Whatsapp

مشاوره رایگان

میزهای-تحریر-و-کامپیوتر

جدیدترین میزهای تحریر و کامپیوتر با متریال فوق العاده خاص

فهرست

با شروع سال تحصیلی ، لزوم استفاده از میز تحریر و کامپیوتر بیش از پیش احساس می شود و اکثر خانواده ها اگر فرد دانشجو و محصلی در منزل داشته باشند به فکر خرید این کالا می باشند .میزهایی که در ادامه این مقاله مشاهده می کنید همگی جزء سازه های سبک روستیک بوده و با چوب های طبیعی گردو ، روس ، توسکا ، بلوط ، کاج ، توت ، پالونیا و … با کیفیت بسیار بالا طراحی و ساخته می شوند .

دکتر نفیسه ملکی، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی می‌گوید : با شروع سال تحصیلی بهتر است والدین زمان و مکان مناسب و ثابتی را برای درس خواندن بچه‌ها در نظر بگیرند ؛ زیرا در این صورت با صحنه دراز کشیدن آن ها جلوی تلویزیون و یا نشستن روی میز آشپزخانه به زودی مواجه می شوند که قطعا بر سلامت جسمی و هم کیفیت انجام تکالیف تاثیر منفی خواهد گذاشت .

در این نوشته از سری مقالات مجموعه زد دیزاین به معرفی میز و تحریر های چوبی که ترند سال ۲۰۲۰ است خواهیم پرداخت .

خرید میز تحریر

مزیت خرید میز تحریر و کامپیوتر از مجموعه زد دیزاین :

این میزها به جهت آن که با متریال های ترند سال یعنی چوب طبیعی و آهن پروفیل  به رنگ های خاص و جذاب ساخته می شوند ، مناسب کلیه سنین تحصیلی می باشد . این میزهای تحریر هم برای افراد دانش آموز مناسب است و هم دانشجو و حتی والدینی که در منزل قصد نوشتن و استفاده از کامپیوتر را دارند .

یکی از مزیت های خرید میز از این مجموعه این می باشد که با توجه به این که صفر تا صد تولید این مصنوعات در داخل یک شرکت انجام می شود ، هر گونه تغییر در ابعاد و متریال بدون هیچ گونه اضافه بهایی انجام می شود .برای مشاهده انواع متنوع این محصولات بر روی کلمه میز کلیک نمایید .

میزهای تحریر چوبی ما با الهام از سبک روستیک و با استفاده از چوب هاى طبیعى کاملا خشک و با کیفیت با گارانتی معتبر ۵ ساله طراحی و تولید شده است.

از این میزها علاوه بر میز تحریر ، براى دفاتر کار خانگى مى توانید استفاده کنید . علاوه بر میزهای کامپیوتر می توانید از کتابخانه های روستیک نیز برای هماهنگی بیشتر چیدمان اتاق تان استفاده نمایید ؛ که امروزه بسیار مورد توجه و استقبال طراحان قرار گرفته است .

 

میز تحریر و کامپیوتر

ابعاد استاندارد میز تحریر :

در کتاب ها و مرجع هایی علمی زیادی ، ابعاد استانداری برای میز تحریر و هماهنگی آن با شکل آناتومی بدن وجود دارد که بسیار دقیق و علمی به این مسئله پرداخته اند . به عنوان مثال میز تحریر و کامپیوتر برای کودک ۸ ساله و یا ۱۰ ساله با یکدیگر برابر و یکسان نیستند .

سن و قد دو فاکتور بسیار مهم در بحث خرید میز و صندلی تحریر است . اگر در هنگام مطالعه دچار خستگی زودرس ، کمر درد و عدم تمرکز می شوید یکی از بزرگترین احتمالات ممکن عدم تناسب ارتفاع صندلی و میز تحریر شما با توجه به قد و سن شما است . متاسفانه یکی از مواردی که در کشور ما رعایت نمی‌شود ، تناسب اندازه میز و صندلی با سن و قد افراد است. عدم رعایت این مهم و صرف زیبایی و ظاهری وسوسه‌انگیز، انواع مشکلات کمردرد، پادرد و گردن‌درد، کاهش کارایی افراد و هزینه‌های سنگین درمانی را در طول زمان، به دنبال دارد.

برای ساخت میز تحریر باید طول میز را بین ۱۵۰ تا ۷۰ سانتیمتر در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید برای عمق صفحه میز عددی بین ۶۰ تا ۷۵ سانتیمتر را در نظر بگیرید . ارتفاع میز از زمین بین ۷۷ تا ۷۳ سانتیمتر است . این ابعاد برای افراد بزرگسال بوده و با توجه به سن و قد قطعا تغییر می کند .

طول: ۱۵۰ -۷۰ سانتی متر

عرض: ۶۰ – ۷۵ سانتی متر

ارتفاع: ۷۷ – ۷۳ سانتی متر

خرید میز کامپیوتر

 

مزیت میز تحریر و کامپیوتر چوبی :

داشتن یک میز تحریر جدید که سلیقه بچه ها در آن اعمال شده باشد، می تواند نقش مهمی در پشت میز نشاندن آن ها برعهده داشته باشد .میز تحریر چیزی نیست که هر روز بخواهید آن را عوض کنید؛ پس چه بهتر که هنگام خرید حواس‌تان به رنگ و مدل آن باشد. هرقدر ساده‌تر باشد، سال‌های بیشتری ‌مهمان اتاق فرزند شما خواهد بود.

میزهای چوبی کمترین آلرژی های پوستی را برای افراد داشته و کتاب و کامپیوتر و … از روی صفحه میز سر نمی خورد . میزهای چوبی برخلاف مدل های ام دی اف ، طول عمر بسیار بالاتر داشته و حتی می توانید پس از چند سال آن ها را پرداخت کنید تا جلا و درخشش روز اول را داشته باشند .

معمولا امروزه میزهای دو منظوره ساخته می شود که هم مناسب کارهای نوشتاری و اداری بزرگسال بوده و هم به عنوان میز کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد . به دلیل اینکه فضای اتاق این اجازه را نمی‌دهد و دیگر اینکه به لحاظ اقتصادی، خانواده‌ها نمی‌توانند دو بار هزینه کنند و این کار با یک تیر دو نشان را زده اند .

 

علاوه بر مدل ها و طرح های موجود در وبسایت چنانچه طرح و ایده خاصی برای میز میز تحریر و کامپیوتر در نظر دارید به این شماره ارسال نمایید تا در اسرع وقت سفارش شما آماده شود .

جدیدترین میزهای تحریر و کامپیوتر با متریال فوق العاده خاص آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
جدیدترین میزهای تحریر و کامپیوتر با متریال فوق العاده خاصتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.