Whatsapp

مشاوره رایگان

جدیدترین نمونه میزهای تلویزیون

جدیدترین نمونه میزهای تلویزیون که از دیدن آن ها سیر نمی شوید .

فهرست

شاید شما هم مثل خیلی افراد ، چند وقتی درگیر پیدا کردن یک میز تلویزیون متفاوت و زیبا بوده اید ، ولی مدل های بازار را پسند نکرده و به دنبال یک طرح منحصر بفرد و خاص و در عین حال بسیار با کیفیت هستید . به همین خاطر سعی نموده ایم در یک مقاله جداگانه راهنمای خرید میز تلویزیون را برایتان بگنجانیم .امیدواریم بتوانیم کمک شایانی برای آن دسته عزیزانی که به دنبال خرید میز تلویزیون هستند ، کرده باشیم .

راهنمای خرید میز تلویزیون

راهنمای خرید میز تلویزیون چوبی :

میز تلویزیون جزء ملزومات دکوراسیون داخلی منازل شده است ، زیرا نقش به سزایی در طراحی داخلی و زیبایی سالن پذیرایی دارد. این میز در اکثر خانه ها در هال یا اتاق نشیمن باید قرار داده شود و با توجه به تنوع زیادی که در چیدمان این فضا وجود دارد ، مدل های لوکس ، لاکچری ،روستیک ، مدرن و اسپرت و … برای آن طراحی و تولید می شود ؛ و به همین خاطر طراحی های متنوع میز تلویزیون در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است. تا انتهای مقاله پاسخ بسیاری از سوالات خود از جمله اینکه میز LCD سلطنتی بخریم یا مدرن ؟ و چه جنسی داشته باشد ؟ خواهید یافت .

محل قرار گرفتن میز تلویزیون در اتاق نشیمن هم مهم است و بایستی با توجه به فضایی که اشغال می شود، مدل میز تلویزیون را انتخاب نمود. اگر تمایل دارید به نشیمن و فضای جلوی تلویزیون خود رنگ و بویی خاصی بدهید و حضور طبیعت در خانه تان را بیشتر احساس کنید ، می توانید از میزهای تلویزیون چوبی استفاده کنید .متریال چوب چنان انرژی و گرمایی به محیط می بخشد که کمتر موادی می تواند با آن رقابت کند .

رنگ این چوب ها می تواند قهوه ای ، قهوهای روشن و یا حتی قهوه ای سوخته باشد. انتخاب رنگ ها کاملا مرتبط با رنگ مبلمان شما می تواند تغییر کند و این تغییرات بسته به نوع چوب ، سن درخت و محل رویش آن ارتباط نزدیک دارد .

می توانید به اطراف میز تلویزیون خود شلف و قفسه هایی چوبی اضافه کنید و وسایل تزئینی خود را درون آن ها بچینید و یکنواختی میز خود را نیز از بین ببرید. این موارد بهترین راهنمای خرید میز تلویزیون می باشند که با رعایت آن می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید .برای مشاهده نمونه های بیشتر این محصول و اطلاع از قیمت آن ها بر روی کلمه میز تلویزیون کلیک نمایید .

میز تلویزیون

میزهای تلویزیون بدون کشو :

برای برخی افراد که به دکوراسیون مینیمال و ساده علاقمند هستند و در خرید تمامی وسایل و لوازم منزل ،نکاتی از قبیل سادگی و پرهیز از تجمل را شعار قرار می دهند ، این میزهای تی وی بدون کشو انتخاب هوشمندانه ایی خواهد بود . علاوه بر آن این میزها چون کشو ندارند و مواد کمتری در ساخت آن ها استفاده شده است ، قیمت تمام شده کمتر و اقتصادی تری نسبت به مدل های پرکار و شلوغ دارند .

میز ال سی دی

میزهای تلویزیون عریض :

اگر اینچ تلویزیون شما بالا بوده و به میزهایی با ابعاد بزرگ تر نیاز دارید ، می توانید با خیال راحت ساخت و طراحی این میزهای ال سی دی را به مجموعه زد دیزاین بسپارید . از آن جا که کار طراحی ، ساخت ، اجرا ، مونتاژ و فروش این میزها از صفر تا صد در داخل مجموعه صورت می گیرد ، می توانید هر گونه تغییر در شکل ظاهری این میزها را اعمال نمایید .

این میزها از چوب های صد در صد طبیعی ساخته شده اند و بر خلاف اکثر نمونه های بازاری روکش چوب و یا ام دی اف نمی باشند . شاید در نگاه اول مبلغ آن ها کمی بالاتر شود ولی در دراز مدت هیچ گونه نگرانی بابت خرابی و پوسیدگی میز خود نخواهید داشت .

راهنمای خرید میز تلویزیون به شما کمک می کند تا با توجه به بودجه و متراژ فضای نشیمن خود بهترین انتخاب را داشته باشید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید .

میز تی وی

شلف های کنار تلویزیون :

اگر احساس می کنید که باید میز تلویزیون خود را عوض کنید ولی در عین حال از میز تلویزیون فعلی خود نیز راضی هستید ، پیشنهاد ما به شما این است که اطراف میز تلویزیون خود را با اضافه نمودن شلف های دیواری چوبی و مدرن تغییر دهید . با این کار چهره ای جدید از میز تلویزیون خود خواهید دید . این کار با هزینه ایی کم ، چهره ی متفاوتی به اطراف تلویزیون شما خواهد داد .

راهنمای خرید میز تلویزیون

راهنمای خرید میز تلویزیون چوبی  :

در نمونه میز tv ، که در تصویر بالا مشاهده می کنید از ترکیب چوب و رنگ مشکی ، به یک مدل جدید و خاص دست پیدا کرده ایم  .در هنگام خرید می توانید نوع چوب و ابعاد آن را با توجه به سلیقه خود تغییر دهید . معمولا برای ست شدن بیشتر چیدمان منزل ، میز جلو مبلی و میز تلویزیون را از یک خانواده و با متریال یکسان سفارش می دهند . بنابراین اگر میز ال سی دی خود را چوبی و مدرن انتخاب کردید ، از نمونه های میز مجموعه زد دیزاین دیدن فرمایید .

راهنمای خرید میز تلویزیون

میزهای تلویزون با پایه های فلزی :

این روزها خیلی از مدل‌های میز زیر تلویزیون چوبی با پایه فلزی ، طراحی و تولید می شود .  این نمونه ها به عنوان مدل‌های پرفروش شرکت‌های سازنده لوازم چوبی شناخته شده‌اند . سبک طراحی و ساخت این میزها مدرن و روستیک می باشد .جنس این پایه های فلزی ، آهن پروفیل می باشد که می توان به تمامی رنگ ها ، رنگ آمیزی نمود . علاوه بر اینکه می توانید کالای تمام شده و محصول نهایی را از زد دیزاین خریداری نمایید ، امکان خرید مواد اولیه نظیر اسلب چوب و حتی پایه های فلزی امکان پذیر می باشد .لازم به ذکر است در مقاله ایی تحت عنوان ۷ نمونه از جدیدترین پایه میزهای پروفیلی ،زیباترین این پایه ها را برایتان به نمایش گذاشته ایم .

در خاتمه ، آرزومندیم توانسته باشیم راهنمای خرید میز تلویزیون برای شما عزیزان بوده باشیم و تا حدودی با مدل های دست ساز و سفارشی این مجموعه آشنا شده باشید . در ضمن اگر طرح یا مدل خاصی مد نظر دارید حتما با ما در میان بگذاریم تا در صورت امکان میز تلویزیون مد نظرتان را بسازیم .

جدیدترین نمونه میزهای تلویزیون که از دیدن آن ها سیر نمی شوید . آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
جدیدترین نمونه میزهای تلویزیون که از دیدن آن ها سیر نمی شوید .تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.