Whatsapp

مشاوره رایگان

رنده گندگی و انواع آن

رنده گندگی و انواع آن

فهرست

نجاری و صنعت چوب سازی نیاز به یک سری ابزار و لوازم دارند که این ابزارها روز به روز پیشرفته تر شده و قابلیت های جدیدی به آن افزوده می شود. به همین دلیل افرادی که در این زمینه کار می کنند با خرید این ابزار می توانند محصولات جذاب تر و ظریف تری را به راحتی به وجود بیاورند. رنده گندگی نیز از دیگر ابزارهایی است که به پیشرفت کار شما کمک بیشتری می کند. برای آشنایی بیشتر شما با دستگاه رنده گیر مقاله ای بسیار کامل را در اختیارتان قرار داده ایم تا با مطالعه آن بتوانید با انواع رنده گیر و کارایی آن آشنا شوید.

رنده گندگی چیست؟

دستگاه رنده گندگی که آن را با نام کنده گیر می شناسند، یکی از دستگاه های حرفه ای و پیشرفته در صنعت نجاری است که برای کاهش ضخامت چوب مورد استفاده قرار می گیرد. شما با استفاده از این دستگاه می توانید الوارهایی با ضخامت های یکسان را در اختیار داشته باشید. دستگاه های رنده گیری دارای تنظیم های مختلفی است و کارایی بالایی دارد.

انواع دستگاه رنده کنده گیر

دستگاه های کنده گیر انواع مختلفی دارد که هر کدام به روش خاصی کار می کند. در حالت کلی رنده گندگی به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم می شود. جنس و قدرت این دستگاه ها با یکدیگر متفاوت است. دستگاه کنده گیر دستی برای کارهای با حجم پایین کاربرد دارد ولی در حجم بالا بهتر است که از دستگاه اتوماتیک استفاده شود تا کار سریع تر بیش برود.

کاربرد دستگاه رنده گیر در چیست؟

دستگاه رنده گندگی برای برش چوب در ضخامت های مختلفی می باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید الوارهایی با ضخامت های یکسان داشته باشید. این رنده گندگی به دو صورت تک فاز و سه فاز موجود هستند که سه فازها قدرت بیشتری دارند و می توانند با قدرت بیشتری چوب ها را برش دهند.

رنده گندگی

اجزای رنده گندگی

دستگاه رنده گندگی نیز مانند هر دستگاه دیگری از اجزا و قطعات مختلفی ساخته شده است تا بتوانند کارکرد خوبی داشته باشد. از جمله اجزای اصلی این دستگاه عبارت است از:

بدنه: شاسی یا بدنه دستگاه قطعه ای است که تمامی اجزای دستگاه بر روی آن پیاده سازی می شود. معمولا جنس بدنه کنده گیرها از آلومینیوم می باشد تا بتواند در برابر ضربات و فشار از خود مقاومت نشان دهد. هر چه بدنه و شاسی این دستگاه باکیفیت تر و مقاوم تر باشد عمر طولانی تری خواهد داشت. صفحه اصلی: صفحه قطعه ای است که دستگاه بر روی آن قرار گرفته و فرایند رنده گیری را انجام می دهد. جک های بالابر: برای تنظیم حرکت رنده به سمت بالا و یا پایین از جک های بالابر استفاده می شود. اهرم تنظیم ارتفاع: در تمامی دستگاه های متحرک قطعه ای به نام اهرم تنظیم ارتفاع وجود دارد که با استفاده از آن می توانید اندازه صفحه را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید. در این حالت ضخامت چوب بر حسب نیاز شما تغییر خواهد کرد. نشانگر: نشانگر یکی از ابزارهای تنظیم اندازه در دستگاه به شمار می رود و با استفاده از آن می توانید فاصله صفحه و تیغه را تنظیم نمایید.  موتور دستگاه: موتور یکی از اجزایی است که تعیین کننده توانایی و قدرت دستگاه می باشد. این قطعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. دقت داشته باشید که برند و کیفیت موتور نیز بسیار حائز اهمیت بوده و باید از بین بهترین برند انتخاب شود.

خرید دستگاه رنده گندگی

برای خرید دستگاه رنده گندگی باید به برند و نوع دستگاه توجه داشته باشید. همان طور که در بالا اشاره کردیم، این دستگاه از اجزای مختلفی تشکیل شده است و کارایی مختلفی دارد. گارانتی یکی از مهم ترین ملاک هایی است که بسیار مهم بوده و نباید دستگاه های فاقد گارانتی را خریداری نمایید. بسیاری از فروشگاه ها این دستگاه را به همراه گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا به مشتریان خود ارائه می کنند. به همین دلیل شما با اطمینان کامل می توانید این کالای مورد نیاز را سفارش دهید. برای خرید اصیل ترین رنده گندگی با ما تماس بگیرید.

قیمت رنده گندگی

شما با ورود به بازار شاهد تنوع قیمتی در این محصول خواهید بود. دلیل این تفاوت قیمت برندها و انواع دستگاه ها می باشد. برای این که دستگاه خریداری شده عمر طولانی تری کند بهتر است کمی هزینه بیشتری کرده و این دستگاه را با هزینه بیشتری خریداری کنید ولی در مقابل دستگاه ماندگارتری را در اختیار خواهید داشت. برای دریافت لیست قیمت روز انواع رنده گندگی از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.