Whatsapp

مشاوره رایگان

انواع فول ست روشویی چوبی و فواید استفاده از آن

فهرست

روشویی یکی از مهم ترین عناصر موجود در سرویس بهداشتی و حمام است که باید در عین کاربردی، زیبایی و جذابیت دکوراسیون فضا را نیز تحت تاثیر قرار دهد. روشویی ها از عناصر و متریال های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام به نوبه خود زیبایی منحصر به فردی دارند. ولی در میان تمامی متریال ها چوب محبوبیت بالاتری دارد. فول ست روشویی یکی از بهترین گزینه برای افرادی است که تمایل به طراحی دکوراسیونی شیک و لاکچری دارند. آینه، روشویی و کمد یکی از اجزای روشویی هستند که می توان آن را به صورت ست از بازار تهیه کرد. در ادامه این ست را مورد بررسی قرار می دهیم.

مزایای استفاده از متریال چوب برای ست روشویی

  • بسیاری از افراد با توجه به این که چوب در برابر رطوبت مقاومت کافی ندارد، این متریال را برای روشویی مناسب ندانند. ولی باید بدانید که با استفاده از یک لایه پی وی سی می توان چوب را در برابر رطوبت مقاوم کرد. در نتیجه نیازی به نگرانی بابت خرابی و آسیب دیدن روشویی های چوبی نیست. از جمله مزایای استفاده از فول ست روشویی چوبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • وجود ست روشویی در سرویس بهداشتی و یا حمام فضایی گرم و دلنشین را به ارمغان می آورد.
  • این ست در رنگ های مختلفی موجود است و با انواع دکوراسیون ها قابل هماهنگی می باشد.
  • استفاده از فول ست روشویی چوبی دکوراسیونی شیک و لاکچری را به دنبال دارد.
  • چوب حس و حالی بسیار دوست داشتنی و لذت بخشی را به محیط می بخشد.
  • این ست به هیچ عنوان قدیمی نمی شود و همواره زیبایی خود را حفظ می کند.

مزایای استفاده از فول ست روشویی چوبی

فول ست روشویی چوبی مدرن

روشویی مدرن یکی از زیباترین و پرطرفدارترین روشویی موجود در بازار است که در طرح و مدل های ساده طراحی و تولید می شود. این روشویی ها اغلب فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و برای حمام و سرویس بهداشتی های کوچک بهترین گزینه به شمار می روند. این ست برای افرادی که طرفدار سادگی هستند بسیار ایده آل می باشد. ست روشویی مدرن وزن سبکی دارد و به راحتی می توان آن را جابجا کرد.

فول ست روشویی چوبی کلاسیک

روشویی های کلاسیک یکی از شکیل ترین و جذاب ترین روشویی هایی است که شما می توانید برای دکوراسیون خانه خود استفاده کنید. این روشویی طرح و نقش های بسیار جذابی دارد و برای حمام و سرویس بهداشتی لوکس و سلطنتی بسیار ایده آل است. برای این که بتوانید به صورت آزادانه طرح و مدل این ست را انتخاب کنید باید فضای زیادی را در محیط داشته باشید. در غیر این صورت بهتر است که نیم ست روشویی را خریداری کنید تا فضای زیادی را اشغال نکند.

اجزای فول ست روشویی چوبی

فول ست روشویی چوبی شامل اجزای مختلفی می شود که آینه، روشویی و کمد یکی از اصلی ترین اجزا می باشد. آینه روشویی های چوبی دارای فریم های کوچک تا بزرگ هستند که اندازه این فریم ها به سبک انتخابی شما بستگی دارد. همچنین روشویی های چوبی نیز در مدل های مختلفی به بازار عرضه می گردد. مدل مستطیل و دایره روشویی های چوبی طرفداران بیشتری دارد و نگاه ها را به خود جذب می کند. کشوی روشویی نیز از دیگر اجزای مهمی است که شما می توانید لوازم اضافی را در داخل آن قرار دهید. این کمدها طرح و مدل های بسیار متنوعی دارند و هر فرد به سلیقه خود می تواند زیباترین طرح و مدل را انتخاب کند. به طور کلی شما با استفاده از ست روشویی چوبی می توانید به دلخواه خود دکوراسیون جذابی را طراحی کنید.

 

نکات مربوط به فول ست روشویی چوبی

کابینتی و بدون کابینتی

روشویی ها به دو نوع کابینتی و بدون کابینتی تقسیم بندی می شوند. روشویی های بدون کابینتی تنها نقش پایه نگهدارنده روشویی را ایفا می کند و با استفاده از طرح و نقش های مختلف می توان آن را تزئین کرد. در مقابل روشویی های کابینتی که امروزه طرفداران بیشتری پیدا کرده است، دارای کشو و طبقه هایی است که شما می توانید انواع لوازم از جمله مسواک و شوینده ها را در داخل آن ها قرار دهید. لازم به ذکر است که هر دو مدل روشویی کابینتی و بدون کابینتی فضای یکسانی را اشغال می کنند. با این تفاوت که شما می توانید از کابینت ها و کشوهای روشویی های کابینتی به صورت بهینه استفاده کنید.

روشویی چوبی جدید

خوشبختانه امروزه تنوع در طرح و مدل های روشویی ها به قدری گسترده شده است که نظر هر سلیقه ای را می تواند جذب کند. گاهی این تنوع بالا در طرح و مدل می تواند باعث سردرگمی خریداران در هنگام انتخاب این محصول شود. بنابراین فرقی نمی کند که شما چه دکوراسیونی دارید، در هر صورت می توانید از تنوع طرح و مدل روشویی های موجود در بازار لذت ببرید.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.