Whatsapp

مشاوره رایگان

خریدار درخت در منطقه

بزرگ ترین خریدار درخت در منطقه

فهرست

تولیدات مجموعه زد دیزاین حول محور دکوراسیون روستیک و استفاده از المان های طبیعی و ارگانیک نظیر چوب های جنگلی و متریال سنگ و … می باشد و سازه های ما جزء معماری سبز و بایوفیلیک به حساب می آید .از این رو لزوم استفاده از این مواد اولیه ( نظیر خرید درخت ، خرید سنگ طبیعی و… ) با توجه به ازدیاد سفارشات این مجموعه بیش از پیش شده است .لذا این مجموعه بهترین خریدار درخت های خوب و باکیفیت شما عزیزان می باشد .

خریدار درخت

آیا قطع درخت جنگلی قاچاق است :

اگر درختی بدون مجوز قطع شود عملی محکوم و غیر قانونی می باشد .اگر درختی جنگلی باشد ، برای قطع شدن حتما باید چکش بخورد و بدون چکش خوردن درخت ها حتی نمی توانند جا به جا شوند .نحوه ی چکش زدن درخت که تصویر آن را در ادامه ملاحظه می کنید ، به این ترتیب است که از خود سازمان ،کارشناسان و ناظران با چکش خاصی که دارند ، روی تنه درختان می کوبند و علامتی ثبت می شود .این کار حتما باید انجام شود و اگر غیر از این باشد ، قاچاق محسوب می شود و قوه قضاییه با آن ، مثل برخورد با قاچاق  عمل می کند .برای مشاهده این که از درخت چه استفاده ایی می شود ، مقاله زیر را بخوانید .

مطلب پیشنهادی : کاربردی ترین موارد استفاده از اسلب چوب

 

خریدار درخت

قیمت درخت به چه عواملی بستگی دارد ؟

به طور کلی قیمت درختان بسته به کیفیت آن ها طبقه بندی می شود. بسته به سن درخت، جنس، قطر درخت و میزان رطوبت و … قیمت خرید درخت متغیر خواهد شد. تمامی چوب های خشک  و نیمه خشک شما از جمله گردو، گیلاس، چنار، کاج، توسکا بصورت الوار و درخت در ابعاد مختلف را خریداریم. درخت های قطر ۵۰ به بالا در اولویت خرید می باشند. برای اطلاع از قیمت درخت تان با این شماره تماس بگیرید.

بزرگ ترین خریدار درخت در منطقه آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
بزرگ ترین خریدار درخت در منطقهتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴

راهکارهای جلوگیری از قاچاق درخت :

باید تمام پاسگاه ها بارهایی که حمل و نقل می شود را بررسی کنند و هر چوبی که بخواهد در شهر جابجا شود ، حتی اگر مردم و جنگلبانان متوجه نشوند. پاسگاه ها و نیروی انتظامی باید مجوز چکش خوردن درختان را مورد بازبینی دقیق قرار دهد . زیرا قطع بی رویه درختان آسیب جدی به محیط زیست و حیات وحش می زند .

در زد دیزاین ما تمامی درختان دارای مجوز قانونی را خریداری می نماییم . چنانچه کسی قصد فروش درختان باغ خود و یا حتی درختان قطع شده بر اثر آسیب های جوی و طوفان و … را به هر دلیلی داشت با مشاوران ما تحت عنوان خریدار درخت ،تماس بگیرد .

بزرگ ترین خریدار درخت در منطقه

۵/۵ - (۱ امتیاز)

3 نظر در “بزرگ ترین خریدار درخت در منطقه

  1. آواتار شادی شادی گفت:

    سلام از سایت شما دیدن کردم و بسیار عالی بود
    ممنون میشم شما هم از سایت های من دیدن کنید.با تشکر فراوان
    لوازم بازی کودکان

    1. آواتار محمدرضا منتظری محمدرضا منتظری گفت:

      like

  2. آواتار لوپیرو لوپیرو گفت:

    سلام و خسته نباشید. مطالب سایت بسیار مفید و عالیه واقعا ممنون
    خوشحال میشم شما هم از سایت ما دیدن کنید و نظرتون رو بگید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.