Whatsapp

مشاوره رایگان

متریال عجیب بتن اکسپوز

روشویی با متریال عجیب بتن اکسپوز

فهرست

اگر برایتان سوال است که چرا برخی خرید روشویی و سینک بتنی را در بین تمام نمونه های مشابه دیگر انتخاب می کنند ؟، با ما در زد دیزاین همراه باشید .

چرا متریال بتن محبوب شده است ؟

اگر اهل طراحی داخلی و رصد اکسسوری های مدرن و خاص در دکوراسیون داخلی باشید ، با حضور متریال جدیدی به نام بتن مواجه شده اید .بتن تا چند دهه قبل فقط در خیابان و ساختمان سازی و احیانا عملیات های شهر سازی بزرگ نظیر پل سازی و … به چشم می خورد .

ولی امروزه پا را فراتر گذاشته و حتی سر از آشپزخانه ها و اتاق خواب های مدرن در آورده است . ولی سوال اینجاست چرا بتن محبوبیت یافته است ؟ چه ویژگی های متفاوتی دارد که علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده است ؟ با توجه به قیمت تمام شده آن انتخاب بتن اکسپوز برای فضاهای داخلی مناسب و اقتصادی است یا خیر ؟

برای یافتن پاسخ تمامی این سوالات در ادامه با ما باشید ، تا اطلاعات تخصصی بیشتری در اختیارتان قرار دهیم .

روشویی بتنی

متریال بتن ، سرد ولی دوست داشتنی :

متریال بتن همیشه در طول زمان و در طراحی معماری فضاهای مختلف ، امتحان خود را پس داده است و کمتر کسی را می بنید که از بتن رضایت نداشته باشد . شما می توانید از متریال بتن نه تنها در فضاهای بیرونی ، بلکه در داخل خانه نیز بهره مند شوید .

ساخت اکسسوری های بتنی و استفاده از آن در منزل ، جالب و خاص بوده و تا حدود زیادی به نقطه کانونی توجه در هر موردی تبدیل می شود .استفاده از این متریال برای تمامی مناطق آب و هوایی پیشنهاد می شود .

این متریال با ترکیب متریال چوب طبیعی و سنگ های تراش خورده دست ساز ، ترکیب فوق العاده ای در سبک روستیک ایجاد می کنند . استفاده از سازه های بتنی حس تمایز و متفاوت بودنی به شما می دهد که حس خیلی خوبی می تواند باشد .

روشویی با متریال عجیب بتن اکسپوز

موارد استفاده از بتن در طراحی داخلی :

  • دیوارپوش و پارتیشن
  • طراحی یک دیوار شاخص به عنوان اکسنت وال
  • روشویی بتنی
  • سینک آشپزخانه
  • کانتر و پیشخوان آشپزخانه
  • گلدان و ظروف بتنی
  • اکسسوری های کوچک مثل زیر سیگاری و …
  • میز و نیمکت های زیبا

خرید روشویی و سینک بتنی

خرید روشویی و سینک بتنی :

در بین تمامی این مصنوعات بتنی ، مجموعه زد دیزاین برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و ساخت روشویی های بتنی رنگی ، نموده است .

اگر حتی دکوراسیون و چیدمان غالب فضای شما سلطنتی ، کلاسیک و حتی مدرن باشد ؛ انتخاب متریال بتن می تواند به عنوان یک آیتم خاص و یونیک ،سبک تلفیقی را برای شما پدید آورد .

روشویی های بتنی موجود در مجموعه زد دیزاین ، پس از آزمون و خطاهای بسیار به بالاترین سطح کیفی خود رسیده اند و شما می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به سفارش و خرید این روشویی های خاص کنید .

برای مشاهده نمونه های بیشتر و اطلاع از قیمت دقیق این روشویی ها ، بر روی کلمه روشویی بتنی کلیک نمایید .

خرید روشویی و سینک بتنی

خرید روشویی و سینک بتنی رنگی :

سری جدید روشویی های بتنی با تنوع رنگی بسیار بالا و ابعاد سفارشی مشتریان عزیز قابل قالب گیری و ساخت می شود .چنانچه سفارشات شما به تعداد معینی برسد ، مبلغ قالب گیری برای شما محاسبه نمی شود و به صورت رایگان قالب و اندازه مورد نظر شما شخصی سازی می شود .

روشویی با متریال عجیب بتن اکسپوز آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
روشویی با متریال عجیب بتن اکسپوزتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴

بتن اکسپوز رنگی با استفاده از رنگ دانه های معدنی که عمدتا بصورت پودر با ترکیبات بتن اکسپوز مخلوط می شوند ، بدست می آید . این رنگ ها با متریال بتن کاملا مخلوط و ترکیب می شوند و فقط به سطح کار زده نشده اند . یعنی اگر از وسط روشویی را به دو نیم تقسیم کنید تا انتهای کار را رنگی مشاهده می کنید .

بر اساس استانداردهای تدوین شده ، مصرف رنگ در بتن تا ۱۰ درصد وزن سیمان مصرفی مجاز می باشد .

تخلیه کلیه حباب های هوا به ویژه در کنار قالب ها از اهمیت بالایی برخوردار هست که برای این کار باید از ویبراتور مناسب استفاده گردد . همان طور که در تصویر مشاهده می کنید ،کمترین مقدار حباب را در سطح روشویی مشاهده می کنید ؛ ولی همین امر سلیقه ای است و برخی این حفره های بتنی را دوست دارند ، زیرا نشان دهنده خلوص کار و روستیک بودن سازه ی ما می باشد .

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.