Whatsapp

مشاوره رایگان

دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت

دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت

فهرست

خاص و پرنشاط ، دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت

یکی از سبک های خاص و منحیر به فرد، سبک پاپ آرت می باشد. این سبک تنها مختص افراد خاص بوده و دارای ویژگی های بسیار ویژه می باشد. در ادامه دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت را برای شما بازگو خواهیم کرد تا از این طریق بتوانید بهترین سبک را برای ساختمان خود استفاده کنید.

سبک پاپ آرت چیست؟

پاپ آرت در دهه ۱۹۵۰ در انگلستان و آمریکا شکل گرفت و سپس در دهه ۱۹۶۰ این هنر به عنوان سبکی هنر به عموم معرفی شد. پاپ آرت در واقع کوتاه شده کلمه هنر مردمی بوده و هدف از شکل گیری آن انتقادی بر مصرف گرایی بود. این سبک بسیار مورد استقبال هنرمندان قرار گرفته و دیوارهای آن با استفاده از پوسترهای رنگی و تصاویر هنرمندان تزئین شده است.

10 سبک برتر دکوراسیون داخلی در دنیا

ویژگی سبک پاپ آرت

سبک پاپ آرت دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که باعث تمایز آن با سایر سبک ها شده است. از جمله بارزترین ویژگی های سبک پاپ آرت به شرح ذیل می باشد:

رنگ های شاد پاپ آرت

یکی از ویژگی های خاص و دوست داشتنی سبک پاپ آرت استفاده از رنگ های شاد و روشن می باشد. از جمله رایج ترین رنگ های موجود در این سبک می توان به رنگ های صورتی، نارنجی، قرمز، سبز، زرد و از این قبیل اشاره کرد. استفاده از این رنگ ها به صورت آزادانه و به دور از اصول و قواعد صورت می گیرد و شما می توانید از انواع رنگ ها به صورت رنگین کمانی در این سبک استفاده کنید.

 

دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت

کاغذ دیواری  پاپ آرت

کاغذ دیواری های مورد استفاده در سبک پاپ آرت بسیار خاص و ویژه بوده و طرح های بسیار جذابی دارد. نقوش به کار رفته در کاغذ دیواری سبک پاپ آرت دارای اشکال عجیب غریب و حتی کارتونی هستند و هر فرد بر اساس سلیقه خود می تواند جذاب ترین نقش و طرح را برای دیوار خود استفاده کنند.

دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت

تابلوهای پاپ آرت

یکی از نشانه هایی که با استفاده از آن به راحتی می توان سبک پاپ آرت را شناسایی کرد، تابلوهای هیجان انگیز با رنگ های شاد آن می باشد. این تابلوها دارای تنوعی از رنگ های شاد و متنوع بوده و اشکال موجود در این تابلوها از چهره های افراد مشهور و یا شخصیت های فانتزی می باشد.

دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت

مبلمان پاپ آرت

مبلمان های سبک پاپ آرت از فرم ها و نقوش خاصی تبعیت می کنند. این مبلمان دارای اشکال غیر عادی هستند و به صورت کاملا خلاقانه و مدرن طراحی شده اند. این نقوش می توانند به صورت ترکیبی به کار بروند و تنها الزامی نیست که تمامی مبلمان دارای یک طرح و نقش باشند.

دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت

کوسن های پاپ آرت

با توجه به این که مبلمان پاپ آرت دارای طرح و نقش بسیاری است، کوسن های به کار رفته در این سبک معمولا به صورت تک رنگ و ساده استفاده می شوند. اجرای سبک پاپ آرت باید به صورت کاملا هوشمندانه صورت گیرد تا جذابیت بسیار بالایی داشته باشد.

لوازم دکوری در دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت

لوازم دکوری پاپ آرت از اشکال غیر اصولی هندسی استفاده شده و رنگ های شادی دارد. این لوازم بسیار مورد پسند هنرمندان قرار گرفته و طرفداران بسیاری دارد.

دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت

نورپردازی پاپ آرت

از دیگر بخش های مهم دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت نورپردازی این سبک می باشد. برای این سبک از نمایش نور و سایه استفاده می کنند. چراغ ها و لامپ های سبک پاپ آرت دارای اشکال و طرح های متنوع و عجیبی هستند و بر روی جذابیت فضا تاثیر بسیاری دارد. همچنین شما می توانید با استفاده از شیشه و آیینه فضا را روشن تر و پرنورتر نمایید.

دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت

متریال سبک پاپ آرت

اغلب متریال های مورد استفاده در سبک پاپ آرت پلاستیک می باشد. زیرا پلاستیک قیمت پایین تری داشته و بسیار مستحکم و مقاوم است. ولی به صورت کلی می توان گفت که سبک پاپ آرت دارای متریال های بسیار باکیفیت و مقاوم هستند و استحکام بسیار بالایی دارند.

دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت

الگوهای پاپ آرت

از دیگر دکوراسیون داخلی پاپ آرت پترن ها و الگوهای نامتعارف به کار رفته در این سبک می باشد. بنابراین هر دکوراسیونی که دارای اشکال و طرح های تعریف نشده است را می توان به عنوان سبک پاپ آرت تشخیص داد. در نتیجه این سبک بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد.

دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت

دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که تمایل به اشکال و طرح های عجیب و غریب و جسورانه هستند، بسیار مشتاق به استفاده از این سبک می شوند. معمولا این سبک در میان جوانان و هنرمندان طرفدار بسیاری دارند. این سبک دکوراسیون شور و هیجا بسیار بالایی بخشیده و بسیار انگیزه بخش می باشد

دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.