Whatsapp

مشاوره رایگان

دکوراسیون با وسایل قدیمی

دکوراسیون با وسایل قدیمی

فهرست

دکوراسیون با وسایل قدیمی و اضافه کردن آبجکت ها

در صورتی که در خانه خود لوازم و وسایل قدیمی دارید آن ها را دور نیندازید و با استفاده از آن ها دکوراسیونی بسیار شیک و جذاب را طراحی کنید. احتمالا شما هم در خانه خود وسایل قدیمی زیادی دارید که نمی دانید باید آن ها را چگونه برای زیبایی در خانه به کار ببرید. در این صورت حتما دکوراسیون با وسایل قدیمی را امتحان کنید، خوشبختانه این کار بسیار آسانی بوده و نیاز به تخصص زیادی ندارد. در این مقاله در مورد اضافه کردن آبجکت ها و وسایل قدیمی به دکوراسیون اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دکوراسیون با وسایل قدیمی

مدرن کردن کنسول قدیمی

برای تبدیل کردن کنسول های قدیمی به سبکی مدرن و جذاب و دکوراسیون با وسایل قدیمی مثل کنسول می توانید از رنگ های مخصوص و یا کاغذهای دیواری و برچسب های تزئینی استفاده کنید. برای این کار ابتدا با استفاده از سمباده به خوبی سطح کنسول را صاف کرده و آلودگی ها و چربی ها از روی آن برداشته شود. دقت کنید که رنگ و نوع کاغذ دیواری باید با دکوراسیون داخلی شما سازگاری داشته باشد. پس از این که رنگ را بر روی کنسول زدید و یا برچسب را چسباندید، کمی صبر کنید تا خشک شود.

دکوراسیون با وسایل قدیمی

دکوراسیون با وسایل قدیمی با استفاده از پارچه های قدیمی

برای این که از المان های سنتی و قدیمی در خانه خود استفاده کنید، می توانید پارچه های قدیمی را برای افزایش نما به کار ببرید. شاید به نظرتان استفاده از پارچه های قدیمی نتواند نمای زیبایی به دکوراسیون شما ببخشد. ولی در صورتی که بتوانید به درستی از آن ها استفاده کنید، بسیار هوشمندانه عمل کرده و فضایی بسیار جذاب و چشم نواز را به دکوراسیون خود خواهید بخشید.

دکوراسیون با وسایل قدیمی با استفاده از پارچه های قدیمی

نو کردن میزهای قدیمی

شاید به نظرتان میزهای قدیمی نمی توانند برای خانه شما مناسب باشند ولی با کمی تغییر می توانید این میز را به صورت بسیار زیبایی طراحی کرده و دکوراسیون خود را جذاب کنید. برای این کار ابتدا رنگی متناسب با دکوراسیون خود را به میز خود زده و در صورتی که هنر طراحی دارید، آن را طرح و نقش های سنتی تزئین نمایید. همچنین می توانید رومیزی قدیمی خود را نیز بر روی این میز قرار دهید و بدین وسیله نمایی متفاوت به میز بدهید.

 

دکوراسیون با وسایل قدیمی و تزئین دیوار با آنها

برای این که دیوارهای خانه خود را از حالت ساده و یکنواختی خارج کنید و آن ها را تزئین نمایید می توانید با استفاده از قاب های ساده قدیمی دیوارها را زیبا و جذاب کنید. همچنین در صورتی که رومیزی قدیمی و یا دستمال های ترمه دارید می توانید آن ها را قاب گرفته و برای تزئین و افزایش نمای خانه خود، آن ها را بر روی دیوار بیاویزید. همچنین عکس های رنگی و یا سیاه سفید قدیمی نیز برای دیوارهای اتاق مناسب است.

دکوراسیون با وسایل قدیمی و تزئین دیوار با آنها

استفاده از قالی و قالیچه

شاید شما هم قالی و یا قالیچه قدیمی در خانه خود داشته باشید و ندانید که چه استفاده ای دارد. قالی و قالیچه بسیار گران بها است و می تواند تاثیر فوق العاده عالی بر روی دکوراسیون ساحتمان شما بگذارد. برای دکوراسیون با وسایل قدیمی و استفاده از قالی های قدیمی می بایست تمامی فرش های اضافی خانه را جمع کرده و قالی را در وسط خانه قرار دهید. شاید یک قالی کوچک بتواند نمایی بسیار متفاوت را به خانه شما ببخشد که در باور شما نگنجد.

از شمع استفاده کنید

شمع ها برای فضاهای عاشقانه بسیار مناسب است. به همین دلیل زوج ها می توانند با استفاده از چند شمع ساده نمایی بسیار جذاب و رمانتیک را برای دکوراسیون خانه خود به ارمغان بیاورید. برای این که شمع ها را از حالت یکنواختی و سادگی خارج کنید می توانید آن ها را در شیشه مربا و یا شیشه های تزئینی قرار دهید.

از پولک های لباس قدیمی استفاده کنید

شاید شما هم لباس های دور ریختنی بسیاری داشته باشید که با استفاده از پولک تزئین شده است. این پولک ها را از لباس جدا کرده و با استفاده از آن سطح گلدان و یا شیشه سس را بپوشانید و از آن به عنوان یکی از لوازم دکوراسیونی خود استفاده کنید. شاید در باورتان نگنجد که این کار چه نمایی را می تواند ایجاد کند.

دکوراسیون با وسایل قدیمی و ساخت کتابخانه

استفاده از کتاب می تواند در همان نگاه اول نظرها را به خود جذب کند. بنابراین برای این که نمای خانه خود را با استفاده از کتاب تزئین کنید می توانید چند چوب ساده را در دیوار فرو کرده و یا یک کتابخانه چوبی   تهیه نموده و کتاب ها را بر روی آن قرار دهید. نحوه چیدمان کتاب ها تاثیر بسیاری بر روی دکوراسیون خانه شما می گذارد.

از ظروف قدیمی استفاده کنید

ظروف قدیمی به خوبی می تواند نمای بسیار جذابی را به خانه شما ببخشد. بنابراین می توانید یکی از بشقاب و یا کاسه های قدیمی را با استفاده از میخ بر روی دیوار خانه خود بیاویزید. با این کار بدون هزینه نمایی فوق العاده عالی را ایجاد خواهید کرد. شاید باورتان نشود ولی اضافه کردن آبجکت ها و وسایل قدیمی به دکوراسیون می تواند خانه ای بسیار چشم نواز را به خانه شما ببخشد.

دکوراسیون با ظروف قدیمی

دکوراسیون با ظروف قدیمی

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.