ مشکلی زندگی کنیم و اجازه بازسازی را از بدن می گیریم .

هشدار : اگر قصد خرید کرسی برقی را دارید ، بسیار مراقب باشید تا دچار خطرات احتمالی نشوید و برای ایمنی بیشتر ، مراقب کودکان و بچه ها باشید .

خرید کرسی

برخی مزایای نصب و خرید کرسی

  1. کاهش هزینه های گرمایشی
  2. دفع سردی پروستات
  3. کاهش دردهای قاعدگی در بانوان
  4. مانع تشکیل کیست تخمدان
  5. افزایش خون‌رسانی در بدن
  6. پیشگیری از ابتلا به واریس
  7. تنظیم قندخون بدن
  8. تقویت حافظه
  9. خروج اخلاط بد رسوب شده در بدن
  10. کاهش چشمگیر بیماری ام اس
  11. ضد سودا
  12. آرامش بخش
  13. پیشگیری از یبوست
  14. کمک به سلامت کلیه
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.