Whatsapp

مشاوره رایگان

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

فهرست

اگر به نوسازی سرویس بهداشتی و حمام علاقمند بوده و قصد دارید یک تغییر و تحول اساسی به منزل خود بدهید ، این نوشته بسیار کمک تان خواهد کرد تا بهترین نتیجه را به دست آورید .

بازسازی منزل را انجام دهیم یا خیر ؟

بازسازی منزل اقدامی جسورانه و در عین حال شیرین و جذاب می باشد .معمولا با توجه به نیاز ، بودجه و بسیاری موارد دیگر بازسازی را به دو صورت کلی و عمومی و یا جزئی و موردی انجام می دهند . اگر قرار باشد کل فضای منزل اعم از آشپزخانه ، اتاق خواب ها ، سالن پذیرایی ،سرویس ها و … بازسازی و نوسازی شود ، زمان زیادی نیاز است و حتی شاید مجبور شوید برای مدتی در یک مکان و منزل دیگر مستقر شوید .

علاوه بر موارد بالا ، هزینه بازسازی عمومی با توجه به قیمت های روز بازار ، بالا بوده و شاید به طور کلی از این کار منصرف تان کند .علاوه بر محاسبه مواد و لوازمی که برای بازسازی لازم دارید ، همیشه موارد غیر قابل پیش بینی و خارج از برنامه به وجود می آید که ناگزیر به انجام اش هستید .

ولی اگر هزینه ی مشخص و محدودی دارید و می خواهید دستی به سر و روی خانه بکشید ، این را بدانید که آشپزخانه بیشترین هزینه را داشته و البته بیشترین توجه و دید را به خود اختصاص می دهد .سالن نشیمن و پذیرایی با حتی تعویض یک کاغذ دیواری بسیار متحول شده و جزء بخش های راحت بازسازی می باشد .

برای بازسازی سرویس بهداشتی خیلی منزل تان ریخت و پاش نمی شود . چوب تمام کارها در یک فضای کوچک انجام می گیرد و در نهایت جزء بخش هایی است که بسیار مورد توجه همه افراد خانواده قرار می گیرد .

تعویض سینک روشویی ، نصب وان ، تعویض شیر آلاتی که چکه می کرده و… اگر هوشمندانه و با دقت انجام شود تا حدودی جلوی اسراف و هدر رفتن آب را می گیرد .در تصویر پائین یکی از فول ست های روشویی زد دیزاین را در یکی از نمایندگی های این شرکت مشاهده می کنید .

بازسازی دستشویی

باید و نباید های بازسازی سرویس بهداشتی

باید تمام اسناد و مدارک تان را بایگانی کنید، این اسناد و مدارک شامل تمامی نقشه های اجرایی، تصاویر سه بعدی، رسید های خرید، کارت های گارانتی تجهیزات خریداری شده، عکس هایی از مراحل و روند انجام کار می شود.

باید حداقل ۲ماه برای بازسازی سرویس در نظر بگیرید ؛ البته این برای بازسازی عمومی و اساسی بوده و تعویض شیر آلات و سینک روشویی قطعا به زمان کمتری نیاز دارد .

به هیچ عنوان نباید خودتان وارد عمل شوید و بخواهید بازسازی را شخصا انجام دهند ؛ به صرف اینکه مقداری با سیستم تاسیسات و یا معماری آشنایی دارید .

باید به جای تعویض تمامی آیتم ها از محصولات کم کیفیت ، به نوسازی مثلا ۲ آیتم با کیفیت اکتفا کنید تا مجبور نشوید در مدت زمان کوتاهی دوباره متحمل هزینه اضافی شوید .

اگر به اکسسوری های خاص و کمتر دیده شده علاقمند هستید حتما از نمونه روشویی سنگی رودخانه ای ما برای بازسازی استفاده نمایید .

نوسازی سرویس بهداشتی

اولین قدم برای نوسازی سرویس بهداشتی

  • قبل از اینکه هر گونه اقدامی برای بازسازی نمایید باید این سوالات را از خود بپرسید :
  • مبلغ در نظر گرفته تان چقدر است ؟
  • این دکوراسیون سرویس و حمام چه ایرادی دارد که باید بازسازی شود ؟
  • به چه آیتم جدیدی در فضای خود نیاز دارید ؟
  • این حمام معمولا برای استفاده چند نفر می باشد ؟
  • آیا مدت زمان زیادی قصد دارید در این منزل بمانید ؟
  • و بسیاری سوالات تخصصی دیگر

با جواب به این سوالات تا حدود بسیار زیادی مسیر بازسازی هموار شده و می توانید دست به کار شوید . اگر با تصور این که “دلم یه تغییر حسابی می خواهد “، اقدام به بازسازی کنید ممکن است در بین راه دل زده شده و از کرده خود پشیمان شوید .

لازم به ذکر است برای بازسازی حمام و نوسازی سرویس بهداشتی نیاز به اخذ مجوزهای اداری نبوده و از این بابت خیال تان آسوده باشد .

نوسازی سرویس بهداشتی

مهمترین دلایل نوسازی سرویس بهداشتی و حمام

دلایل زیادی برای بازسازی و زیباسازی سرویس ها وجود دارد ولی به طور کلی ما به ۱۰ مورد از مهمترین دلایل اشاره می کنیم :

  1. بالا بردن ارزش فعلی ساختمان
  2. تغییر شیر آلات کهنه و فرسوده
  3. اضافه نمودن آیتم جدید مثل وان
  4. فروش سریع تر و بهتر منزل
  5. چهره جدید و متفاوت برای منزل
  6. بزرگ تر کردن فضای داخلی سرویس
  7. تغییر ظاهر سرویس با نصب کاشی و سرامیک جدید
  8. بر طرف نمودن مشکلات تاسیسات برق و لوله کشی و فاضلاب

در حین انجام کار چنانچه به مشورتی داشتید و یا از قصد خرید از نمونه های این مجموعه را داشتید با شماره زیر تماس بگیرید .

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
بازسازی سرویس بهداشتی و حمامتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.