Whatsapp

مشاوره رایگان

انواع روشویی های کوچک و مدرن

انواع روشویی های کوچک و مدرن

فهرست

میزان خلاقیت بشر آنقدر گسترده شده است که تا سرویس های بهداشتی و ساخت و تولید انواع روشویی پیش رفته به گونه ای که این محصول را در بسیار متنوع، شیک، مدرن، زیبا، در طرح ها و سایزهای مختلف و جنس های گوناگون، عرضه می کنند. در این نوشتار قصد داریم در مورد انواع مختلف روشویی و ویژگی های آن، بپردازیم.

روشویی های مناسب برای فضاهای کوچک

امروزه برای بزرگتر نشان دادن فضای داخلی خانه، از متراژ سرویس های بهداشتی کاسته شده و شاید قدرت مانور خوبی نداشته باشیم، با این وجود می توان کارهایی انجام داد تا این فضا، مدرن و زیبا به نظر برسد. استفاده از روشویی های متنوعی که به بازار عرضه می شوند، در این امر بسیار تاثیر گذار خواهد بود. درست است که سرویس بهداشتی جدا از فضای داخلی است، ولی می شود آن را نیز با سبک و دکوراسیون منزل هماهنگ کرد. این مسئله کاملا سلیقه ای است… . طرح های کابینتی و بدون کابینت از انواع روشویی است که انتخاب آن علاوه بر سلیقه شخصی به متراژ فضای مورد نظر و بودجه شما نیز بستگی دارد.

روشویی های کوچک، اما شیک و مدرن، برای سرویس بهداشتی‌های نقلی !

طراحی های مدرن روشویی را با جنس های متنوع، در منزل خود تصور کنید!

از آنجایی که سینک سرویس بهداشتی، سالیان سال استفاده می شود و کمتر به فکر تغییر آن هستیم باید در انتخاب آن دقت کنیم. برای کمک به شما در انتخاب این محصول، ما چند نمونه از انواع طرح و جنس روشویی را توضیح داده ایم که خواندنشان خالی از لطف نیست:

از انواع روشویی می توان به ذکر موارد زیر، بسنده کرد:

روشویی کابینتی یا یونیت دار:

این نوع با کارایی بالا، برای نظم بخشیدن بکار می رود. همچنین در صورتی که با کمبود فضا مواجه هستید، می توانید از کابینت آن، برای قرار دادن وسایل خود نظیر شوینده ها وسایل بهداشتی و… استفاده کنید. پایه دار و دیواری بودن کابینت، دو نوع متفاوت از روشویی کابینتی است و انتخاب هر یک از این مدل ها، بستگی به ابعاد سرویس بهداشتی دارد. اغلب از مدل پایه دار آن، به جهت اینکه فضای بیشتری را اشغال می کند در فضای بزرگ استفاده می شود و از نوع دیواری آن برای فضای کوچک.

روشویی با لبه برجسته

در این نوع، بخش اعظم سینک در زیر پیشخوان و لبه آن کمی در ارتفاع بالاتری از پیشخوان قرار می گیرد. ظرافت در طراحی و هزینه پایین از مزایای آن است.

روشویی های بدون لبه برجسته (زیر سنگی)

در این نوع که سینک دقیقا زیر پیشخوان قرار می گیرد و لبه آن، هم سطح پیشخوان است. ظاهر زیبا، یکدست، ساده و راحتی در تمیزی و نظافت از ویژگی های این نوع است.

روشویی های مدرن کاسه ای

از جدیدترین و مدرن ترین مدل روشویی است. کاسه های کم عمقی که دقیقا بالای پیشخوان (کانتر)، قرار می گیرد. پیش از خرید باید به ارتفاع کاسه، نحوه قرارگیری آن روی کانتر، ارتفاع پیشخوان و ارتفاع کابینت توجه داشته باشید.

روشویی های یکپارچه:

این نوع را از ادغام کانتر با سینک می سازند به طوری که جنس و رنگ شان یکی است و جلوه ای بی نظیر به سرویس بهداشتی شما می دهد. مناسب برای فضای بزرگ است.

روشویی مدرن و کوچک

انواع روشویی را از چه جنسی می سازند؟

  • ۱.از مواد کاربردی در ساخت روشویی مدرن، می توان: چدن (با پوشش میناکاری و براق)، فولاد ضدزنگ (با ظاهری تمیز) و مس (با رنگ خای) را نام برد. تفاوت جنس روشویی ها، علاوه بر جنبه ظاهری، در نحوه تمیز کردن آنها نیز می باشد. برای مثال: ممکن است تمیز کردن مس، کمی زمان بر و مشکل باشد.
  • ۲.علاوه بر موارد ذکر شده ویترای و سرامیک نیز در ساخت این محصول بسیار پرکاربرد هستند. ظروف چینی، ظروف شیشه ای و شومینه ای، از گزینه های کلاسیکی هستند که از مواد سرامیک های سنتی در ساخت انواع روشویی استفاده می شود و قابل رقابت با نمونه های، سنگ طبیعی و فلزاتی نظیر: فولاد ضدزنگ، مس، چدن، نیکل و برنج هستند.
  • ۳.سنگ مرمر، گرانیت، سنگ تراورتن و عقیق نیز با جلوه ای لوکس و رنگ های طبیعی و رگه دار، در ساخت انواع روشویی مورد استفاده قرار می گیرند.

شما کدام نوع روشویی را می پسندید؟

روشویی، غالباً جزء اولین چیزهایی است که هنگام ورود به سرویس بهداشتی یا حمام، توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. ایده های متنوعی برای برخورداری از یک روشویی مدرن وجود دارد که می‌تواند در این زمینه به کمک شما بیایند تا، جلوه ای خاص، مدرن و زیبا به فضای سرویس بهداشتی تان ببخشد. توجه داشته باشید؛ در صورت کم و کوچک بودن فضای سرویس بهداشتی منزلتان، در انتخاب سینک (روشویی) نباید به دنبال مدل های بزرگ باشید، حتی اگر زیبا باشند. اکثر روشویی های مدرن، به دلیل اینکه فضای کمتری را اشغال می کنند، بیشتر مورد استقبال قرار
می گیرند. روشویی ها را در سبک های مختلف و با استفاده از متربال های متنوع طراحی و می سازند که می توان متناسب با انواع سبک دکوراسیون داخلی، انتخاب و خریداری نمود. اگر فضای سرویس بهداشتی منزل یا محیط کارشما محدود است، کوچک است می توانید از روشویی دیواری (بدون کابینت) و روشویی کابینتی با اشکال هندسی مختلف نظیر: دایره ای، مستطیلی، مربعی و یا طرح های مختلف دیگر استفاده نمایید. همچنین، روشویی ها را از جنس فلزات (چدن، برنج، مس)، انواع سنگ ( مرمر، گرانیت و ترورتن) و انواع شیشه و ویترای می سازند.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.